رفتن به مطلب

محمد برخوردار

کاربر سایت
  • پست

    352
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    9
  • بازخورد

    90%

محمد برخوردار آخرین باز در روز فوریه 16 2018 برنده شده

محمد برخوردار یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

5 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    مشهد

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های محمد برخوردار

502

اعتبار در سایت

  1. دوستان سلام، خریدار یک عدد SSD (ساتا) سامسونگ هستم ، نو و سالم با گارانتی معتبر باشه، حجم 120، 128، 250 و 256 . سری 850 و 860 (نسل جدیدتر باشه بهتره) سری PRO باشه چه بهتر، اگه پرو پیدا نشد EVO خریدارم، برای لپ تاپ میخوام . ممنون .
  2. سلام دوست عزیز، ای کاش ماشین رو میگفتی چیه . (انشالاً تاپیک اسپم نشه، از استارتر معذرت میخوام) آقا جان، این هارو هم بررسی کن : 1. اول اینکه ماشین، رو دیاگ بزن، تمامی پارامترها رو بررسی کنید خصوصاً، پارامتر سنسور اکسیژن، سنسور فشار هوای منیفولد ورودی، سنسور ناک و سنسور موقعیت دریچه گاز . 2. حتماً با فشار سنج درست و کالیبره، فشار بنزین خروجی از پمپ بنزین خودرو، رو بگیرید . 3. کاملاً بررسی کنید، تسمه تایم، سر تایم درست خودش باشه . 4. شاید کویل دوبل نیم سوز شده، حتماً این مورد رو بررسی کن . ................................................
  3. ولتاژها کاملاً مناسبن، معلومه باطری نو و جدیده، و دینام هم کارش رو درست انجام میده . در این حالت، کولر با چراغ 13.10 عالیه .
  4. سلام دوست عزیز، دوستان کم و بیش درست راهنمایی کردن، برای جدا کردن باطری فرقی نمیکنه، کدوم کابل رو اول جدا کنی (که دوست خوبمون، در بالا بهش اشاره کرد) ولی اگر منطقی و عقلانی خواسته باشی فکر کنی، بهتره منفی رو اول جدا کنی، چون برق منفی سراسر بدنه شده و به بدنه خودرو وصل شده، و با جدا کردن منفی، یکی از اصول ایمنی رو هم رعایت کردی، و هم دیگه به قطعات برقی خودرو برق منفی نمیرسه و عملاً روشن نمیشه . برای اینکه متوجه شد که، دینام داره درست و به اندازه باطری رو شارژ میکنه، بهترین راه پارامتر میزان شارژ دینام و ولتاژ باطری، در دستگاه دیاگ هستش، یعنی دستگاه دیاگ رو به کانکتور عیب یاب متصل میکنی، و به بخش اطلاعات باطری میری و این اعداد و پارامترها رو میبینی، باطری 12 ولته، دینام ی مقدار بیشتر از این ولتاژ شارژ میکنش، حدوداً 12.5 تا 13 ولت . شما اگر باطری رو بزاری زیر شارژ، چند وقت دیگه هم دوباره همین وضع پیش میاد، با اینکه در نظر داشته باش، بهترین راه شارژ باطری خودرو، شارژ کند با آمپر پایین هستش، که تقریبا 12 تا 24 ساعت شاید هم بیشتر یا کمتر، باطری باید زیر شارژ باشه، این زمان به نوع دستگاه شارژ بستگی داره . چند نکته رو میگم برای اینکه باطری خودرو سالم بمونه : 1. پایه های نگهدارنده باطری و زیر باطری کاملاً سفت و محکم باشن . 2. از استارت زدن های زیاد و طولانی، جداً خودداری کنید . 3. اگر قراره با خودرویی با اتصال کابل به کابل به باطری، خودرو دیگه ای رو روشن کنی، بهتره باطری خودرو میزبان یا برق دهنده رو کامل کابل هاشو باز کنیم . 4. گرمای موتور به باطری نرسه، عملاً نمیشه این کارو کرد، ولی برای باطری از روپوش یا کاور مخصوصش استفاده کنید، زیاد نزارید خودرو درجا کار کنه و ... 5. برای استارت زدن، همیشه پاتون رو روی پدال کلاچ بزارید، وقتی پاتون روی کلاچ نباشه، عملاً روی استارت فشار زیادی میاد، و این فشار زیاد، برق و ولتاژ و آمپر بیشتری رو میکشه . 6. برای نصب سیستم و هرگونه سیستم تزئینی اعم از بوق، لامپ، چراغ مخصوص و ... به سیم کش خبره مراجعه کنید، نزارید دسته سیم خودروتون رو عین جیگر زلیخا کنه و سراسر دسته سیم رو تیکه تیکه کنه و با چسب برق بپوشونه، با این کار برق دزدی بیشتر میشه و فشار روی باطری میاد . دوستان، باطری به اسم باطری اتمی به هیچ عنوان نداریم، که توضیحش از حوصله خارجه، اگه کسی براش سوال پیش اومد درخدمتیم .
  5. (با عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخ) سیستم پیشنهادی : پردازنده: Intel Core i5-8500 مادربرد: MSI Z370 GAMING PRO CARBON یا MSI Z370 GAMING M5 (با ظاهر هر کدوم، بیشتر حال کردی، همونو بخر) رم: Gskill Trident Z RGB 16GB 8GBx2 3000Mhz CL16 کارت گرافیک: MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4GB هارد مکانیکی: دو ترابایت سیگیت باراکودا حافظه اس اس دی: Plextor M8PeG PCIe NVMe M2 SSD - 256GB یا Samsung 960 Evo PCIe NVMe M2 SSD - 250GB (هر کدوم که ارزونتر بود، رو بخر) درایو نوری: ASUS 24X (بستن دی وی دی رایتر دیگه مرسوم نیست، ولی در صورت نیاز این مدل خریداری شود) خنک کننده: GREEN Notus400-PWM پاور: GREEN GP500B-HP+ کیس: GREEN STRIKER GAMING سیستم پیشنهادی من، ست MSI و گرین هستش، در شرایط فعلی قیمتهای MSI معقول تره، من خودم عاشق ایسوسم ولی لامصب گرون فروشه . سیستم های نسل قدیم اینتل رو هم نباید از کنارشون ساده رد شد، با اینکه همیشه، خرید نسل جدید بهتره ولی در این شرایط و هزینه ها زیاد عملی نیست . رم با حجم 16 گیگ، کافیه ولی فرکانس 3000 بیشتر از نیازه، 2800 یا 2400 هم خوبه (به فکر خرید در آینده و ارتقا نباشید چون هیچی معلوم نیست و شاید همینم دیگه گیرتون نیاد)
  6. دوست من، من عضو هیچ صفحه ای نیستم، بودجتون رو هم مشخص کنید، سیستم پیشنهادی ارائه میکنم .
  7. سلام دوست عزیز، در ابتدا نیاز و کاربریتون و بودجه رو مشخص کنید . اگر سیستم گیمه: پلتفرم اینتل، 16 گیگ حجم رم، 2400 فرکانس رم دو کاناله، و کارت 1060 شش گیگ با پردازنده i5 . (موضوع گلوگاه، بین 3 پارامتر، قدرت کارت گرافیک، قدرت پردازنده و رزولوشن هستش، و در حالت معقول انتخاب یک پردازنده متوسط (البته نسل هشت اینتل برای خودش خیلیه، و منظور از متوسط کار راه اندازه) و یک کارت گرافیک قوی، پس اگر به فریم فریم بازی احساس نیستید و یک گیمر حرفه ای نیستید احتیاجی به سیستم قوی با مادربرد 1200 تومنی نیاز ندارید) سیستم رندر و طراحی هستش: پلتفرم رایزن، با رم های سازگار و مناسب، 16 گیگ حجم رم، 2800 تا 3200 فرکانس رم دو کاناله . برند رم به ترتیب، جی اسکیل، کرسیر (کرسیر پیدا نمیشه) و ... این موضوع برای پلتفرم رایزن متفاوته . من خودم ssd m.2 nvme رو پیشنهاد میدم، حجم 250 یا 256 گیگ . نیازتون باید مشخص باشه تا خنک کننده مناسب رو پیشنهاد بدیم . عمده بودجه رو به سخت افزار داخل کیس اختصاص بدید و بعدش به فکر مانیتور باشید . بعد از انتخاب تمامی قطعات، در آخرین مرحله توان پاور رو انتخاب کنید .
  8. سلام آقا مصطفی، https://forum.lioncomputer.ir/index.php?/topic/88373-فروش-3-عدد-فن-آکبند-کولر-مستر-rgb-فروخته-شد/&tab=comments#comment-1033563
  9. فن ها صحیح و سالم به دست خریدار عزیز، رسید، ختم تاپیک .
  10. تایید میشه، هر سه فن برای آقا بهروز مولایی عزیز ارسال شد .
×
×
  • اضافه کردن...