رفتن به مطلب

privla94

کاربر سایت
  • پست

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

596 بازدید کننده نمایه

دستاورد های privla94

3

اعتبار در سایت

  1. privla94

    مشکل لپ تاپ نو

    با سلام من دیروز یک لپ تاپ آکبند کارخانه رو تهیه کردم . بعد از نصب ویندوز و کمی کار با اون، نرم افزار intel grafics performance رو دانلود و نصب کردم. بعد فهمیدم باید درایور اینتل رو از خود سایت لنوو بگیرم. برا همین درایور رو حذف کردم و لپ تاپ رو خاموش کردم. همین که روشن کردم فنش شبیه سشوار شروع کرد به کار کردن، لپ تاپ هنگ کرد و خاموش شد. دوباره که روشن کردم رفتم سراغ کنترل پنل، دیدم ارو میده وباز نمیشه. هر کاری کردم وارد نشد و به هیچ تنظیماتی دسترسی نداشتم. مجبور دوباره ویندوز نصب کردم. سوالم اینه که آیا این وضعیت که پیش اومد تو حالت عادی اصلا پیش میاد؟؟ لپ تاپ رو بردم شرکت سازگار بعد اونا با نرم افزار 3dmark و burntest تست کردن و گفتن گرافیک و سی پی یو مشکلی نداره . میخوام بدونم این مشکل اگه باشه مرتبط با چیه؟ دوباره پیش نیومده ولی نگرانم و میخوام مطمئن شم. بعضی وقتا هم از گوشه ی راست لپ تاپ، نه قسمت زیر مونیتور بلکه قسمت جلویی لپ تاپ یه صدایی شبیه توقف سی دی درایور میاد.ولی خب هیچی تو سی دی درایور نیست. خواهش میکنم راهنمایی کنید.
  2. privla94

    مشکل با گارانتی

    گارانتی تو این یعنی کلاه سرمردم گذاشتن.این شرکت ها یک مشت دلال هستن و کارخانه که مال خودشون نیست و اعتبار براشون اهمیتی نداره. بازار رو پر کردن.مردم هم که همه آگاه نیستن. تنها و تنها خود شرکت تولیدکننده میتونه گارانتی بده. تازه اونم تو ایران وضعش خرابه.
  3. با سلام خدمت مهندسین گرامی خواهش میکنم راهنمایی کنید لپ تاپ thinkpad هستش. مدتیه تاچش یه مکلی پیدا کرده بعضی مواقع هنگ میکنه و به درستی عمل نمیکنه. البته نه همیشه. بلکه گاهی اوقات یه دفه اینطور میشه و باید سیستم رو اپدیت کنم. درایورش هم مشکلی نداره. چطور مطمعن شم مشکل سخت افزاری نداره . تست نرم افزاری نداره؟
  4. privla94

    مشکل با گارانتی

    تنها طریقش اینه از بانه خرید کنید. من بچه شهر بوکان هستم و تهران دانشجو. مناطق نزدیک بانه، اکثر جنس ها بدون گارانتیه و مردم هم میخرن و راضی هم هستن. حتی من از یه فروشنده گوشی پرسیدم، گارانتی داره؟ خندید و گفت میخوای پول اضافه بدی. تمام گوشی هاش آکبند بود و فروشش واقعا عجیب بود. ولی خب باز به نظرم بایستی به سابقه نگاه کردو از برندها ترسید.من همش دوبار رفتم لیون کامپیوتر. واقعا برخوردشون خیلی خوب بوده و خیلی عالی تحویل گرفتن.مشاوره تخصصی رایگان دارن. هر چند برند مشهوری نیستن، اما خب یکی با مقاله جالبشون در مورد ssd سامسونگ و از طرفی با فراهم کردن این محیط حسن نیت و صداقتشون برای من ثابت شد. طوری که اگه این انجمن و نظرات دوستان رو نمیدم از سازگار یه لپ تاپ ریفر و یا شاید قراضه تحویل میگرفتم.
  5. privla94

    مشکل با گارانتی

    با سلام خدمت دوستان گرامی لازمه پیشاپیش از گروه لیون کامپوتر نهایت تشکر و قدردانی رو داشته باشم که این فضای خوب رو فراهم کرده و به من کمک کرد در مورد گارانتی ها خیلی آگاه بشم. خاطره ای تلخی رو از گارانتی سازگار که تازگی برام اتفاق افتاد رو با اجازتون تعریف میکنم. من یه لپ تاپ لنوو از سازگار خریدم. بعد از 3 روز دیدم از قسمت هاردش صدای خرخر میادو از کیبوردش یه بوی شبیه سوختگی. منم نگران شدم و رفتم سازگار. گفتن 3 روز باید منتظر باشم و اگه عیب فنی باشه لپ تاپ رو تعویض میکنیم. منم خوشحال شدم. بعد سه روز مسئول فنی اشون تماس گرفت و گفتش که هیچ مشکلی نداره و منتها هاردش ایراد کوچیکی داشت که عوضش کردیم. منم برا تعویض باهاشون مقداری کل کل کردم و اما زیر بار نرفتن که نرفتن... گفتن اگه عیب از هارد باشه یا رم ما لپ تاپ رو عوض نمیکنیم. منم دیگه باهاشون کل کل نکردم. لپ تاپ رو آوردم بعد دوسه روز دیدم بعضی مواقع تاچش هنگ میکنه. دوباره بردم گارانتی و گفتم بعد از باز کردن لپ تاپ این مشکل درست شده. گفتن ما فقط هارد رو عوض کردیم و کاملا لپ تاپ رو باز نکردیم. من بهشون فشار آوردم برا تعویض لپ تاپ و مدیرشون که زبون چرب و نرمی داشت قبول کرد و منم دوباره خوشحال شدم و گفتم بابا عجب شرکتیه این سازگار. بعد که مطالب این سایت رو خوندم کنجکاو شدم و پرسیدم که آیا لپ تاپ تعویضی پلمپ هستش؟ اونام گفتن بله حتما پلمپخواهد بود و نو هستش. خب رفتم لپ تاپ جدید رو بگیرم با صحنه عجیبی برخورد کرد. کارتن لپ تاپ خودم نو و تمیز بود و پلمپش هم ما شرکت لنوو بود.برچسب پلمپ لنوو مشخص هستش. دیدم کارتن وضعش افتضاح بود و یه نوار چسب زدن روش و یه هولوگرام خودشون. گفتم منظور من از پلمپ، پلمپ لنوو بود نه پلمپ خودتون، اونم اینجوری. در پاسخ بهم گفتن که ما شرکت گارانتی هستیم و حق داریم لپ تاپ رو باز کنیم و شاید بعضی لپ تاپ ها لازم باشه که بایوسشون آپدیت بشه. چه جواب جالبی و فکر میکردن که من هیچی حالیم نیست. منم گفتم خب چرا مال من کارتنش اینقد شیک و پیکه. فهمیدم فایده نداره. اگه قبول نمیکردم خدامیدونه چه بلایی سر پ تاپ دیگه ام میاوردن. بعد گفتم که من نمیخوام تعویض کنم. لپ تاپ خودم رو گرفتم و برگشتم. با خودم عهد بستم تا زمانی که وضعیت اینطوره و شرکت های خارجی گارنتی رسمی ندارنتو ایران هیچ وقت جنس گارنتی دار نخرم. چون همشون همین هستن. بعدا فهمیدم که تاچ من مشکل نداره. مولتی تاچ هستش و وقتی چندتا نقطه رو لمس کنی شاید هنگ کنه. اینم از خاطره ما با گارانتی سازگار. به این نتیجه رسیدم که هیچ وقت تو خرید جنس به خدمات پس از فروش توجهی نکنم و فقط جنس سالم و آکبند بخرم. بازم از لیون ممنونم. میخواستم اس اس دی بخرم و هی پی گارانتی معتبر می گشتم. اما حسن نیت و صداقت تیم لیون برام ثابت شد . اگه بودجه داشتم حتما یه سامسونگ اوو از لیون میخرم. حتی با فرض اینکه اگه گارانتی هم نداشته نباشه هزار شرف داره به.. ممنونم از همه نظرات خوبتون.اگه این انجمن نبود خدامیدونست چقدر دیگه ضرر میکردم.
×
×
  • اضافه کردن...