رفتن به مطلب

miladna7

کاربر سایت
  • پست

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های miladna7

0

اعتبار در سایت

  1. آره عزیز آپدیت شده اما باز هم برقراره. 3200. این کار هم انجام شد و جواب نداد. پورت 24 پین مادربرد سر جاش شل بود. پین شماره یک و یکی دو ات پین دیگه هم شل بود. امروز پاور رو ارجاع زدم به گارانتی، ببینیم چی می شه. نماینده شهر ما می گه شاید تا 30 روز طول بکشه که خب واقعا ... .
  2. قبلا خاموش میشد. الان باز نمی شه. زیر لود 100 هست حدودا 20 دقیقه ای. وضعیت دمایی هم معلومه. یعنی وقت هایی هم که خنک بود و تازه فشار 100 درصد روش می اومد ریست می کرد سیستم رو؟!
  3. سلام و وقت بخیر خدمت دوستان. مشکل من اینه: کارت گرافیک وقتی می ره زیر لود 100 درصد، مثلا زیر تست استرس یا در حال گیم (بعضا لحظه ورود به گیم) دستگاه بدون هیچ پیامی ریست می شه. ولی همیشگی نیست. مثلا من 40 دقیقه گذاشتم زیر تست 100 درصد، با دمال گرافیک 81 و دمای پردازنده 71، اما ریست نشد. تست رو قطع کردن مجدد زدم، به محض زدن ریست شد. پیش هم میاد با دمای گرافیک 60 درجه و پردازنده مثلا 40 درجه، به محض زدن دکمه تست، دستگاه ریست می شه. یعنی بنظرم مشکل شاید از بحث دما نباشه اصلا. کارهای انجام شده: - تست بقیه پین های پاور - در هر 4 عدد سوکت 8 پین (6+2 پین) همین مسئله بر قرار بود. - حذف یکی از کانال های رم یا جا به جایی این کانال ها به کانال های دیگه و .... هم مفید نبود. - حذف درایور گرافیک و نصب مجدد - گرفتن تست لود 100 درصد رم و سی پی یو - ده - پانزده دقیقه زیر لود 100 درصد بودن و هیچ مشکلی پیش نیومد، فقط گرافیک اگه لود 100 باشه ریست می شه. مشخصات سیستم: پردازنده رایزن 7 3700 استاک کولر گرافیک ایسوس 2060 سوپر ادونس رم 32 گیگ کورسیر 3200 ونجنس ار جی بی پاور کولر مستر MWE 750 - پلاس مادربرد اسوس بی 450 m-a کیس در حد یک هفته استفاده شده و قطعات همگی نو هستند. نرم ا فزار تست: OCCT دقت کنید توی گیم هم این اتفاق رخ میده. خیلی ممنون می شم راهنمایی کنید دوستان. متاسفانه دسترسی به مادربرد یا پاور هم ندارم که با اون ها بتونم قطعات رو جدا جدا تست کنم. کامپیوتری های شهر هم می گن ما وسیله جدا نداریم باهاش تست کنیم دستگاهت رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای همین الان من نمی دونم مشکل از مادربرد هست، گرافیک یا پاور.
  4. سلام دوستان. می خواستم در مورد این ست بدونم نظرتون چیه؟ می خواستم اگر ممکنه برای سیستم زیر با هدف (استفاده ادیت روزمره و کارهای سی پی یو بر و گیم)، یه پیشنهاد کارت گرافیگ تا کمی بالای ده و یک پیشنهاد هم تا کمی پایین ده لطف کنید. ryzen 7 3700x biostar x570gt8 XPG SPECTRIX D60 سپاس.
  5. سلام دوستان. خسته نباشید. مسئله ای که برای من پیش اومده اینه: من لپ تاپ دارم با خروجی های HDMI و VGA, . دو تا مانیتور هم در کنار این لپ تاپ وجود داره. می خوام از یکی از پورت های لپ تاپ که همون HDMI باشه، خروجی تصویر بگیریم برای اون دو تا مانیتور. اما می خوام تصویر اکستند شده باشه و نمی خوام داپلیکت شده باشه تصویر. به عبارتی در نهایت من سه مانیتور داشته باشه که هر کدوم تصویر جدایی دارن. دستگاهیی برای این کار هست؟ که از کیفیتش مطمئن باشید. و این که آیا زیاد خروجی گرفتن از پورت های تصویر می تونه باعث سوختن کارت خروجی بشه؟
  6. حقیقتا مسئله دردناکه. یه بخش زیادی از هزینه رو گویا برای هزینه پست می زنن. التبه این ها باز وضعشون خوبه. مانیتورهایی که توی بازار موجود هست هم با خرید مستقیم از آمازون 200-300 فرق داره. در صورتی که هزینه حمل و نقل و ... برای خرید واردد کننده عمده حتما فرق داره. اتفاقا نظر خودم به عنوان جایگزین همین مانیتور بود. پنل ips هم هست. عجب. آره، جالبه این مانیتورهای فله ای رو هم این قدر گرون می دن. پس پیشنهاد شما اینه اگه دست دو هم خواستم بگیرم از این استوک های وارداتی نگیرم درسته؟
  7. ممنون عزیز. به به واقعا مانیتور بسیار خوب و خوش قیمته. اما از مقدار مبلغی که من مد نظر دارم گرون تر می شه. این سایت های خرید از آمازون حدودا بین 2200 تا 2900 قیمت میدن که خب قیمت تندیه.
  8. سلام دوستان. وقت همگی بخیر و خوشی. مدتی که دنبال مانیتور دست دومی هستم که به مجموعه فعلی اضافه کنم. این چند مدت که توی سایت های فروش مانیتور دست دو چرخ می زدم، مسئله ای که برام مطرح شد اینه که اساسا آیا باید مانیتور دست دو خرید یا نه؟ الان مانیتورهای دست دو دل و اچ پی خیلی روی بورس هستن توی بازار. اما مثلا مانیتور برای 5 تا 10 سال قبل هست. به عنوان مثال من مانیتور U2311H رو از نظر مشخصات سخت افزاری پسندیدم و قیمتی هم حدودا 900 می ایسته، اما نمی دونم این خرید که اینترنتی هم هست، آیا اصلا عقلانی هست یا نه؟ بالاخره 7-8 سال کم نیست. دوستان نظری در مورد خرید مانیتورهای دست دو دارید کلا یا نه؟ آیا باید این مانیتورهای دست رو که دیگه کمترینش برای 3-4 سال پیش هست رو خرید یا درست اینه که آدم یه مانیتور ارزون سایز کوچیکتر ولی نو بخره؟ دست دو چه برندهایی بهتره؟ اصولا چه مواردی رو باید پرسید؟ پیکسل سوخته، هاله و ...؟
×
×
  • اضافه کردن...