رفتن به مطلب

masi

کاربر سایت
  • پست

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های masi

0

اعتبار در سایت

  1. سلام دوستان یه سوال برای من پیش اومده بصورت کلی چند درصد از بازار قطعات کامپیوتری قاچاق؟ چون با سرچی که من انجام دادم گویا درصد مهمی ایه؟
  2. سلام ما دانشجوی بازاریابی هستیم. باید الگوهای رفتاری برای محصول خاصی را بدست می آوردیم. با راهنمایی استادمون تصمیم گرفتیم این محصول رو انتخاب کنیم. چون SSD ها چند سالی هست توی بازار ایران آمدند ولی هنوز نتونستند سهم قابل توجه ای رو بگیرند. هدف ما شناسایی الگوهاست. مسلما تاثیر خاصی نه در بازار و نه در کالاهایی که عرضه می شه نداره. ما سوالها رو با اطلاعاتی که تونستیم بدست بیاریم از اینترنت و یکم هم مغازه دارها طراحی کردیم. مسلما دانش فنی مون از شما دوستان خیلی کمتر. اتفاقا برای ما خیلی ارزشمنده اگر نظراتتون رو بگید تا آگاهی ما کاملتر بشه.
  3. بله همین طوره. امیدواریم بتونیم زودتر این مشکل رو حل کنیم. متشکرم
  4. سلام متشکرم که پاسخ دادید. کاملااااا حق با شماست. متاسفانه این دو برند نوشته نشده. ولی کاش اگر جز اولویت های خریدتون هست، تاکید می کردید.
  5. سلام وقعا نمی تونم بگم کمه. ولی در طولانی ترین حالت فقط 5 دقیقه زمان می بره که خیلی زیاد نیست. با این حال ممنون که وقت گذاشتید و نگاه کردید.
  6. سلام Raha4 هستم. خییییلی ممنون از همه شما به خاطر حمایتتون و شرکت در نظرسجی. و آقای دانیال از شما خیلی بیشتر. دلیل اصلی که تاپیک نزدیم، این بود که هنوز مدیران به پیامی که ازشون درخواست این تاپیک رو کرده بودم پاسخ ندادند. ولی در عین حال خیلی هم با نحوه ایجاد تاپیک و کارکردن در انجمن ها آشنا نیستیم. زحمت افتاد گردن دوستان. انشاالله که این کار باعث بشه پرسشنامه های ما با سرعت بیشتری پر بشه. بازهم متشکرم
  7. masi

    مشاوره خرید ssd

    سلام واقعا متشکرم هم برای اینکه شرکت کردید هم برای تاپیک. خییییلی لطف کردید.
  8. masi

    مشاوره خرید ssd

    سلام. من raha4 هستم که قبلا پیغام فرستاده بودم. همین ابتدا از همه عذرخواهی می کنم که مجبور شدم با اسم دیگه ای مجددا وارد انجمن شما بشم. چرا که گویا نام کابری قبلی من محدود شده است. ولی فکر می کنم یک حرف رو به خودم و همه کسانی که دارند برای یه کار دقیق زحمت می کشند بدهکارم. جناب آقای دانیال با کمال احترام باید عرض کنم خلاف نظر شما دانشجویی بودن کار ما دقیقا درست ترین دلیلی ایه که سبب این اتفاق می شه. چون ما متاسفانه به دنبال داده سازی نیستیم و کار درست قراره انجام بشه. اگرچه کاملا باشما موافقم که باید تاپیک اختصاصی وجود داشته باشه. ولی تا به حال خلاف پیام های ارسال شده چه برای مدیر انجمن شما و چه انجمن های دیگر حتی یک مورد هم وجود نداشته که ما پاسخی دریافت کنیم مبنی بر رد یا پذیرش درخواستم. و تنها پاسخ اخراج شدن از انجمن بوده. درخواستی که ما داشتیم فقط اختصاص 4 دقیقه از زمان برای پاسخگویی به یک پرسشنامه است. آن هم توسط افرادی که مسلما تخصص و اگاهی بیشتری راجع به این موضوع دارند. در شرایطی که سعی شد هم پستهای ارسالی از جانب ما حدالامکان در تاپیک های مرتبط تر باشد. کسی سعی در نقض قوانین ندارد. ولی اگر محدودیت های پرسشگری حضوری برای پاسخگویی، هزینه سرسام اور سایت های مختلف برای تبلیغ یا قراردادن لینک یک پرسشنامه ساده، نیاز به نمونه معتبر تقریبا 400 نفره برای پایایی چنین پژوهش هایی و اصل شکل گیری انجمن ها، برای حل مشکلات از طریق گفتگو را در نظر بگیریم پس واقعا دلیل می شود که در پست های مختلف خواهش کنیم به پرسشنامه ما پاسخ داده شود. و الحق که بسیاری از کاربران این انجمن بسیارمهربانانه و با دقت به پرسشنامه ما توجه نشان دادند و حتی نظرات و راهنمایی های موثری داشتن از همه آنها صمیمانه سپاسگزاریم. همگی ببخشید که طولانی شد. به امید روزهای بهتر، پاینده باشید..
×
×
  • اضافه کردن...