رفتن به مطلب

Arman

کاربر سایت
  • پست

    276
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3
  • بازخورد

    100%

Arman آخرین باز در روز ژوئن 12 2018 برنده شده

Arman یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

7782 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Arman

501

اعتبار در سایت

  1. سلام. کارت گرافیک مذکور جهت فروش می باشد. کارت فوق العاده تمیز و سالم به همراه جعبه از ابتدا دست خودم بوده. قیمت 5.500 ترجیحا معامله حضوری در تهران. با تشکر.
  2. :D 

    1. Farjam

      Farjam

      :D

      یادم باشه یه زنگ بهت بزنم ببینم چه میکنی

    2. Arman

      Arman

      باشه :دی 

       

  3. باندل شما مورد نیاز من نیست واقعیتش. اگر صلاح دونستین آگهی کنید و بفروشین من برای برد Z170 میتونم پردازنده بهتون بدم.
  4. سلام. قطعات زیر جهت فروش می باشد. مادربرد GIGABYTE Z170X-GAMING G1 که رده بالاترین مادربرد گیگابایت چیپست 100 هست که کارت شبکه Killer و کارت صدای کریتیو SoundCore3D و USB3.1 Type-C و...داره.تمام تجهیزات از جمله پنل LED و کیت USB3.0 و تمام تجهیزات داخل جعبه و خود جعبه نیز موجود است. دوتا از پین ها کج شدگی جزئی داشت که ردیف شد در تصویر هم مشخصه. رم های هم دوتا ماژول 4 گیگابات 4000MHZ هستند سری Trident-Zدارای جعبه. هر دو قطعه سالم و تست شده هستند و گارانتی به اتمام رسیده. ترجیح فروش دوتا قطعه با هم هستند، معامله هم حضوری در تهران - قیمت مقطوع قیمت مادربرد 3.200 قیمت رم : 1400 لینک مادربرد : https://www.gigabyte.com/ca/Motherboard/GA-Z170X-Gaming-G1-rev-10 با تشکر.
  5. Arman

    یک مطلب قابل تامل

    دوستان با بار جدید کولرمستر که رسید قیمت کیس های کولرمستر درست شد و حداقل به 40% زیر قیمت مالتینا رسید : https://www.lioncomputer.com/computer/computer-components/computer-case.html?cat=141 و اما من واقعا برای این جماعت فروشنده تاسف می خورم که در گرون فروختن به به یوزر باهم دیگه رقابت میکنند و به وقتش باهم هماهنگ میشن که جنس رو بیش از اون چیزی که در نرخ ارز و حمل نقل خارجی گرون شده، گرون تر کنند و متاسفانه نظارتی هم وجود نداره و جالب تر اینکه یک سری از مردم حاضر میشن قیمت یک جنس رو به دو برابر بخرند.
  6. سلام cpu phenom965 موجوده؟

     

    1. Arman

      Arman

      سلام خیر

       

  7. Arman

    خریدار 7700k

    سلام موجود هست اما با مادربرد Z170X-SOC Force فروخته می شود.
×
×
  • اضافه کردن...