رفتن به مطلب

afsane16

کاربر سایت
  • پست

    27
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

857 بازدید کننده نمایه

دستاورد های afsane16

7

اعتبار در سایت

  1. تراشه‌های به کار رفته در گوشی‌های هوشمند در سرعت و کارکرد گوشی‌ها بسیار اثرگذارند و با پیشرفت آنها نسل به نسل شاهد افزایش کیفیت کار با گوشی‌های هوشمند هستیم. شایعات و گمانه‌زنی‌های فعلی حاکی از این است که شرکت سامسونگ در گوشی جدید خود سامسونگ گلکسی S8 قرار است از تراشه‌های اگزینوس جدیدی بهره بگیرد که نسبت به مدل‌های قبلی بسیار سریع‌تر است. مدل تراشه جدید اگزینوس ۸۸۹۵ است و اگر شایعات مطابق با واقعیت‌ها باشند این تراشه با فرکانس ۴ گیگاهرتز کار خواهد کرد. همچنین گفته شده که این تراشه جدید از نظر سرعت ۳۰ درصد سریع‌تر از مدل قبلی کار می‌کند. شایعات درباره سامسونگ گلکسی S8 فقط به تراشه اگزینوس قدرتمند و جدید آن محدود نمی‌شوند. ظاهرا گفته شده که این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد داشت؛ رزولوشن صفحه‌نمایش ۴K و سازگار با واقعیت مجازی خواهد بود. همچنین گفته شده که سامسونگ ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تخت را در سال آینده متوقف خواهد کرد. این خبر به این معناست که گلکسی S8 با یک صفحه‌نمایش خمیده به بازار عرضه خواهد شد. به هر حال سرعت کار با یک گوشی صرفا به سخت‌افزار به کار رفته در آن بستگی ندارد و تناسب نرم‌افزار طراحی شده با سخت‌افزار به کار رفته در عملکرد گوشی تاثیری انکار ناپذیر دارد. اما باید گفت که در صورت صحت داشتن این شایعات گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی S8 دست کم از نظر سخت‌افزاری ویژگی‌های قدرتمندی دارد.
  2. نوت ۷ طبق اطلاعات موجود در فهرست TENAA یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی هم دارد. چندین ماه قبل از این‌که گلکسی نوت ۷ رسما معرفی شود، شایعاتی وجود داشت که این گوشی قرار است با ۶ گیگابایت رم عرضه شود. این شایعه به جای خود باقی بود تا این‌که طبق وعده‌ی موعود دوازدهم مرداد از گلکسی نوت ۷ رونمایی شد و آن شایعه هم به دست فراموشی سپرده شد. چیزی که ما حالا می‌دانیم این است که سامسونگ نوت ۷ را با رم ۴ گیگابایتی راهی بازار می‌کند. اما ظاهرا چندان هم نباید از این موضوع مطمئن باشیم. چرا که در فهرست TENAA به‌روزرسانی‌‌هایی در مورد نوت ۷ صورت گرفته و این‌طور که معلوم است به‌زودی باید منتظر نسخه‌ی ۶ گیگابایتی نوت ۷ باشیم. این یعنی گاهی شایعات، حتی اگر شواهد آن‌ها رد کنند، جای بحث و بررسی دارند. طبق مشخصاتی که ذیل گوشی تازه از راه رسیده‌ی گلکسی نوت ۷ در TENAA درج شده، این گوشی یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی هم دارد. گوشی‌های سری Note سامسونگ طبق روال چند سال اخیر با مشخصاتی یک سر و گردن بالاتر از سری S عرضه می‌شوند. اما امسال با مدل‌های دارای رم ۴ گیگابایتی، نوت ۷ لااقل از این نظر بیش‌تر از S7 جایی برای عرض اندام نداشت. حالا با اطلاعات جدید از فهرست TENAA به نظر می‌رسد که روال چندین ساله ادامه دارد. طبیعتا هنوز اطلاعی از قیمت و زمان عرضه‌ی مدل ۶ گیگابایتی نوت ۷ نداریم. اما در آینده‌ی نزدیک احتمالا همه‌چیز مشخص خواهد شد.
  3. در حالی که این روزها خبرها پیرامون گوشی گلکسی نوت ۷ زیاد است، اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ تا این لحظه بیش از ۱۳٫۳ میلیون دستگاه گوشی گلکسی S7 Edge فروخته و این محصول یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ در دنیا بوده است. در این اطلاعات گفته شده که صفحه نمایش خمیده‌ی این گوشی مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته و نقش زیادی در جذب مشتری داشته است. همچنین طرح‌های تبلیغاتی سامسونگ برای فروش سری گلکسی S7‌ در آمریکا و سایر کشورها آن‌قدر خوب بوده که بسیاری از مردم این گوشی‌‌‌ها را خریده‌اند. یکی از طرح‌های جالب سامسونگ برای فروش گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge این بوده که اگر مشتریان آمریکایی این گوشی‌ها را می‌خریدند، یک مدل دیگر از همان گوشی را با یک خط جدید به شکل رایگان دریافت می‌کردند. از دیگر طرح‌های فروش این گوشی می‌توان به عرضه‌ی رایگان هدست واقعیت مجازی Gear VR و یک سال اشتراک سایت Netflix اشاره کرد. همین موضوع باعث شده که این گوشی جزو سه گوشی پرفروش اندرویدی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ انتخاب شود. این گوشی در حالی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی شناخته می‌شود که در جایگاه دوم هم گوشی گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ و در مکان سوم هم مدل معمولی گلکسی S7 قرار گرفته است. در واقع سامسونگ در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۸٫۱ میلیون دستگاه تلفن‌ همراه هوشمند راهی بازار کرده است.
  4. کم‌تر از یک ماه پیش سامسونگ تایید کرد که می‌خواهد نسخه‌ای از گوشی گلکسی S7 Edge را به مناسبت و مخصوص المپیک ۲۰۱۶ تولید کند. حالا این شرکت به وعده‌اش عمل کرده و خبر رسیده که فروش نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک S7 Edge در آمریکا، کره‌ی جنوبی، آلمان، چین و برزیل شروع شده است. مجموعه‌دارهایی که عاشق جمع کردن چیزهایی هستند که در تعداد محدود تولید و عرضه می‌شوند، حالا می‌توانند خریدشان را انجام دهند. فروش نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک S7 Edge در آمریکا، کره‌ی جنوبی، آلمان، چین و برزیل شروع شده است. البته گرچه این نسخه لقب «ویژه» را یدک می‌کشد اما شرایط فروش آن ویژه و ارزان‌تر نیست! این گوشی در آمریکا با قیمت حدود ۸۵۰ دلار فروخته می‌شود که این رقم ۱۰۰ دلار بیش‌تر از قیمت یک گلکسی S7 Edge معمولی با رم ۳۲ گیگابایتی در همین کشور است. به‌هرحال لازم است دوباره اشاره شود که این نسخه، عرضه‌ی محدود دارد و سامسونگ تنها تعداد ۲۰۱۶ دستگاه از آن را تولید می‌کند. به‌این ترتیب به نظر می‌رسد کسانی که می‌خواهند یک گوشی خاص را در دست بگیرند و به دوستان‌شان فخر بفروشند که تنها ۲۰۱۵ دستگاه دیگر شبیه به آن در دنیا وجود دارد، حاضر باشند که ۱۰۰ دلار اضافی را هم بپردازند. در کره هم گزارش شده نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک S7 Edge با قیمتی معادل ۹۴۰ دلار فروخته می‌شود. درباره‌ی این‌که قرار است در بسته‌بندی این گوشی هدفون توگوشی Gear IconX یا حتی هدست Gear VR وجود داشته باشد یا خیر، در منابع مختلف چیزهای مختلفی گفته شده اما سایت‌های اصلی خرید توضیحی ارایه نداده‌اند. با توجه به ریتم قیمت‌های نسخه‌ی ویژه‌ی S7 Edge المپیک ۲۰۱۶ در کشورهای مختلف، پیش‌بینی می‌شود در صورت عرضه‌ی این نسخه‌ی محدود در ایران، با قیمتی حدود ۲ میلیون و هفتصد هزار تا سه میلیون تومان فروخته شود.
  5. گوشی گلکسی S8 با اسم رمز پروژه‌ی رویا دردست ساخت است. در حالی که خودمان را برای عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت ۷ آماده می‌کنیم، اولین اطلاعات از گوشی گلکسی S8 لو رفت. براساس اطلاعات لو رفته این گوشی فعلا با اسم رمز «پروژه‌ی رویا» (Project Dream) در دست ساخت است. از اسم رمز این تلفن همراه هوشمند پیداست که سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند. حتی بعید نیست که ظاهر آن هم تغییر کند و با طراحی جدیدی مواجه شویم. البته پرچم‌دار جدید سامسونگ قرار در سال ۲۰۱۷ راهی بازار شود و به احتمال زیاد در MWC سال آینده به نمایش در می‌آید. از هم‌اکنون شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این گوشی از دوربین دوتایی بهره می‌برد که به احتمال زیاد برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز خواهد بود. همچنین احتمال دارد که صفحه نمایش آن ۴K باشد و شش گیگابایت رم به همراه تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ روی گلکسی S8 قرار بگیرد. تا لحظه‌ی معرفی این گوشی زمان زیادی باقی‌مانده و تا آن زمان اطلاعات مختلفی از این گوشی لو می‌رود. فعلا بهتر است منتظر گوشی گلکسی نوت ۷ باشیم که هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد..
  6. میگن اگه این محافظ ها بیشتر طول بکشه تا روشن شه بهتره...البته فقط شنیدم
  7. لنوو همین امروز برای اولین‌بار گوشی هوشمندی را معرفی کرد که با ویندوز ۱۰ کار می‌کند. اما متاسفانه باید گفت این خبر زیاد هم هیجان‌انگیز نیست؛ چون حتی از اسم این گوشی هم پیداست که قرار نیست در همه‌ی فروشگاه‌های دنیا عرضه شود! اسم این گوشی هوشمند SoftBank 503LV است که قسمت اول آن درواقع به نام یکی از اپراتورهای تلفن همراه در ژاپن اشاره دارد. ماجرا از این قرار است که اپراتور ژاپنی SoftBank به لنوو سفارش داده یک دستگاه گوشی هوشمند تولید کند تا به‌صورت انحصاری در ردیف گوشی‌هایی قرار گیرد که این اپراتور به مردم می‌فروشد. از آن‌جایی که سفارش این اپراتور ساخت یک گوشی با سیستم‌عامل مایکروسافت بوده، لنوو ویندوز ۱۰ را انتخاب کرده و تصمیم گرفته اولین‌بار تجربه‌ی ویندوز ۱۰ را در یک گوشی سفارشی داشته باشد. SoftBank 503LV قرار است فقط در ژاپن فروخته شود. SoftBank 503LV نمایشگر ۵ اینچی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اما اگر کنجکاو هستید که مشخصات این گوشی را بدانید، SoftBank 503LV یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. همچنین از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. دوربین پشت این گوشی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. SoftBank 503LV با باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود.
  8. اگه بیشتر متن چاپ میکنین حتما پرینتر لیزری بگیرین و اگر عکس چاپ می کنین پرینتر جوهرافشان
  9. مینی کیس نو که جواب گوی کارم باشه حدود 300 گیرم میاد؟؟ بله نهایتش20 تا تب همزمان
  10. این مینی کیس هارو من برسی کردم جالب بود،روی ایناهم میشه فتوشاپ یا ویژوال استادیو رو نصب کرد؟؟؟ پس چی؟؟چیزی بهتر سراغ دارید؟
  11. سلام من نیاز به یک سیستم دارم که فقط بتونه وصل شه به اینترنت و بدون هنگی و گیر مرورگرهارو تا حدود ده تب همزمان باز کنه... نکته ای که بسیار مهمه میخوام اینکار با کمترین مصرف برق انجام بشه چون 24 ساعته باید روشن باتشه لطفا معرفی کنید بودجه هم زیاد مهم نیست ولی هرچی کمتر بهتر
×
×
  • اضافه کردن...