سلام. شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوبی نیست. تبلیغاتش را باور نکنید. پست تیپاکس احساس مسئولیت و تعهدِ لازم را ندارد. با وجود دریافت هزینه های بالا، محموله ها به موقع به مقصد نرسیده و اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود و فقط حرف است و وعده و وعید. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله.
در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود.
با سپاس.