رفتن به مطلب

سیدمهدی

کاربر سایت
  • پست

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های سیدمهدی

0

اعتبار در سایت

  1. آقا سلام عرض شد، ممنون از بابت پاسخ، حقیقتش چون تو تیکت بچه ها موضوع دیتاشیت خارای سوکت CPU و اینکه به غیر از چند تا الباقی در عملکرد،راندمان،کیفیت کاری باقی قطعات تاثیرگذار هستن، رو همین حساب چون از کارت گرافیک استفاده نکرده بودم تازه قصد استفاده دارم، گفتم شاید بر فرض مثال در سرعت عملش تاثیرگذار باشن ولی من بدلیل استفاده نکردن و نداشتن تجربه تو این زمینه متوجه این مسئله نشم، به هر حال از بابت وقتی که برای راهنمایی بنده گذاشتید ممنونم. موفق باشید.
  2. با سلام، در ادامه صحبتهای قبلی ام خواستم بگم، خلاصه اینکه بعد از روشن کردن دستگاه، از اونجایی که مشکل اصلی، یعنی سرو صدای فن حل شده بود دیگه توجهی به شکستن خارا نکردم، طوریکه بعد از مدتی اصلا به کل فراموشم شد تا همین چند وقته پیش که بصورت اتفاقی متوجه مهم بودن خارای سوکت CPU شدم، اما قبل اینکه سوالم رو مطرح کنم قبلش باید بگم تو این مدت خیلی مسائل (البته جدای از حکایت کنده شدن خارای سوکت) پیش اومده که جریانش مفصله و چون ممکنه خارج از حوصله باقی و باعث طولانی شدن تیکت بشه بیان نکردم که اگه میکردم هم باورش براتون خیلی سخت بود، اما سوالم از دوستان اینه که با توجه به توضیحات داده شده چه کاری به صلاحِ. 1- همینطور که هست ازش استفاده کنم به امید اینکه اگه قرار بود مشکل ساز بشه تو این چند ماه مشکل ساز شده بود؟ 2-اگر بخوام برای درست کردنشون اقدام کنم که مبادا بعدا دردسر بشن (البته با توجه به اینکه درصورت تهیه کردن یه سوکت خراب خودم هم میتونم جاشون بزنم) این کار به صلاح تره؟ 3-آیا این خارا به غیر از گرافیک آنبُرد مادربُرد، در عملکرد کارت گرافیک هم تاثیری دارن؟ در صورت راهنمایی خیلی خیلی ممنون میشم، با سپاس فراوان.
  3. با سلام، 3 ماه پیش به قصد تمیز کردن داخل کیس، روغنکاری فن ها و نهایت زدن خمیر سیلیکون عالی، زمانی که داشتم CPU رو از روی سوکتش بر میداشتم تا تمیزش کنم برای مالیدن خمیر، ( هرچند بعدا متوجه شدم نیاز به برداشتن نبود، بلکه باید همونطور سر جای خودش تمیز میشد ) به هر حال از دستم اُفتاد رو Cpu چند تا از پین ها حدود 15 تاش کج شد، منم فکر نمیکردم چیز مهمی باشه اهمیت ندادم، فقط آخر سر قبل از بستن ، با خودم گفتم بذار صافشون کنم که هم ردیف بودنشون کج بنظر نرسه، پس خیلی ریلکس با نوک یه پیچ گوشتی ریز که دم دستم بود، خواستم فقط در حد اینکه از حالت خوابیده بلندشون کنم، زدم 7 تا از پین ها رو شکستم 3 تاش که اصلا له شد ( بدلیل دیروقت بودن، خستگی ، تمرکز درست نکردن، سَر سَری گرفتن موضوع) در هر حال کمی حالم گرفته شد ولی باز فکر نمیکردم مسئله ی مهمی باشه، منتها برای اینکه وضع بدتر از این نشه چون خسته هم بودم همونطوری بستمش تا فردا به وقتش روشنش کنم، ببینم صدای قارو قور و مشکلات دیگش کمترشده یا نه، خب فکر میکنید فردا چی شد درست حدس زدید، هم دستگاه روشن شد، هم فن ها روون، بی سرو صدا شروع به کار کردن، تصویر هم که مثل آیینه، عملکرد دستگاه هم خوبه خوب، اما...! میدونم بعضی از دوستان، البته بعضی، احتمالا موقع خوندن این تیکت کلی بد و بیراه، و راجبم منفی قضاوت میکنن، اما خدا شاهده آدم بی تفاوت و بیخیالی هم نیستم، فقط شرمنده برای طولانی نشدن موضوع باقی ش رو همراه با سوال و راهنمایی ای که از دوستان داشتم سر فرصت میگم، با تشکر.
  4. با سلام مجدد، دیروز یه پیام تو این صفحه گذاشتم نمیدونم چرا از صفحه دیگه سر در اورد، هر چند مربوط به این صفحه هست ، ولی ترجیح دادم مجدد کپی کنم تو نظرات این قسمت هم باشه! سلام و عرض ادب، سوالی داشتم از دوست عزیزی که در مورد شکستن یکی از پین های سوکت CPU درخواست راهنمایی داشت. بی زحمت اگر مشکلی نیست میخواستم بدونم، بعد از نظرات باقی دوستان در نهایت چه تصمیمی گرفتین، هر چند موضوع مربوط به سال 94، با این حال در صورت مشاهده این تیکت اگر جواب داده بشه ممنون میشم، با تشکر.
  5. سلام و عرض ادب، سوالی داشتم از دوست عزیزی که در مورد شکستن یکی از پین های سوکت CPU درخواست راهنمایی داشت. بی زحمت اگر مشکلی نیست میخواستم بدونم، بعد از نظرات باقی دوستان در نهایت چه تصمیمی گرفتین، هر چند موضوع مربوط به سال 94، با این حال در صورت مشاهده این تیکت اگر جواب داده بشه ممنون میشم، با تشکر.
×
×
  • اضافه کردن...