رفتن به مطلب

helboy

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های helboy

0

اعتبار در سایت

  1. به علت کاهش بودجه فقط 1070
  2. من بحثم کلی بود و مورد بحثم شخص شما نبود امیدوارم دلگیر نباشید. اما چند مورد گفتید که اگر در خصوصی می گفتد جوابتون رو اونجا می دادم اما تو یه تایپیک گفتید منم جوابتون رو همینجا میگم. آمار فروش دست دوم دقیقا به قیمت آک ربط داره چیزهایی بیشتر خرید و فروش می شن که در توان خرید عموم باشن نه یک گروه خاص. دیگه از این واضح تر نمیشه گفت . برای اینکه بحث قیمت آک 1070 ایسوس و 1080 بقیه برندها روشن بشه روشن بشه: لینک 1070 ایسوس قیمت 2210 لینک 1080 زوتک قیمت 2299 MSI 1080 قیمت 2380 شما اگر یه مطالعه کوچیک می کردید و سایت های فروش اینترنتی جهانی رو می دید متوجه می شدید که این آمارها از کجا میاد. اونکه یکی می خواد بزخری کنه من با اون کاری ندارم. شما هم می تونی اون پیشنهادات رو نادیده بگیری همیشه کسایی هستن که می خوان یه چیز مفت گیر بیارن و پیشنهاداتشون هم همیشه از روی غرض هست. به شخصه شنیدم کسایی هستن که چند نفری می ریزن تو تایپیک یه نفر و اینقدر بحث روانی میندازن طرف مجبور میشه 200 یا 300 زیر قیمت واقعی بده. اونها رو می سپارم به خدا و مطمئنم خیرش رو نمی بینم. بنده اصلا به شما نگفتم گرون فروش اصلا من شما رو مخاطب قرار ندادم این خود شما بودید که در تایپیک این مساله رو متوجه خودتون دونستید و مسائلی رو مطرح کردید. ضمنا این تایپیک منه و من شخص خاصی رو مخاطب قرار ندادم و نظرم کلی بود. مقایسه با خودتون من حرفهام رو واضح و روشن بیان کردم اما در آخر کسی که خوابیده باشه با یه تلنگر بیدار میشه اما کسی که خودش رو به خواب بزنه نمیشه بیدار کرد. آگاهانه خرید کنیم. منصفانه بفروشیم.
  3. دوست عزیز هرکس هرچقدر خواست گرون بفروشه به نظر من اصلا مهم نیست، همیشه آدم های منصفی هم پیدا میشن که تایپیکشون به ساعت نمیرسه و قطعاتشون فروش میره. شما صحبت از ایسوس می کنید که خیلی خوب داره می فروشه! اتفاقا من خلافش رو ثابت می کنم. اگر به تاریخچه فروش گرافیک های همین انجمن نگاه بندازید متوجه میشد که گرافیک های کم قیمت ولی با ارزشی مثل msi دو سه برابر سایر برندها بین کاربران معامله شدن و تک و توک چند تا ایسوس معامله شده که این خودش نشانه اینه که آمار فروشش بیشتره. اگر انجمن رو قبول ندارید از خود لیون و سایر فروشنده ها بپرسید که چقدر آمار فروش MSI از سایر برندها بالاتره. یه زمانی هم زوتک به دلیل شناسایی بازار و قیمت گذاری مناسب بیشترین فروش رو داشت اما الان قضیه فرق م کنه. مساله دیگه اینه که من آدم منطقی هستم و به خاطر نهایتا 4 تا فریم و چند تا LED رنگی حاضر نیستم هزینه یه 1080 رو برای یه 1070 بکنم. ضمنا اگر تو سایت های NEWEGG و AMAZON رو نگاه کنید متوجه میشید که بازار جهانی و خریداران در تمام کشورها بیشتر از 30 دلار برای چند تا led و چند تا فریم ارزش قائل نیستن. و این مدلها در بهترین مدلشون نهایتا 30 دلار باهم تفاوت دارن نه 200 دلار. امیدوارم آگاهانه خرید کنیم. منصفانه بفروشیم.
  4. دوستان لطفا قیمت ها رو عادلانه بزنید. با 1600 میرم یه 1070 زوتک نو می خرم. برای خاطر 100 یا 200 تومن کسی گرافیک کارکرده نمی خره. اگر براتون سخته قیمت آخرتون رو اینجا بگید لطفا تو خصوصی بفرستید تا به نتیجه برسیم.
  5. سلام، اگر فروش تکی برقراره قیمت گرافیک رو به من پخ کنید. ممنون.
  6. درود خریدار 1070 و 1080 سالم و گارانتی دار هستم. تایپیک خودتونه فقط کسی رو تخریب نکیند.
×
×
  • اضافه کردن...