رفتن به مطلب

neverwas

کاربر سایت
  • پست

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های neverwas

4

اعتبار در سایت

  1. خب بی لبه چیزی بالای 2 تومن میبود چون اصلا سیستمه ساختش فرق میکرد! جدیدا قیمتش رفته بالا. وگرنه تا یه ماه پیش رایان صبا 565 تومن داشت! که من از بازار 550 خریدم. راستی بنکیو VZ2350HM , یه بررسی بکن. کیفیتش در حد این مدل هست. موفق باشی .
  2. اگه این مونیتور با این خصوصیاتی که شما مد نظرتون هست میبود دیگه 550 تومن قیمتش نبود! با همین لبه هم از خیلی از مونیتور ها ظریف تر هست. تقریبا یک سانت حاشیه داره. با این حال! من خودم این مونیتور رو دارم. کیفیتش خیلی خوبه. شک نکنید توی خریدش.مخصوصا برای کار های گرافیکی. اگه برای گیم میخواید خب میتونید مدهایی بگیرید که تایمینگ پایین تری دارن.
  3. -جدا از مشخصات که خب خودش گویای این بر تری هست. -مطمئنا دلیله اصلی، ارزش خرید بالا (به ویژه ایران ِ عزیز در این ایام!) در کنار مشخصات و کیفیت و نو آوری و بروز بودن هست. با سیستم خنک کننده بهینه شده و همین طور سیستمِ انتقال حرارت قطعات طول عمربیشتری پیدا کرده که توی استفاده ی مدام مشکلی پیش نیاد . و نیاز های حداقل گیمر هارو به خوبی تامین میکنن. که همه ی این ویژه گی ها که اکثرا دوستان هم بهش اشاره کردن ازش یه میان رده ی قدرت مند ساخته. که امکانات ظاهری مثه جدا شدن فن ها که به نظرم میتونه توی تمیز کردن خیلی موثر باشه و همین طور داشتن نورپردازی ای میتونه جذاب باشه برای خیلی ها که به این مسایل اهمیت میدن.
×
×
  • اضافه کردن...