رفتن به مطلب

GForce

کاربر سایت
  • پست

    251
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های GForce

124

اعتبار در سایت

  1. سیستم فروشی هست، قیمت پیشنهادی پ.خ شود. مشخصات: https://www.digikala.com/product/dkp-406740/کامپیوتر-همه-کاره-24-اینچی-ایسوس-مدل-vivo-v241icgt-a کاملا سالم بدون هیچ مشکلی. حدود یه سال هست خریداری شده، برای کارهای روزمره استفاده شده. گارانتی نداره اما همراه با جعبه هست.
  2. یک عدد از جناب امیری خریداری شد. منتظر ارسال هستم
  3. یاد بچه های مهمونا افتادم بین اون همه چیز میرن سمت دکمه ی پاور کیس فشارش میدن وسط کار گند میزنن به همه چی بعد کرکر میخندن و چون بچه هستن نمیشه کاریشون کرد!
  4. اگه صاحب اکانت میفهمید که همون موقع میتونست ببنده و حتما این کارو میکرد! اما اگه اکانت درست وارد بشه صاحب اکانت چیزی نمیفهمه و اکانت برای مدت طولانی قابل استفاده خواهد بود.
  5. قفل شدن بازی های اکانت ترکیبی بعد از ۶ ماه شایعه هست و دیسک فروش ها برای این که دیسک های اورجینال رو دستشون نمونه این رو مطرح میکنند! بهترین راه تهیه ی بازی همین اکانت های ترکیبی هست. اکثرشون هم ps plus برای آنلاین بازی کردن دارن.
  6. سی پی یوهای رده بالای سری fx که در حد یه گرافیک معمولی مصرف داشتن و دماشون بالا بود. ۸ هسته داشتن که بهینه کار نمیکردن و بعد معلوم شد که در واقع ۴ هسته بوده! با دایرکس ۱۲ تونست کارایی رو بهبود بده. ولی دیگه خیلی دیر شده بود و بیشتر طرفدارا اعتمادشون رو نسبت به AMD از دست داده بودن. حالا هم که به عرضه ی سری zen خیلی نزدیک تر شدیم. بنابرین فکر نکنم خرید این مین کار درستی باشه!
  7. از نظر من اول از همه باید قابل اعتماد باشه. بعد خدمات و پاسخگویی خوبی داشته باشه و قیمت هاش به قیمت بازار نزدیک باشه. طراحی خوب سایت، موجود بودن کالا ها، دسته بندی مناسب و مرتب بودن مشخصات هر دسته از کالا و قابلیت جستوجوی پیشرفته بر اساس هر مشخصه(به نظر من لیون رو این قسمت باید بیشتر کار کنه!)، ارسال به موقع کالا و نمودار قیمت در آخر.
  8. این نوع بن برای همیشه هست. تنها کاری که میتونید انجام بدید اینه که به سونی ایمیل بفرستید هرچند که احتمال آنبن شدن خیلی کمه. اگه نشد باید کنسول رو پس بدید.
  9. چه پیغام و کد خطایی میده؟ در حالت عادی بعد از دوماه به طور خودکار آنبن میشه.
  10. موافقم و خیلی جالبه که طرفداران AMD ملاک مقایسه ی کارت ها رو این بازی قرار میدن! انگار بازی دیگه ای وجود نداره. البته از طرفداران AMD و یه بازی بهینه شده برای کارت های این شرکت بیشتر از ابن انتظار نمیرفت. اگه این طوره که انویدیا در توم ریدر حتی در دایرکس ۱۲ از AMD بهتر عمل کرده.
  11. تا حد زیادی به استفاده ی شخص بستگی داره. اما در حالت کلی بهتره از نسبت تصویرهای قدیمی استفاده نشه و ۱۶:۹ یا برای مانیتورهای واید ۲۱:۹ انتخاب بشه. در مورد سایز من به شخصه سایزهای ۲۴تا ۲۷ اینچ رو ترجیح میدم. بالاتر از اون بیشتر شبیه تلوزیون میشه. رزولوشن هم حداقل فول اچ دی. نوع پنل خیلی مهمه. تصویری که مانیتورهای PLS و IPS دارن خیلی سرتر از مانیتورهای معمولیه. اغلب هم به تاخیر بالای این مانیتورها ایراد میگیرن اما من هیچ تاخیری احساس نکردم و انتخابم قطعا از این پنل ها خواهد بود. پشتیبانی از HDMI٬ و حاشیه ی کم هم در آخر. البته تقریبا تمام مانیتورهای جدید این قابلیت ها رو دارند. به نظرم برند بیشتر به سلیقه بستگی داره‌.
  12. دایرکس، ویژوال، نت فریم ورک رو نصب کنید و آنتی ویروس رو غیر فعال کنید.
  13. قبلا هم عرض شده بود با اکانت میشه همین رو 20 تومن برای کنسول گرفت... کی گفته که بازی کنسول حتما باید اورجینال باشه؟
  14. در اکثر بازی ها گلوگاه میشه. برای 1060 حداقل i5 نیازه. با 470 تا حد زیادی گلوگاه میشه. با 460 بهتره.
×
×
  • اضافه کردن...