رفتن به مطلب

Extreme1

کاربر سایت
  • پست

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Extreme1

0

اعتبار در سایت

  1. Extreme1

    Hd 4830 gainward

    من تو چند تا ریویو دیدم به 8800gt نمیرسید.. حالا لینکشو پیدا کنم میذارم براتون.
  2. قیافه جالبی داره دیگه از عکس اون دختره رو محصولات asus خسته شده بودم..
  3. تغییر نام دلبخواهیه ؟ یا اونم جزو مشکلات سایته
  4. دوست عزیز هارد شما ساتا هست؟ مدل مادربردتون رو هم بگید لطفا.........
  5. دوست عزیز مشکلاتی که در اینترنت با یا هو پیش میاد دلایل مختلفی میتونه داشته باشه.... و فکر میکنم این مربوط به این تاپیک نباشه و این مسائل جزو مشکلات کامشیوتر به حساب نمیاد.
  6. خواهش میکنم قربان بزرگواری شما. آره درسته میتونه جالب باشه در ضمن اگه بشه در حالت آورکلاک هم یه مقایسه انجام بشه به اینصورت که کدوم سری از کارتها قابلیت آورکلاک پذیری بیشتری دارند.... مثلا سری های هم رده باهم در مقایسه باشند متوجه منظورم که هستید...
  7. جناب حسینی باور کنید بنده قصد و نیت بدی نداشتم از حرفم..... و اصلا پستی که دادم حالت کنایه نداشت.... شما حالت تعجبی و پرسشی پست بنده رو در نظر بگیرید ( که واقعا بدون غرض گفتم بخدا ) فکر کنم سو تفاهم رفع بشه...... پستی که دادم حالت تعجبی و پرسشی داشت که انتظار داشتم یه جواب منطقی بگیرم که خوب سو تفاهم شد....( البته معذرت میخوام شاید من نتونستم منظورم رو خوب بیان کنم). در هر صورت نظر خود بنده اینه که فکر میکنم تمام تاثیر این قضیه شاید مربوط باشه به چیپست x38 اینتل که عملا برای crossfire وپشتیبانی از کارتهای ati بهینه شدند ( البته من رو حالت single تست رو انجام دادم) . و میگم این نظر بنده هستش البته خود شما و همکارانتون استادید ... اگه من اشتباه میکنم راهنمایی بفرمایید.
  8. جالبه تست و بنچمارکی که از his hd 4850 4850 iceq 4 در برنامه 3dmark06 گذاشتید امتیاز شما 11 هزار خورده ای بود.... که بنده روی این سیستم : MB: ASUS MAXIMUS FORMULA X38 CPU: CORE 2 QUAD Q6600 RAM: 1X2GIG CORSAIR 800 POWER 580 GREEN امتیازی معادل 12367 گرفتم ( بدون اورکلاک یا هرگونه تغییر فرکانس در GPU و CPU ) این به چه معنایی میتونه باشه ؟ منظورم اختلاف هزارتایی بین تست شما و تست من؟
  9. Overclock در مبحث کامپیوتر میشه گفت بیشتر از توان پیش فرض از قطعاتی مثل Cpu و یا کارت گرافیک کار کشیدن و عملا دستکاری کردن کلاک های قطعات که البته این یه تعریف کامل هم نمیتونه باشه برای این مبحث...آخه خیلی پیچیده و حساس هستش. Overclock دنیایی داره که اگه وارد نشی خیلی بهتره ( از بابت هزینه ) چون همیشه دوست داری قطعات آپدیت باشه لااقل من که اینطوریم...خلاصه به کسی توصیه نمیکنم اما اگه علاقمند هستی میتونی یه سری به تاپیک های مربوط به اوورکلاک در همین فروم خودمون بزنی خیلی چیزای بیشتر و تازه تر از دنیای اوورکلاک یاد میگیری. در مورد پاور هم باید بگم اگه یه جمع بندی بکنیم به نظرم آینده نگری میکردی بهتر بود در مورد مادربرد خوب انتخاب کردی پاور رو هم باید با مادربرد هماهنگ میخریدی برای قطعات فعلیت یه 480 گرین خوب بود اما گزینه بهتر یه 680 گرین از مدل Active Pfc خیلی عالیه.. در مورد سیستمت هم باید بگم در سزعت سیستم اگه اولویت بندی کنیم اول Cpu بعد Ram و در نهایت که فکر میکنم تاثیرش هم با رم فرقی نکنه زیاد هارد هستش که تمام این قطعات شما بهترین هستند ...بنابر این از نظر سرعت شما مشکلی نخواهی داشت اگر هم باشه میتونه مربوط به سیستم عاملت باشه...
  10. مادربرد شما فوق العاده است ... چیپ های x48 یکی از جدیدترین و قدرتمندترین چیپ های ارائه شده توسط اینتل هستش.. در ضمن این مادربرد قابلیت overclocking بسیار بالایی داره خیلی میتونی روش مانور بدی....... cpu هم خوبه البته بهتر از این هم میشد.... کارت گرافیک زیاد جالب نیست.... رم ها هم اگه با یه مارک بهتر از این ( مثل اینا: corsair,ocz,patriot,Geil...) کار میکردی خیلی بهتر بود... هارد هم عالیه فکر میکنم 32m buffer هستند سری 320 راستی پاور سیستمت چیه؟ در مورد بقیه هم که استاد حسینی راهنمایی کردند شما رو...
  11. مادر برد biostar رو با چه گارانتی در ایران میخرید؟
  12. در مورد مشکل این دوستمون هم نظر من اینه که یا برق به اندازه مورد نیاز به کارت نمیرسه یا مشکل میتونه از رم ها باشه... البته cpu هم در قدرتنمایی هر چه بیشتر کارت گرافیک خیلی موثر هستش.. اما نظر من بیشتر روی برق سیستم هست. دوست عزیزم یه لیست کامل از مشخصات سیستمتون بذارید بیشتر میشه راهنماییتون کرد.
  13. iهمیشه این حرفا سر این دو کمپانی هست که بله انویدیا واسه گیم هست ( اونم بخاطر تبلیغاتی که اول اکثر بازی ها داره) و ati واسه گیم نیست... به نظر من این حرف میتونه بین کاربران معمولی مورد قبول باشه اما برای حرفه ای ها و کسانی که در بطن کار هستند این حرف مورد قبول نیست.. همیشه همه جا گفته شده و باز هم داره تکرار میشه. این دو کمپانی تنها ترین و بزرگترین سازنده های چیپ های گرافیکی در دنیا هستند طبیعی هم هست که بین این دو رقابت باشه کسانی که در بازار هستند بهتر میدونند که ati سر قیمت و تکنولوژی رقابت میکنه (منظور از تکنولوژی مثل ارائه پشتیبانی از مدلهای سایه زنی 4 و 4.1 و همچنین directx 10 و direct x 10.1 و همچنین استفاده از مموری چیپ های ddr4 و ddr5 برای اولین بار و جلوتر از انویدیا هستش) و انویدیا هم با تبلیغات وسیع در گیم ها و سایت های روز دنیا که البته من سیاست انویدیا رو در تبلیغات بیشتر قبول دارم چرا که مخاطبین معمولا گیمر ها هستند تا حرفه ای ها....یک گیمر همیشه نمیتونه یک حرفه ای تلقی بشه چون گیمر زمانی حرفه ای هست که تکنولوژی ساخت رو بشناسه. بنابر این بحث در مورد تبلیغات از نظر خیلی ها مردود هست البته غیر از کاربران معمولی... پس در نتیجه بحث قدرتنمایی بین این دو کمپانی صرفا جنبه تبلیغاتی داره بین یوزر های مبتدی که البته این جنگ تبلیغاتی رو میشه گفت تا حدودی انویدیا برده اما در جنگ تکنولوژی نو و قدرتنمایی با عرضه سری 4800 برنده فعلا ati هست.
×
×
  • اضافه کردن...