رفتن به مطلب

professional

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

390 بازدید کننده نمایه

دستاورد های professional

0

اعتبار در سایت

  1. از همتون ممنونم دوستان گلم آقا حامد نظر خیلی خوبی بود . . میشه لطفا بگی دقیق چقدر آب می خوره و چند روزه دستم میرسه ؟ ممنون میشم لطفا ایمیل کنید با سپساس فراوان alireza.abedi8@gmail.com
  2. برو بچه های لیون یعنی هیچکی نمی تونه تو این ضمینه محصولی رو معرفی کنه ؟؟ من لنگه یک فن مشابه هستم.
  3. ممنون که اطلاع دادی داداش ولی من زاهدان میشینم . . فقط می تونم آنلاین خرید کنم لیون داره ؟ یا مشابه این فن با آمپر و ولتاژ باشه.
  4. با سلام و درود به کاربران لیون کامپیوتر و اساتید لیون کامپیوتر. بنده یک مشکلی دارم من یک پاور cooler master GX 650W دارم که مدتیه کلا فن پاورش خراب شده چیزی که به ذهنم رسید این بود که فن 120mm به اندازی فن فابریکش ولی معمولی به جای فن خودش ببندم و به جای کابل برق خودش که داخل خوده پاور هست و به فن خودش وصل بود از یک کابل 12 v پاور تغذیه و یکسرش کنم این کار رو هم کردم ولی می دونم که جوابگوش نیست چون داغ می کنه تغریبا 600w در حال استفاده دائمی هست . . . مدل فن خوده پاور که سوخته با کلی سرج این هست . . ADDA 12025 AD1212US-A71GL لینک فن حالا کسی هست که راهنماییم کنه که من از لیون یک فن 120mm بگیرم جایگزین فن پاور کنم و به کابل برق داخل خوده پاور متصلش کنم چون باید فنی باشه که با بالا پایین رفتن ولتاژ تحمل زیاد و کم شدن سرعت دورانشو داشته باشه به همین علت بود که من فن معمولی که روش گذاشتم رو به کابل برق داخل خوده پاور متصل نکردم چون کابل برق داخل خوده پاور ولتاژ یا آمپرش کم و زیاد میشه تو دماهای مختلف . . این لینک مدل فن اصلی خوده پاوره که توانش 12 ولت و 0.50 آمپر است که تو عکسش دقت کنین نوشته فقط باید لطف کنید با شبکه شخصی انتقال داده چک کنید. لینک فن لینک مدل پاور حالا اگه امکانش هست بهم برا انتخاب و خرید مدل فن برای پاور که ولتاژ و آمپرش و سرعتش با فن اصلی خودش برابری کنه و یکی باشه کمک کنین تا جایگزین فن خراب خودش کنم و به کابل برقی که داخل خوده پاور برای فنش تعبیه شده متصلش کنم . ضمنا این پاور با بالا پایین رفتن دماش سرعت فنش رو افزایش و یا کاهش میده باید یک فنی باشه که تحمل شک رو داشته باشه . با سپاس فراوان.
×
×
  • اضافه کردن...