رفتن به مطلب

bahram goor

کاربر سایت
  • پست

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

398 بازدید کننده نمایه

دستاورد های bahram goor

0

اعتبار در سایت

  1. سلام بنده میخوام یه سیتم بخرم با این گرافیک GALAX GTX 960 EXOC 4GB GDDR5 و یه سی پی یو core i5 معمولی حالا یا 4460 یا 6500 skylake با توجه به معرفی کارت های نسل 1000 انویدیا و تکلونولوژی جدید به نظر شما صبر نکنم و از محصولات جدید انویدیا با قدرت بیشتر و قیمت مناسب تر استفاده کنم؟؟؟؟؟ آیا این کارت گرافیک جدید که قدرتش از titan هم بیشتره احتیاج به یک پردازنده با قدرت زیاد نداره تا گلوگاه نشه؟؟؟ چون من بوجم تا این حد بیشتر نیست و نمیتونم به cpu i7یه تومنی بگیرم به نظرتون چیکار کنم؟؟؟؟
  2. سلام دوستان عزیز بنده قصد خرید یک سیستم دارم و بودجم هم 2500 هست سیستمی که در نظر دارم اینه ASUS GTX 950 DCII OC STRIX GAMING cpu intel core i5 4460 حالا مادربرد و رم و پاور متناسب با این قطعه ها رو بهم معرفی کنید یه سوال دیگه با توجه به قدرت کنسول های فعلی،میخواستم بدونم این قطعات از کنسول قوی تره یا نه؟؟ این سیستم تا چند سال بازی ها رو راحت جواب میده اندازه مانیتور من 1600 در 900 هست سیستم مورد نیاز بعضی بازی ها نوشته برای حداکثر تنظیمات گرافیک باید یه CORE I7 داشته باشی،یعنی درسته؟؟؟ چه رزولوشنی اینا برای تعیین سیستم مورد نیاز مد نظرشون هست؟؟؟ به نظر شما سی پی یو نسل جدید بهتر نیست بخرم؟؟؟
  3. سلام دوستان لطفا یه سیستم با قیمت دو میلیون تا دو 300 معرفی کنید که همه چی با هم مچ باشن و مشکلی پیش نیاره بدون هارد و جلد کیس مادربرد،سی پی یو،گرافیک،رم،پاور همین پنج قلم کارت گرافیک مد نظرم r7 370 2gb هست و core i5 نسل جدید حالا نمیدونم شما نظر بدید
×
×
  • اضافه کردن...