رفتن به مطلب

noisymind

کاربر سایت
  • پست

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    Mashhad

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های noisymind

0

اعتبار در سایت

  1. سلام. دوستان من چند تا آلبوم موسیقی دارم که کلا یک فایل هست و ترک ها پشت سر هم اجرا میشن. یک برنامه میخوام که بتونم مثلا از ثانیه فلان تا فلان جدا سازی کنم مرسی
  2. دوستان ببخشید با توجه به اینکه الان قیمتها روند صعودی داره و این مدل تو دیجیکالا هم خیلی قیمتش نسبت به ماه پیش بالا رفته ، دیگه غیر از این مدل ( یه چیز بالاتر از این) چی پیشنهاد میدین؟ ترجیحا چیزی که بشه از روی خود هدفون بشه اهنگ بعدی یا قبلی رو هم زد. خارج از این بحث و این مدلها نظرتون راجع به این مدل ال جی چیه؟ TONE Platinum HBS-930 . من خودم شخصا که اصلا از برند ال جی خوشم نمیاد! ولی خب روش امضای هارمن/کاردن هم داره و قائدتا باید کیفیتش بد نباشه و ضمن اینکه فکر ال جی هم جالب بوده ، یک هدفون دور گردنی که هر وقت لازم نداشتی سیم ازش آویزون نیست و دیگه مشکل گم شدن هدفون یا مشکل همراه داشتن کیس و اینا رو هم نداره تشکر
  3. سلام تشکر از دوستان بابت راهنمایی. چون من امکان تشکر کردن برام ظاهرا فعال نیست! اینجا از دوستان تشکر میکنم. ضمنا قیمتش هم ظاهرا هر روز داره میره بالاتر.
  4. تشکر بفرمایید که مدل های Airdots و Basic فقط فرقش تو توزیع کشور چین و جهانی هست ؟ دکمه روشون هر دوتاش فشاری هست؟ برای ورزش هم مناسب هست یا اینکه زود از گوش در میاد یا شل میشه؟ و دیگه اینکه در کل صداش تیزه یا بم ؟
  5. سلام دوستان ببخشید من الان جی بی ال TUNE 205BT دارم که البته هر چند کیفیت بالایی داره ولی بیس کمی داره و به خاطر ساختارش ( که مثل هدفون اپل هست) پِرت صدا زیاد داره و مثلا تو ماشین هیچی شنیده نمیشه! و یعنی کلا ولومش کم هست .به نظرتون اگه این مدل رو بگیرم راضیم میکنه؟
×
×
  • اضافه کردن...