رفتن به مطلب

کاربرکاربر

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های کاربرکاربر

0

اعتبار در سایت

  1. سلام. شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوبی نیست. تبلیغاتش را باور نکنید. پست تیپاکس احساس مسئولیت و تعهدِ لازم را ندارد. با وجود دریافت هزینه های بالا، محموله ها به موقع به مقصد نرسیده و اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود و فقط حرف است و وعده و وعید. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله. در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود. با سپاس.
  2. با درود به مخاطبان؛ متأسفانه شرکت تیپاکس بر خلاف گذشته ها کیفیت کارش به شدت افت کرده و این تنها نظر امثال من و شما نیست. ضعفشان هم نه موردی، بلکه سیستماتیک و اساسی بوده و گویا به جای عمل و محتوا و کار درست و اصولی، تکیه اصلیشان را بر ادعا و تبلیغات و شوهای چشم-شورانه گذاشته اند، که در آینده نزدیک و با این شیوه از کار و مدیریت، نتیجه عکس خواهد داد. حتی برخی کارمندان خودشان هم اذعان دارند که مشکلات و نارضایتیها جدی است.... با کمال تاسف، سازمان ارتباطات که در سال 96 برای اینها (به عنوان تنها شرکت در نوع خود (!؟)) مجوز صادر کرده است نظارت لازم را از نظر رعایت استانداردها و تعهدات و بایسته ها ندارد. بنابراین چگونگی صدور مجوز برای تیپاکس، که در باره آن تبلیغات میکنند، پرسش جدی پیش میاورد. به راستی چرا نظارت درستی بر این شرکتِ به اصطلاح خصوصی طبق ضوابط و معیارها و استانداردهای مربوط نمیشود؟ (البته موضوع به نحوی به سازمان ارتباطات هم منعکس شده است.) از ما که گذشت و ضرر و زیانِ مادی و معنوی که بر ما وارد گشت تمام شد؛ اما امیدواریم این پیگیریها و انعکاسها در حد خود بتواند مانع وقوع موارد مشابه شود. به هر روی تا زمانی که اصلاح بایسته و اساسی و تحولِ مقتضی در سیستمها و روشها و مدیریت در این شرکت رخ ندهد نه خود خدمتی را به آن سفارش خواهیم داد و نه از افراد و شرکتهایی که کالایشان را با تیپاکس ارسال میکنند خرید خواهیم کرد و هم به دیگران در باره اینگونه شرکتها هشدار خواهیم داد که مشکل ما برایشان پیش نیاید. به امید این که برخورد فعال و جدی شهروندان با اینگونه موارد بتواند در نهایت به ارتقای کار شرکتها و رشدی "سالم" و به دور از هر گونه رانت بیانجامد و شرکت تیپاکس هم تحولی جدی و اساسی را در خود تجربه کند. چون واقعا حیف خواهد بود که مجموعه ای با آن سوابق و با این تعداد نیرو و این حجم از زیرساختها باز هم بیش از پیش سقوط کند و دیر یا زود و خواه و ناخواه به سبب ناکارایی و بی مسئولیتی و ناراست-گویی و تبلیغان سنگین و شعاری و بی محتوا، برخی سوابق و نام نیک گذشته اش با این شیوه از مدیریت از میان رفت و وارونه شود. از دیگر کاربران و شهروندان هم تقاضا میشود خیلی فعالانه اطلاع-رسانی کنند تا نمونه ای هم بشود برای دیگر موارد. پیشنهاد میشود شکایت خود را از تیپاکس به شماره تلفن 195 ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و غیره نیز اعلام کنید.
×
×
  • اضافه کردن...