رفتن به مطلب

MEHDI 7

کاربر سایت
  • پست

    69
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

تمامی مطالب نوشته شده توسط MEHDI 7

  1. MEHDI 7

    فروش کارت RTX 3080

    خارج از فروم فروخته شد. ختم تاپیک رو اعلام می کنم.
  2. MEHDI 7

    فروش کارت RTX 3080

    جهت اطلاع رسانی اگر عکس های بهتر و با کیفیت بالاتر و جدید تر برای مشاهده احتیاج بود در خصوصی پیغام بزارید در تلگرام و واتس اپ می تونم ارسال کنم. در مورد عکس های گرفته شده از GPU Z در (لود صفر درصد) هدف این بوده که دمای کارت وقتی تازه کیس روشن میشه نشون داده بشه که در همه موارد دما پایین و نرمال هست. کارت کاملا سالم و بدون ایراد هست.
  3. MEHDI 7

    فروش کارت RTX 3080

    اخرین کاهش قیمت به بیست و دو میلیون و پانصد هزار تومان به مدت یک هفته به این قیمت خواهد بود و بعد از یک هفته دوباره به قیمت قبل بر می گردد. Up
  4. MEHDI 7

    فروش کارت RTX 3080

    کاهش قیمت به ۲۳۵۰۰.۰۰۰ بیست و سه میلیون و پانصد هزار تومان Up
  5. MEHDI 7

    فروش کارت RTX 3080

    کارت رو باز کردم دوست عزیز و هیچ وقت هم این تست رو انجام نمیدم چون به کارت اسیب میرسه. دو تا عکس دیگه هم اضافه کردم چون حجم عکس بالا بود و دوباره قرار دادم.
  6. MEHDI 7

    فروش کارت RTX 3080

    با سلام قصد فروش این کارت عالی رو دارم RTX 3080 برند ASUS و مدل TUF OC که نیاز به تعریف و توضیح ندارد همه چیز مشخص هست. کارت رو کاملا پلمب و نو از روز اول خریداری کردم و برای اولین بار هم از کیس خارج کردم و برای فروش قرار دادم. کارت کاملا سالم و بدون حتی کوچکترین ایراد یا ضربه و بازشدگی هست و دارای چسب پلمب. به قاطعیت می تونم بگم که تنها کارت 3080 ماین نشده کره زمین هست حتی به نت وصل نشده و کاملا افلاین استفاده شده. بسیار تمیز و در حد نو می باشد . و مخصوص کسانی هست که قصد خرید کارت ایمن رو برای سیستم خودشون دارند و می تونن از این کارت نایاب استفاده کنند. دارای گارانتی سه ساله الماس رایان بوده که به اتمام رسیده و کارت گارانتی به همراه جعبه و تمام متعلقات کامل موجود هست. قیمت : بیست و پنج میلیون پانصد هزار تومان. ۲۵۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان. پس اگر قصد خرید کارتی بدون ایراد و سالم رو دارید در خریدش شک نکنید.( پیدا کردن چنین کارتی بعید هست) با تشکر (فقط در خصوصی پیغام ارسال کنید و بحث کارشناسی ممنوع)
  7. سلام اگر تهران هستی می تونی بری پاساژ چهار سو در طبقه زیر همکف انتهای راهرو یک و یا دو فروشگاه وجود داره که توی این زمینه کار میکنن و یا اگر از اونجا دوست نداشتی مرکز خرید اوپال اخرین طبقه اونجا هم دوتا هستن دوست عزیز. وقتی وارد شدی یک مقدار به اطراف نگاه کنی می تونی پیداشون کنی ولی اسم فروشگاه رو نمی دونم.
  8. از سشوار استفاده کن به شرطی که باد سرد داشته باشه و با فاصله و از راه دور البته قبلش که در کیس رو باز می کنی بهتره اگر قدرت فوت کردن خوبی داری انجام بدی. و بعد سشوار باد سرد از دور بزنی .
  9. بد نگفتن؟ این همه از دمای بالا و اندرولت میگن؟ مطالب بالا رو نخوندی؟ تاپیک های زیادی هست!!
  10. اینقدر از 14700k بد گفتن که من دل چرکین شدم از خریدش پس به ترتیب بهترین کولرها رو از بالا به پایین برای این CPU رده بندی کنید. با مادربورد Z790 E wifi ver 2 هم احتیاج به اپدیت بایوس هست؟ یا خودش رد میکنه ؟
  11. در چه رزولوشنی بازی می کنید؟ این هزینه در رزولوشن بالا که زیاد لازم نیست ! این مطلب گفته نشده .
  12. مرسی پس باید یا منتظر بمونیم یا فکر کنم تا 552.44 بیشتر پشتیبانی نمیشه.
  13. درود دوستان Driver شماره 555.85 nvidia رو به تازگی نصب کردم و وقتی داخل بازی last میشم وقتی می خواد building shader رو انجام بده ارور out of memory ( ram and vram) میده و در اینترنت بررسی کردم و مثل اینکه فقط تا Driver 552.44 از این بازی پشتیبانی شده و چند نفر هم این مشکل رو داشتن در سایتهای خارجی!! ایا کسی این مورد رو بررسی کرده که درست هست؟ یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
  14. برای مشکل توضیح داده شده. در بیشتر بازیها nvidia از گزینه ای به اسم reflex + boost استفاده میکنه که این مشکل حل میشه. واز option داخل بازی فعال بشه خیلی بهتر میشه.
  15. اگر عاشقی و معنی زندگی رو که چرا اصلا زندگی می کنیم! به ترتیب اینها رو تجربه کن: 1. Last 2. Witcher 3 3. Red dead 4. Gears 4 & 5
  16. مرسی موافقم. می خواستم یه ارتقا کوچک و فقط تعویض کارت انجام بدم چون من 4k بازی می کنم Vram من 10 گیگ هست البته تا الان مشکلی نبوده و پر نشده ولی خب لب مرزه دیگه ولی با توجه به قیمت ها یه مقداری سخت میشه به نظر خودم با حالت dlss روشن اگه لازم به استفاده از این تکنیک بشم و بازیهای 2018 به قبل باتلنک خواهم داشت.
×
×
  • اضافه کردن...