رفتن به مطلب

hamidp30

کاربر سایت
  • پست

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های hamidp30

0

اعتبار در سایت

  1. بله سیم کشی داخلی رو قطع کردم و از سر خط چک کردم بوق داریم ولی لینک نه،حتی برا شرکت هم عجیبه
  2. سلام من چندروز پیش درخواست جمع آوری دادم که شرکتadslرو تغییر بدم، همزمان با دریافت پیامک تایید جمع آوری بوق تلفنمون هم کلا قطع شد،بعد از ثبت خرابی از مخابرات اومدن، بوق وصل شد اما اینترنت نه،حدود10-15روزه از زمان راه اندازی سرویس میگذره ولی هنوز چراغ لینک نداریم همه موندن که چی شده!! خلاصه مودم رو از سر خط امتحان کردم،با مودم های دیگه هم چک کردم شرکتadslهم گفت پورتتون رو کامل تعویض کردیم ولی هنوز مشکل حل نشده بوق داریم ولی لینک نه،گفتم اینجا مشکلم رو مطرح کنم شاید کسی باشه که بتونه راهنماییم کنه یه چیزی هم که کشف کردم این بود که وقتی یدونه از سیم های سیم کشی داخلی ساختمان رو به سیمی که از بیرون اومده(همون سر خط) وصل میکنم چراغ لینک چشمک میزنه ولی ثابت نمیشه(که در این صورت چون یه رشته از سیم ها وصله به سیم مخابرات بوق نداریم اما چراغ لینک چشمک میزنه)همینکه دوتا سیمِ سیم کشی داخلی رو به سر خط وصل میکنم یا اینکه هر دوتاشون رو جدا میکنم و مودم رو مستقیم به سر خط وصل میکنم کلا چراغ لینک خاموش میشه،ممنون میشم اگرراهنماییم کنید. در ضمن یکبار قبلا بعد از بارندگی این اتفاق در شرکت آسیاتک برام افتاد که بعد از کلی پیگیری و سردگمی رفع شد تا الان که درخواست جمع آوری دادم
×
×
  • اضافه کردن...