رفتن به مطلب

Hadi Gm

کاربر سایت
  • پست

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Hadi Gm

1

اعتبار در سایت

  1. درود اینم اسکرین شات من توضیح 2 روز هست که کلایور با GPU-Z با هم را نشد اسکرین شات بگیرم هر بار سیستمم هنگ کرد و باز 24 ساعت دیگه گذاشتم زیر بار واینسری عکس اول جدا و دوم را مجزا گرفتم (از طریق عکاسی خود GPU-Z )
  2. درود از قرار معلوم ارزی بنام burstcoin را میشود از طریق هارد و cpu به استخراج کرد ، از دوستان میخوام با توجه به آشنایی و تجربه خود مواردی را جهت پربارشدن این قسمت با دوستان به اشتراک بذارند برای مرتب شدن مطلب پیشنهاد میدم در چند بخش موارد را مطرح کنیم تا تجمیع مطالب باشد 1. سخت افزارهای مورد نیاز برای این کار + هزینه آنها 2. نرم افزارهای مورد نیاز برای استخراج 3.معرفی استخر ها با دادن اطلاعاتی در باره فواید هرکدام 4.راه کار ها و آموزش های مرتبط 5. تجربه دوستان از این کار و آیا این مورد به صرف می باشد یا خیر برای شروع خودم مواردی که مطالعه کرده ام را مطرح میکنم . برای استخراج این ارز نیاز به CUP مناسب و هارد با ظرفیت بالا هست (گرچه میشه برای تست حتی از چند گیگ هم استفاده کرد). و در ویدیوها دیده ام که تا 80 ترابایت هارد اکسترنال در آن واحد مشغول بوده اند ولی نمیدانم که امکان جدا کردن آنها هست یا نیست واگر بسوزند تکلیف چه خواهد شد؟؟؟ برای ای کار هم میشه از GPU استفاده کرد و هم از CPU و با توجه به اطلاعات من ترتیب CPU ها و سرعت آنها به شکل زیر هستند(امیدوارم روی قیمت ها تاثیر نداشته باشد) برای استخراج باست مراحل زیر را پیش رفت - ساخت کیف پول -دانلود نرم افزارهای مرتبط همچون burstwindowswallet و یا Miner به همراه XPlotter به همراه جاوا -دانلود بلاکچین برای اتصال لوکال - ساخت اکانت در استخر مورد نظر - اختصاص فضایی از هارد برای راه اندازی اولیه - شروع کار این مراحل کلا مراحل کار هست ولی قطعا ریزه کاری هایی دارد که نیاز به بررسی اولیه هست که آیا ارزش وقت و هزینه را دارد یا نه نمونه ای از خروجی را هم در این لینک میشه دید http://burstcoin.ml ویرایش 1 : یه حساب کتابی از میزان هزینه اولیه 590 تومان بابت یه هارد4ترابایتی(با فرض بر اینکه سیستم از قبل وجود دارد) با عنوان خرید و فروش یا استخراج با توجه به ماشین حسابی که دیدم انجام دادم که براتون میذارم توضیح اینکه ماشین حساب http://burstcoincalculator.comبرای 4000 گیگابایت میزان خروجی ماهیانه را 527 داده است
  3. درود چه خوب که مشکل ورود به تالار حل شد سوال : اسکرین شات از کلایموری که الان حدود 55 ساعت کا رمیکنه قابل قبول هست؟ اسکرین شات از gpuz در کنار خود کلایمور کافیه؟
×
×
  • اضافه کردن...