رفتن به مطلب

Dr Linux

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Dr Linux

0

اعتبار در سایت

  1. من نه بی احترامی کردم و نه لحن بدی دارم این یک روال عادی هست، بطور مثال در دیجی کالا کالایی که قراره مرجوع بشه سریعا مامور فرستاده میشه دم در، در لیون کامپیوتر هم قبلا دیدم بعد از اعتراض گفتند یک کالای جدید براتون میفرستیم من که نمیگم شما پیک بفرست منظورم از" شما"اون مجموعه است من ناراحتم چون منو هویج گیر اوردن و به دروغ گفتند warrantyplus همون سریره و پلاس به معنای افزایش سریره! در مورد جعبه هم اشتباه میکنید، من وقتی رم خودم رو میخواستم بفروشم جعبه برای مشتری خیلی مهم بود. بهرحال برای اینکه همه چیز واضح و مشخص باشه، آیا این برگشت دادن محصول به این صورت هست که کالا رو میبرم میدم به فروشگاه و اونها به من پولش رو برمیگردونند؟
  2. فکر میکنم چون چند بار از دفتر و فروشگاه پرسیدم چرا این رم باز شده، به این معنی هست که برگشت زدم و جواب رد شنیدم و این الان وظیفه شماست که پیک بفرستید و محصول رو تحویل بگیرید و محصولی تحویل بدید که حداقل شماره سریال برچسب ها یکی باشه! عکس از برچسب ها:
  3. ترتیب خریدم به این صورت بود اول سفارش اینترنتی دادم بعد خودم حضوری رفتم فروشگاه لیون تا دریافت کنم بعد منو فرستادن بالا واحد 55 (دفتر) اونجا اول رم کروشیال با گارانتی warrantiplus.ir تحویل دادن بعد در حال اومدن به منزل بودم که چک کردم دیدم سریر نیست دوباره رفتم فروشگاه لیون که گفتم این چرا سریر نیست گفتند سریره بعد زنگ زدن دفتر اونا هم گفتند warrantiplus همون سریره بعد خودم زنگ زدم دفتر گفتند warrantiplus همون سریره که پلاس یعنی افزایش سریر!!!!!!!!! که با اصرار من قبول کردن سریر نیست و رفتم رمی رو دریافت کردم که یه برچسب سریر داره، حالا بازم مطمئن نیستم که سریر باشه به گمانم باید زنگ بزنم سریر سرویس اون پلاستیکی هم که خود رم داره باز شده هست و یه کش دور پلاستیک زده بودند! و همین الان که دارم دقت میکنم سریالی که روی برچسب پلاستیک نوشته شده 324885 هست ولی برای رم325059 هست!!! کالا رو اگه برگشت بزنم چی میشه؟ مشتری باید اینقدر بالا پایین کنه؟ در واقع من یکبار بصورت حضوری برگشت زدم و گفتند همینی که هست. چون گفتند ما هزارتا رم دیگه هم بیاریم همینجوری خواهد بود!!!
  4. سلام، من امروز دو ماژول رم کروشیال ۳۰۰۰ از شما خریدم، اولا گارانتی سریر نبود و گارانتی پلاس بود وقتی صحبت کردم گفتند این پلاس یعنی پلاس و افزایش گارانتی سریر!!!! بعد که اصرار کردم گفتند بیا گارانتی سریر هم داریم و من رفتم گرفتم دوما پک رم اصلا جعبه نداره وکاملا باز بود و وقتی گفتم چرا اینجوریه گفتند طبیعیه و بخاطر لیبل پک باز میشه! من تا حالا هزارتا رم خریدم یکبار هم همچین چیزی رو ندیدم که رم جعبه نداشته باشه سوما دست دوم بودن رم خیلی تابلو هست و رنگ برچسب کمرنگ شده لطفاً پیگیری کنید
×
×
  • اضافه کردن...