رفتن به مطلب

Abolfazl Chamani

کاربر سایت
  • پست

    42
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1485 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Abolfazl Chamani

28

اعتبار در سایت

  1. با سلام خدمت دوستان عزیز . بنده تصمیم دارم تا برای لپ تاپ یکی از آشنایان یک کوله پشتی مناسب تهیه کنم و متاسفانه تا به امروز موفق به پیدا کردن محصولی در خور این لپ تاپ نشده ام . از دوستان عزیز تقاضا دارم تا اگر فروشگاه یا هر مکانی را جهت خرید کوله پشتی می دانند از این بنده حقیر دریغ نفرمایند . مدل لپ تاپ : Asus ROG G752 البته قابل ذکر هست که بنده به دنبال کوله پشتی ROG از محصولات ایسوس هستم .
  2. با سلام خدمت تمامی دوستان لیونی . پیام ها رو که می خوندم متوجه شدم بحث به بیراهه کشیده شده و فضا یه جورایی تخصصی بر سر موتور های بازی سازی و بهینه بودن یا نبودن بازی ها و کارت های گرافیک شده . اگه دوستان اجازه بدن یه خورده فضا رو عوض کنیم . گرافیکی ترین و بهترین ، واژه های دهن پر کنی هستن اما بهتره کمی نگاه ریز بینانه به این موضوع داشته باشیم و از منظر پلتفرم به بازی ها نگاه کنیم . حال که نظر به خود شخص بر می گرده ، این هم نظر بنده : کامپیوتر : اول از همه PC2 یا همون Project Cars 2 که باید بگم انصافا برای اولین بار که بازی رو دیدم محو کیفیت اجرای بازی شدم تا اونجایی که فکر کردم تصاویر از پیش render شده دوم : با این که قدیمی شده اما هنوز هم بازی The Witcher رو یکی از بهترین های این عنوان می دونم سوم : وقتی می خوام از بین بازی های به قول معروف Shooter یکی رو انتخاب کنم یه خورده سخت میشه موضوع اما از اونجایی که بحث بر سلیقه هست پس خورده نگیرید به بنده و اجازه بدید اسم COD Infinite Warfare رو بیارم ( با احترام به DOOM و البته BF1 ) پلی استیشن 4 : اول : نمی دونم این Uncharted با این کنسول چیکار می کنه که همیشه بعد از یک ساعت بازی کنسولم شروع می کنه به نفس افتادن و به قول معروف دور فن می گیره دوم : بازی Horizon رو انتخاب می کنم چون با جهان باز بودنش انصافا فضای زیبایی رو به لحاظ سمعی و بصری به مخاطب خودش می ده سوم : The Order بر خلاف روند بازی که گویا سازنده ها قصد فیلم ساختن داشتن به جای بازی ولی انصافا در جلوه های بصری این بازی بی نقص و البته زیباست اکس باکس وان : اول : تا همین چند روز پیش اگه قرار بود اولین رو بگم شاید بازیه دیگه ای رو انتخاب می کردم اما با دیدن بازی Forza 7 دیگه حرفی برای گفتن ندارم دوم : هنوز هم احساس می کنم Gears Of War 4 لایق این انتخابه سوم : شاید باور نکنین اما فکر می کنم اولین بازی که با لانچ این کنسول همراه شده هنوز هم حرف هایی برای گفتن داره ( خدا لعنتت کنه Cry Tech ) و این عنوان Ryse هست فرزندم رم گاهی اوقات بازی هایی هم پیدا می شن که تو این هیاهوی تبلیغاتی سری تو سرها بلند می کنن و به بازی های کله گنده یه نیش خند هم می زنن . دوستان بازی Cup Head رو فراموش نکنید چون فوق العاده هست .
  3. مدتی هست که عکس زیر خانه نشین پس زمینه محیط کاری من شده و هر از گاهی نیز تصمیم به تغییرش داشتم اما کمی زود منصرف شدم . تقدیم به همه ی گیمر ها .
  4. سلام خدمت شما دوست گرامی . متاسفانه باید بگویم این فن در بهترین شرایط در حالت دمنده فعالیت می کند و از طرف تولیدکننده توصیه شده تا صرفا در جلوی کیس قرار گیرد . اما استفاده از آن در حالت مکندگی هیچ اختلالی در کارکرد فن ایجاد نمی نماید . از هر گونه طرح سوال و پیشنهاد جدا خرسند خواهم شد . موفق و پاینده باشید .
  5. عذر خواهی بنده را بابت پاسخگویی دیر بپذیرید . دوست عزیز اجازه بدهید تا شما را کمی بیشتر راهنمایی کنم . بیایید وارد جزییات شویم . بنده با خواندن اصل موضوعی که در این تاپیک شما مطرح کرده اید متوجه شدم مبحث مورد نظر شما در خصوص نمایشگری با تفکیک 1080P می باشد ( اگر برداشت بنده اشتباه بوده است ممنون خواهم شد اطلاع رسانی کنید ) . پس بهتر است در خصوص بهترین نمایشگرهای تولید شده در سال های 2016 و 2017 حرفی به میان نیاوریم زیرا تا آنجایی که بنده اطلاع دارم بهترین های این مبحث جایی برای تفکیک پذیری 1080P باقی نمی گذارند و به رتبه های به مراتب بالاتری نظر دارند ( همچون 1440P و یا 2160P ) . در اینکه فرموده اید پنل های IPS در بین بهترین های دنیا جای دارند باید خدمتتان عرض کنم بله کاملا حرف شما درست می باشد چرا که شرکت های بزرگ تولید کننده ی نمایشگر در دنیا برای خود در مبحث Gaming هیچگونه محدودیتی را تعریف نمی کنند اما بنده یک سوال از شما دارم و آن اینکه بهترین نمایشگرهای دارای پنل IPS در چه ژانری از Gaming رتبه دار هستند و جزء بهترین ها محسوب می شوند ؟ مطمئن باشید هم بنده و هم سایر دوستانی که به شخصه در ژانرهای مختلف بازی می کنیم ( چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین یا همان Campaign ) به هیچ وجه این نوع پنل را انتخاب اول خود برای بازی های FPS قرار نمی دهیم اما اگر بخواهم از تجربه ی خودم به شخصه در مورد بازی هایی در ژانر Third-person shooter (TPS) موضوعی را با شما به اشتراک بگذارم باید بگویم به غیر از چند عنوان محدود و البته پرطرفدار ترجیح می دهم تا با نمایشگری با پنل IPS این تجربه را داشته باشم . سرتان را به درد نیاورم و امیدوارم پر حرفی این بنده را به بزرگواری خود ببخشید . خلاصه بگویم تا حدی نیز به انتخاب شما نسبت به ژانر مورد علاقه ی خود نیز بستگی دارد . ( اجازه بدهید تا کمی شوخی را چاشنی این مبحث کنم ، بهتر است خیالتان را راحت کنید و دل و جیب و پول خود را به دریا بزنید و هر دو نمایشگر مد نظر خود را تهیه کنید ) در انتها نظر شما را به بهترین نمایشگرها با تفکیک پذیری 1080p در تصویر ذیل جلب می کنم که برگرفته از سایت monitornerds می باشد . لازم به ذکر است در مقایسه مبحث قیمت لحاظ گردیده . موفق و پاینده باشید .
  6. سلام . صبح بخیر خدمت شما دوست گرامی . اجازه بدهید تا بنده به نوبه ی خود در حد توان کمکی به شما برای انتخاب نمایشگر داشته باشم . دوست عزیز تا آنجایی که هم شما و هم سایر دوستان اطلاع دارند پنل های IPS به دلیل سرعت پاسخگویی گزینه ی مناسبی جهت استفاده برای بازی های رایانه ای نمی باشند اما نقطه ی عطف اینگونه پنل ها نمایش طیف وسیعی از رنگ ها با عمق بالا می باشد که برای کاربرانی مفید است که قصد انجام کارهایی نظیر ویرایش تصاویر ثبت شده و یا رنگ بندی فریم های ثبت شده را دارند . پیشنهاد من به شما جهت روشن شدن این موضوع مقایسه دو نمایشگری است که جنابعالی از آن ها در پیامتان نام برده اید . با مراجعه به سایت تولیدکننده ی آن ها با کمی مقایسه در خصوص اطلاعات فنی نمایشگر ها پی به اختلاف این موضوع خواهید برد . در ضمن نا گفته نماند صرفا یک نمایشگر با اتکاء به استفاده از یک پنل IPS نمی تواند کیفیت خارق العاده ای را به تصویر بکشد زیرا در پنل های IPS نیز با کیفیت های متفاوت و انواع مختلفی از این نوع پنل ها مواجه می شویم تا آنجا که برای خرید یک مانیتور با پنل نام برده می توان هزینه ای معقول ( چیزی حدود چند صد هزار تومان ) کرد اما گاهی اوقات می توان بسته به نوع کاربری پنل مشابهی را انتخاب کرد که هزینه ای چند میلیونی روی دست خریدارش می گذارد . تصویر اول مربوط به نمایشگر تولیدی شرکت LG می باشد در حالی که در تصویر دوم مشخصات محصول شرکت BENQ را مشاهده می کنید . با کمی دقت به دنبال گزینه ی response time بگردید و مقایسه ای ظاهری بین دو محصول داشته باشید . امیدوارم توانسته باشم در حد خود به شما کمک کرده باشم . از هر گونه سوال یا پیشنهاد جدا خرسند خواهم شد . موفق و پاینده باشید .
  7. سلام خدمت شما بزرگوار . بنده مدت کوتاهی از گوشی های این شرکت با نام کلاسیک استفاده کردم . در مورد تفاوت این مدل با مدل پیشنهادی شما نمی توانم نظری بدهم چون تجربه ی کار با مدل پاسپورت را نداشته ام اما باید بگویم اگر می خواهید در مورد سیستم عامل این شرکت اطلاعات بیشتری داشته باشید بهتر است به انجمن فارسی berryiran سری بزنید و مطمئنا در آنجا اطلاعات مفیدی پیدا خواهید کرد . اما در مورد تجربه ی خودم از کار با تلفن همراه این شرکت بر روی مدل کلاسیک باید به عرض برسانم جدای از حس خاص بودن ( هنوز نفهمیده ام که چرا و چطور اینگونه حسی نسبت به محصولات این شرکت دارم ) محصولات تولیدی این شرکت نه تنها به لحاظ کیفیت ساخت به پای بعضی از سایر تولیدکنندگان نمی رسد بلکه در همان روز های ابتدایی بنده را کاملا از خرید پشیمان کرد . داشتن مشکلات اینچنینی بنده را ترغیب به فروش زود هنگام این مدل از تلفن همراه کرد : 1 - مشکلات عدیده در برقراری ارتباط با شبکه بی سیم اینترنت و خانگی که حتی با به روز رسانی سیستم عامل نیز به طور کامل برطرف نشد . 2 - مشکل عدم شناسایی ( Hands-free ) 3 - کیفیت ساخت پایین این تلفن ( در صورت استفاده از صفحه کلید و روشن شدن نور پس زمینه این روشنایی از درزهای گوشی قابل رویت می باشد ) 4 - گاهی اوقات گوشی بر روی حالت آفلاین قرار می گرفت که باید به صورت دستی مجددا آن را تنظیم می کردم و سایر مشکلات کوچک دیگر . دوست عزیز صادقانه باید خدمت شما به عرض برسانم متاسفانه این شرکت به جای اصلاح ضعف های ساختاری سیستم عامل خود و سخت افزار رو به استفاده از سیستم عامل شرکت گوگل آورده و بعید می دانم سیاست این شرکت در قبال سیستم عامل خود در آینده تغییر چندانی بکند . تمام اطلاعاتی که بنده داشتم صادقانه با شما در میان گذاشتم تا در نهایت خود به بهترین تصمیم گیری برسید اما در آخر باید گفت این شرکت زبان طراحی خاص خود را دارد که بعضی ها من جمله بنده عاشقش هستیم . موفق و پاینده باشید .
  8. متشکرم از عزیزانی که در مورد کیس مورد بحث و سیستم خنک کننده مربوط به آن بحث کرده اند اما اجازه دهید تا بحث اصلی تاپیک که توسط یکی از دوستانتان ایجاد شده به دلایل مختلف به بیراهه نرود . ممنون خواهم شد از عزیزانی که می توانند در این مورد به بنده مشورت دهند به صورت خصوصی در ارتباط باشیم . موفق و پاینده باشید .
  9. دوست گرامی ببینید قیاسی که جنابعالی در مورد خرید کیس و یا خرید یک Hub دارید به گمان بنده اشتباه هست . دلیل آن هم اینکه شما نهایتا با مبلغی کمتر از چند ده هزار تومان صاحب یک Hub خواهید شد اما وقتی بحث بر سر خرید کیس به میان می آید شما باید تمام مسائل مربوط به تعویض کیس رایانه تان علاوه بر مبلغ ( حتی خرید به صورت کار کرده و یا به اصطلاح دست دوم ) را نیز در نظر بگیرید . اما همانطور که خود نیز به این موضوع اشاره کرده اید به گمان بنده صرفا برای استفاده محدود از قابلیتی تک بعدی همانند آن چیزی که ذکر نمودید بهتر است هزینه ی خود را با خرید یک Hub منطقی تر کنید و آن را کاهش دهید . موفق و پاینده باشید .
  10. دوست عزیز متاسفانه اینگونه نیست و به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات دیگر این تولیدکننده که به صورت مجزا به فروش می رسند نمی باشند . کما اینکه بنده بعد از مدت زمانی کوتاه از خریدن این محصول ( چیزی حدود 4 ماه ) با مراقبت های ویژه و تنظیف کیس و متعلقات ، متاسفانه شاهد خرابی یکی از فن ها و به تبع آن تعویض تمامی آن ها با مدل های جایگزین از تولیدکننده ای دیگر شدم . البته نا گفته نماند قبل از استفاده از محصولات خنک کننده ی بادی منحصر به کیس از تولید کننده ای دیگر اینجانب اقدام به خرید یکی دیگر از محصولات به اصطلاح رده بالای تولیدی این شرکت کردم که آن محصول نیز به هیچ وجه راضی کننده نبود و باید خدمتتان به عرض برسانم که تا به امروز این محصول بلا استفاده برای بنده مانده است . ( شاید توقع بنده از محصولات خنک کننده بی جا و گاها بالا باشد ) . موفق و پاینده باشید .
  11. سلام . خدمت شما دوست گرامی . بنده چند وقتی هست که از The MasterCase Maker 5 استفاده می کنم . این کیس در رده mid-tower محصولات شرکت تولید کننده دسته بندی شده است . باید بگویم این کیس علاوه بر مبلغ بالایی که در بازار ما دارد ( که البته شما هیچگونه اشاره ای به هزینه نداشته اید ) شاید بتوان دیگر ایرادی که به آن گرفت فن های با کیفیت پایین آن باشد که آن هم مشکلی جدی برای کاربر ایجاد نمی کند ( تعویض با فن های مورد نظر ) . در هر صورت این کیس همه آن چیزی را که شما عنوان فرمودید دارد . خوشحال خواهم هر گونه سوال و یا پیشنهادی در خصوص این محصول داشتید با بنده به اشتراک بگذارید شاید بتوانم در حد خود کمکی به شما کرده باشم . موفق و پاینده باشید .
  12. با عرض سلام خدمت دوستانی که این تاپیک را مشاهده می کنند . باید یک سری اطلاعات را به اشتراک بگذارم که گفتنشان خالی از لطف نخواهد بود . در مورد سایت فروش اینترنتی محصولات دارینوس باید بگویم متاسفانه این سایت به هیچ وجه قابل اتکاء نبوده و اگر کسی از دوستان در آینده قصد خرید به صورت اینترنتی از این سایت را دارد باید به عرض برسانم که واریز هزینه منجر به عدم تحویل محصول خواهد شد و متاسفانه کسی نیز جوابگوی این مسئله نخواهد بود ( کما اینکه برای بنده نیز در روزهای گذشته این موضوع پیش آمد ) . در هر صورت از دوستان و عزیزانی که این تاپیک را مشاهده کرده و هر گونه اطلاعات تکمیلی در این خصوص دارند خواهشمندم تا آن را به اشتراک بگذارند تا سایر دوستان درگیر مشکلاتی این چنینی نگردند . در انتها موضوع پیگیری در خصوص واریز وجه و عدم دریافت محصول برای اینجانب محفوظ خواهد بود و از مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد . به امید روشن تر شدن این موضوع اول از همه برای بنده . موفق و پاینده باشید .
  13. دوست عزیز ممنون خواهم شد اگر تلگرام خود را ملاحضه بفرمایید . با تشکر .
  14. چشم . در اولین فرصت با شما تماس خواهم گرفت . متشکرم از شما بابت پیگیری این مسئله .
  15. دوست عزیز متاسفانه باید بگویم این شرکت دوست داشتنی چند سالی هست که دیگر فعالیتی ندارد و صرفا تنها چیزی که از آن به یادگار مانده همین فضای اینترنتی می باشد ( که البته آن هم دیگر به روز رسانی نمی شود ). طی چندین بار تماس تلفنی و پیگیری های مکرر اینجانب از اشخاص دست اندر کار متوجه این موضوع شده ام . باز هم ممنون خواهم شد اگر شما یا هر کسی از دوستان چیزی می داند که خلاف آن چیزی است که بنده می دانم من را راهنمایی کند .
×
×
  • اضافه کردن...