نقش الگوریتم پاندا ۴. ۲ که توسط گوگل در سال ۲۰۱۵ پیاده سازی شده است منجر به بالارفتن رتبه بندی بعضی از طراحی سایتها و همچنین منجر به پایین آمدن بعضی شده است. چه عواملی در الگورتیم پاندا ۴. ۲ معیار واقع شدهاند که در نتیجههای جستجو برای طراحی سایتها این تغییرات اتفاق افتاده است. نحوه عمل الگوریتم پاندا در مواجهه با طراحی سایتها اینگونه است که وضعیت ارزش کنونی محتوای آنها را ارزیابی میکند و اگر طراحی سایت دارای محتوا و مطالب با کیفیتی باشد این الگوریتم آنها را در رتبه بندی به رتبههای بالاتری ارتقا میدهد.
نقش الگوریتم پاندا ۴. ۲ در بهینه سازی سایت
همانطور که گفته شدالگوریتم پاندا ۴. ۲ بازاریابی محتوای طراحی سایت را معیار و مقیاس خود برای ارزیابی سایتها گذاشته است و به همین خاطر ایجاد محتوای باکیفیت و مورد پسند کاربران از برتری خاصی نزد این الگوریتم دارد به صورتی که منتشر کردن محتوای خوب و با کیفیت بالا و همچنین منتشر کردن آن در سایر طراحی سایتها نظیر انجمنها، شبکههای اجتماعی این امکان را برای طراحی سایت فراهم میآورد.
تا اولا بازاریابی محتوا فعال شده می شود و مخاطبان بیشتری به سمت طراحی سایت شما روانه شوند و اصلاحا موجب افزایش رتبه سایت که در نهایت منجر به برندسازی اینترنتی کسب رتبه بندی بهتر و بیشتر در محتواهای نوشته شده طراحی سایتتان برای ارتقای بهینه سازی سایتتان با واژه کلیدی اصلی سایت شما صورت میگیرد.
راهکارهای بازاریابی محتوا همگی هدفشان را در جهت بهینه کردن نمایش صفحههای طراحی سایت با تیترهای مربوط به واژه کلیدی سامان میدهند. به این دلیل منتشر کردن محتواهای با کیفیت و مرتبط با واژه کلیدی را باید در سرلوحه فعالیتهای خود قرار بدهید و بعد آنها را در انجمنهای گوناگون و شبکههای اجتماعی پربازدید انتشار بدهید این کار رتبه بندی طراحی سایت شما را با توجه به تیتر مرتبط محتوای تولید شده در نزد موتورهای جستجو در رتبههای نخست قرار خواهد داد و با بالا رفتن رتبه بندی طراحی سایت شما مسلما بهینه سازی سایت و سئو نیز نقش مثبتی در آن به جا خواهند گذاشت.