رفتن به مطلب

PCjoy

کاربر سایت
  • پست

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های PCjoy

0

اعتبار در سایت

  1. PCjoy

    ماینینگ-mining

    سلام خواستم بدونم شما ریگ بستی یا خیر؟ اگر ریگ بستی،ممکنه تجربه تون را در این باره بگید؟ راضی هستید یا خیر؟ اگر باز بتونی وام 15 میلیونی بگیری دوباره یک ریگ دیگه اضافه می کنی؟ من مدتی است که در این باره تحقیق می کنم و احساس میکنم حداقل باید دو ریگ برای ماینینگ داشته باشیم ریسک خسارت را به صفر می رسونه و هر ریگ را برای استخراج یک سکه قرار بدیدم مثلاً یکی از ریگ ها را برای استخراج اذریم(یا همون اتریم) و دومین ریگ را برای استخراج سکه دیگری که در آن لحظه ازش مطمئن هستیم اختصاص بدیم فعلاً روی سیستم خانگیم ASUS 1050 2G دارم که متأسفانه برای استخراج خیلی از سکه های مطرح به صورت آزمایشی امکان پذیر نیست (فقط تا الان به صورت آزمایشی 0.1 یوبیک استخراج کردم) آقا محسن خوشحال میشم شما هم نظرتون را بگید شما چندتا ریگ ماینینگ دارید؟ یا چندتا فارم؟
  2. PCjoy

    ماینینگ - Mining

    خیلی ممنون بابت پاسخ گویی یعنی اون وسط پروفایلم که نوشته Workers Online یک نفر، منظور یک کارت گرافیک هستش و اگر تعداد کارت گرافیک ها را افزایش دهم در واقع تعداد Workers Online هم افزایش پیدا می کنه؟
  3. PCjoy

    ماینینگ - Mining

    هر بار که https://ubiqpool.io را باز می کنم غیر از خودم کسی را در این استخر نمی بینم ،آیا من این صفحه را درست خواندم یا دارم اشتباه می کنم؟ منظورم : تصور اینکه فقط من در این استخر هستم درسته یا غلط؟
×
×
  • اضافه کردن...