رفتن به مطلب

aminel1358

کاربر سایت
  • پست

    75
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

2 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling
  • محل سکونت :
    Tehran

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های aminel1358

39

اعتبار در سایت

  1. دوستان همونطور که عرض کردم کالاها به آقا فرجام عزیز فروخته شده. با تشکر از ایشون ختم تاپیک رو اعلام می کنم.
  2. دوستان گرامی فروخته شد به آقا فرجام عزیز. از همینجا بابت هر کم و کاست و اشتباهی که از بنده سرزده از دوستان عذرخواهی می کنم. اولین بارم بود توی سایت معامله می کردم و طبعا بی تجربه در این زمینه.
  3. سلام دوست عزیز با توجه به اینکه حضوری می تونید تحویل بگیرید و منم اینطوری راحتترم اگر پیشنهاد خیلی بهتری نشد تا پایان امروز درخدمتتون هستم.
  4. سلام دوست عزیز همین الان یکی از کاربران عزیز توی پ خ تقاضای خرید 600 رو دادن که قبول نکردم و واقعا به عللی که توی تاپیک توضیح دادم زیر 630 برام ارزش نداره اونم اگر بخوام ارسال کنم.
  5. سلام دوست گرامی فن سی پی یو رو اگر می تونید سریعتر و قبل از بقیه قطعات بفروشید ممنون میشم چون دقیقا می خواستم همینو بخرم و فن شما هم که با نو فرقی نداره و قیمتشم برای بنده مناسبتره. راستی جعبه و تمام تجهیزاتش موجودن؟ من برای AM3+ می خوامش. قیمت آخرش رو هم اگه ممکنه برام پخ کنید.
  6. یادش بخیر DFI و سری LAN PARTY واقعا شاهکار بودن :clapping:
  7. دوست من این قیمت نهایی رو کجا بفرستادید؟
  8. گرامی من که یکبار قیمتارو تغییر دادم و پایین آوردم یعنی واقعا برای مین و سی پی یو در این حد این قیمتهایی که دادم بالاست؟ الان توی همین سایت لیون خودمون 6350 رو که 6 هسته ای هم هست 429 تومن قیمت گذاشتن. حالا سی پی یوی بنده قدیمی تره و گارانتی هم نداره درست ولی خوب بنده 260 قیمت پایه گذاشتم خیلی زیاده؟ مادربرد رو هم که تمام دوستانی که اینکاره هستن حتما می شناسن. الان برای یه مدل 970 از هر برندی باید حداقل حدود 400 هزینه بشه در صورتی که همین برد بنده حتی بااینکه مدل قدیمی تری هست علاوه بر اینکه امکانات بالاتری از همه مدلهای 970 داره کیفیت ساخت قدرت اورکلاک بالاتر و ساند قوی تری نسبت به همه 970 ها داره و مدلهای fx مثل 8150 رو هم ساپورت می کنه. حالا گارانتی نداره و قدیمی تر از مدلهایی مثل crosshair v formula هست که توی همین بازار خودمون تا چند وقت پیش حدود 790 تومن داشت فروش می رفت. خوب بنده هم قیمت رو برای برد 355 پایه تعیین کردم. درک می کنم که مشتری وقتی دنبال جنس دسته دوم میاد گاهی انتظار قیمت خیلی پایین داره ولی شما هم قبول بفرمایید وقتی می بینم کارایی این مین و سی پی یو از خیلی مین و سی پی یو های جدید با قیمت مشابه یا برخی مواقع بالاتر خیلی بیشتره خوب منم دلم نمی اد جنسمو مفت بدم بره. الانم درسته که پول لازم دارم ولی اگر ببینم واقعا توی رنج حدود 630 به بالا نمی تونم اینهارو بفروشم ترجیه می دم نگهشون دارم تا یه مشتری واقعی پیدا بشه تا اینکه با عجله به قیمت 610 و پایینتر بخوام بدم بره.
  9. دوستان شب بخیر بعلت استقبال بی نظیر فروش تا پایان روز دوشنبه تمدید شد. البته منظورمو که میدونید.
  10. up :Praying: :Praying: :Praying: :Praying: :I Do not Know: :I Do not Know: :I Do not Know: :I Do not Know:
  11. سلام دوست عزیز ممکنه براتون فایل تورنتش رو آپلود کنید یا حداقل آدرسشو برامون بگذارید. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...