رفتن به مطلب

DM.JAGUAR

کاربر سایت
  • پست

    655
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    8
  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط DM.JAGUAR

  1. سلام. متاسفانه خیر. تنها چیزی که فهمیدم این هست که این صفجه اینستگرامی ایسوز ایران اصلا ربطی به شرکت ایسوز نداره و نماینده نیست. نمیدونم که چه کسی و با چه هدفی داره این کار رو انجام میده و اعتبار شرکت اصلی رو خراب میکنه..
  2. سلام. با توجه به مطالبی که داخل این تاپیک خوندم به این نتیجه رسیدم که سری ادج ارزش خرید زیادی رو برای من نداره و بهترین انتخاب سری جی ایکس دی هست. چون هیچ اطلاعات درستی از سری ادج موجود نبود و نتیجه بررسی ها هم نیومده بود.
  3. سلام. میشه ولی این رو بدونید که پردازنده با مادربرد سازگاری نداره و نمیشه که ازشون استفاده کنید.
  4. درسته. ولی وقتی میخوایم برای مدت زمان یک سال یا دو سال آینده برنامه ریزی بگنیم، ارزش انجام اینکار از بین نمیره و باعث نمیشه که مزایای منبع تغذیه بهتر نادیده گرفته بشه.
  5. سلام. حتما منبع تغذیه گرین رو بخرید. کیفیت و گارانتی بسیار خوبی داره. اصلا منطقی نیست که بیخیال نسخه پلاتینیوم و توان بیشتر بشید.
  6. دلیلش این هست که کاربری و ذات این دو پنل با هم تفاوت داره و اصلا قابل مقایسه نیستند.
  7. سلام. مانیتور اسکپتر سایز ۲۷ اینچ با پایه آسانسوری این ویژگی ها رو داره.
  8. ممنون. ولی حسن خوب باعث انتخابش شد. چون با قیمت حدود ۸ میلیون تومان هیچ منبع تغذیه ای دارای که استاندارد ۳.۱ و با کیفیت بالا باشه وجود نداره.
  9. سلام. سوالم این هست که چرا کابل پردازنده دارای ۲ سر ۸ پینی نیست. اگه به خاطر جلوگیری از نوسان و حفظ امنیت به منظور عدم داغ شدن کابل، اینکار رو انجام دادن، پس باید این کار رو برای کابل های کارت گرافیک میکردند که مصرف خیلی بیشتری نسبت به پردازنده داره.
  10. سلام. 242M8 ا Philips 242M8 24Inch Gaming Monitor
  11. با برنامه الکترو هم آزمایش کنید. از شبکه شخصی انتقال داده استفاده کنید و ببینید که با اون مشکلتون حل میشه یا نه.
  12. سلام. از دی ان اس شکن یا الکترو استفاده کنید.
  13. سلام. مگه من گفتم دیدم؟؟ گفتم برام عجیبه که همچین چیزی وجود داره. پایین تر هم سوال کردم و گفتم که اگه کسی چیزی در این مورد میدونه خوشحال میشم که بهم بگه.
  14. نمیشه تفاوت قیمت رو اعلام کرد. این قیمت با توجه به برنامه ای که شرکت پست تعریف کرده و مقادیری مثل جرم، ابعاد مسافت و غیره داره مشخص میشه.
  15. سلام. امروز منبع تغذیه ۱۲۰۰ وات سری gxd منم به دستم رسید. از لحاظ فیزیکی تفاوت های زیادی با سری ocpt داره و نسبت به اون ها بسیار جمع و جور تر و سبک تر هست و به راحتی میشه در کیس های کوچیک هم قرارش داد. در نگاه اول شبیه یک پاور معمولی به نظرم میرسه، ولی کیفیت و طراحی سوکت ها و کابل ها بسیار بالا هست. از جنس و طراحی ساده جعبه بسیار راضی هستم و چندین برابر سری ocpt کیفیت و زیبایی داره. نوع کابل ۱۲ پین گرافیک از نوع ++h هست و مشکلی هم نداره. از نظر من تنها دو مشکل داره. یکی جنس و سختی بیش از حد کابل ۲۴ پین هست که اجازه مدیریت کابل و خم کردنش رو خیلی به سختی میده و اگه کیس شما عمق کافی نداشته باشه، ممکنه برای برای نصبش عصبانی بشید. خدایی خیلی سفته و نمیشه خمش کرد. دومی هم نبود کابل دو سر ۸ پین برای پردازنده هست. خیلی عجیبه که این محصول دارای دو عدد کابل دو سر ۸ پین برای گرافیک هست ولی برای پردازنده فقط دو عدد کابل یک سر ۸ پین داره. اگه کسی دلیل برای این مورد به ذهنش میرسه خوشحال میشم که بهم بگه.
  16. سلام. تا وقتی انحصار واردات دست شرکت های خاصی باشه اوضاع رو به بهبود نمیره. اگه انحصار از روی پردازنده های ای ام دی برداشته بشه، خیلی از افراد میتونن حق انتخاب و مدیریت هزینه پرداختی رو داشته باشن.
  17. https://www.zoomit.ir/processor/424458-intel-13th-14th-gen-crashing-instability/
  18. DM.JAGUAR

    B650i config

    سلام. از طریق سازمان صمت و اتحادیه ثبت شکایت کنید.
  19. DM.JAGUAR

    تفاوت سرعت

    خدارو شکر مشکلی از لحاظ پینگ و جیتر ندارم. تنها مشکلم در مورد این اختلاف سرعت اعلامی هست.
  20. DM.JAGUAR

    تفاوت سرعت

    تست ها روی حالت چند تایی بود. وقتی که روی حالت تکی گذاشتم، سرعت به حدود یک دهم رسید.
  21. DM.JAGUAR

    تفاوت سرعت

    سلام. وقتی با اسپید تست سرعت اینترنت رو بررسی میکنم، حدودا نصف چیزی هست که توی idm نشون میده و idm داره باهاش دانلود میکنه. چند بار بررسی کردم ولی همش این اتفاق رخ میده. حتی گفتم که ممکنه مشکل از این باشه که من دارم از سایت داخلی فایل رو میگیرم نه خارجی، ولی وقتی برای امتحان از سایت خارجی دانلود کردم، باز هم این تفاوت سرعتی وجود داشت. دلیل خاصی داره؟
×
×
  • اضافه کردن...