رفتن به مطلب

mosenth

کاربر سایت
  • پست

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

راه‌های ارتباطی

  • آدرس وبسایت
    https://thdesigner.ir/hosting/wordpress/

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    آقا
  • محل سکونت :
    تهران
  • علاقمندی
    میزبانی وب

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    i7
  • مادربورد
    lnv
  • رم
    16gb
  • کارت گرافیک
    840m
  • ذخیره سازی
    ssd
  • درایوهای نوری
    lnv
  • مودم
    dlink
  • مانیتور
    lnv
  • کیبورد و موس
    green - bloody
  • بلندگو ، هدفون
    msi
  • سیستم عامل
    win10

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های mosenth

1

اعتبار در سایت

  1. برای دوستانی که ممکنه این مشکل رو داشته باشند یا سرچ بزنند به این تاپیک برسند: مشکل از رم های ونجنس کورسیر بود، خود گارانتی الماس اعلام کرد که corsair vengeance 6200 dual d5 کلاً مشکل داره و خودش پیشنهاد داد corsair dominator بگیرید، هر دو پک رم رو فرستادم گارانتی و مبلغش رو برام عودت زدند و به جای اون دامینتور 6000 گرفتم و مشکل حل شد بیخود هم نرید سروقت cpu و پین و چیزایی که اینجا مطرح شده یه بلایی سر سیستمتون بیارید.
  2. کسی نگفت کسی قراره از نظر شخص شما استفاده کنه! اتفاقاً نظر شخص شما هم اصلاً برای من مهم نیست و به هیچ وجه تاپیک نزدم که شما بیای پاسخ بدی چون اصلاً برام مهم نیست شما چی میگی نظر بقیه برام مهمه که تجربه ای داشته باشند و اون رو به اشتراک بزارند وگرنه شما که میای پرت و پرت پاسخ تاپیک میدی اصلاً اهمیت نداره چی میگی باز بقیه قبلاً یه بلایی سرشون اومده رفتن دنبالش یه چیزی یاد گرفتن! وقتی به خود لیون کامپیوتر مشکل رو میگی میرینه به خودش نمیدونه چی به چیه دیگه تو کی باشی که نظرت برای بقیه مهم باشه! ی فروم دستت دادن فاز برداشتی
  3. شما کلاً الاف هستی، کسی نخواست بیای اینجا نظر بدی! مشکل هیچ ربطی به این موضوع نداشت و طور دیگه ای رفع شد، اگه قرار باشه هرکی بیاد به نظرات شما گوش بده سیستمش رو به فنا میده!
  4. اگر به نتیجه ای نرسم آخرین راهی که می مونه همینه می ترسم همه چیش سالم باشه سر در آوردن و جا انداختن خودم از روی بی تجربگی یه بلایی سرش بیارم.
  5. خون و خون ریزی برای چی؟ به هر حال اختلاف نظر وجود داره، قرار هست از نظر همدیگه استفاده کنیم، بیرون برای شما رم باز نمی کنن تست کنند، چندین جا مراجعه کردم تماس گرفتم میگن رم باز شده نداریم و اینکه عرض کردم دوبار رم خریدم مگر اینکه از بدشانسی من باشه دوبار رم بخرم هردوتاش خراب از کار در بیاد.
  6. بله رم ها دوال و از یک پک هستند. موافقم که همیشه مشکلات عجیب و غریب رخ میده مشکل بنده هم یکی از اینهاست یک ماهه درگیرش هستم و به هیچ نتیجه ای نرسیدم. بله انجام شده و تاثیری نداشته. هرچند اون پروفایل ها برای اورکلاک هست. دقیقاً کجای صحبت های بنده گفته شده همه چیز را می دانم؟ دقیقاً هر سرنخی که دوستان در این تاپیک دارن میدن رو دوباره هم چک می کنم، دقت کنید یک جا هم گفتم که در رابطه با پین سی پی یو روی مادر هم سرچ کردم!
  7. زیاد در این مورد سرچ کردم و مشخصاً اینطور هست که اگر مشکل از پین cpu باشه، یا در برخی اسلات یا در تمام اسلات ها اصلاً تصویر نمیاد و علناً رم کار نمی کنه که مشکل بنده این نیست و رم در تمام اسلات ها بصورت تکی و حتی دوتایی هم عمل می کنه، مشکل بلو اسکرین و کرش نرم افزارها به پاور ربطی نداره، این پاوری که دارم اگر خودش یا قطعه ای مشکل برق رسانی داشته باشه همونطور که خودتون هم اشاره کردید سیستم رو ریستارت یا خاموش می کنه که چنین مشکلی هم ندارم.
  8. ممنونم از تجربه ت که به اشتراک گذاشتی، در این صورت پس مشکلی از سوی پین های cpu نیست چون بنده چنین مشکلاتی را ندارم. قطعاً اگر پین های cpu دچار مشکل بشن عملکرد سیستم کاملاً دچار اختلال میشه، دو تا رم که کنار هم بزارم بعضاً هیچ مشکلی در عملکرد در ساعت ها یا روز ها استفاده نشون داده نمیشه و غیر منطقیه پین cpuم مشکل داشته باشه.
  9. سوال اصلی که مطرح میشه و جوابی براش پیدا نمی کنم اینه که: اگر رم مشکل داره، اگر مادربرد مشکل داره، اگر سی پی یو مشکل داره یا هر قطعه ی دیگری، چرا با یک عدد رم همه چیز بدون مشکل است اما با دوعدد کنار هم مشکل ایجاد می شود، اگر رم ها مشکل داشته باشد نباید در تست تکی بدون خطا باشند، اگر مادربرد یا هر قطعه دیگری مشکل دارد چرا یک عدد رم در هر اسلاتی با هر باسی بدون مشکل کار می کند. این مورد هم اشاره کنم که تمام قطعات را کاملاً نو و از جای معتبر تهیه کرده ام.
  10. رم ها در هر حالتی که فکر کنید قرار گرفته شده و نتیجه ای نداشته، اگر منظورتان پین cpu هست بعید هست مشکلی داشته باشه زیرا چندین بار تست های سنگین بصورت 100 درصد کار و بیشترین دما در 10 - 15 دقیقه هیچ خطا یا مشکلی نداشته، حالا اسمبل کار آنقدر حرفه ای نبوده از نظر تمیزی کار و مدیریت کابل و ... اما روزی 10 تا سیستم اسمبل می کنه. مورد دیگر هم از نظر خودم هم بسیار بعید است و در سایت ایسوس برای این مادربرد عیناً نه اما مشابه همین رم با 2 تا cl بالا یا پایین تر درج شده بود که پشتیبانی میشه.
  11. درود بر شما، بله همونطور که عرض کرده بودم بایوس مادربرد به آخرین نسخه بروزرسانی شده، رم ها در تمام اسلات ها جایگذاری و تست شده. با همه جور نرم افزاری تست می گیرم و خطای یکسان error verifying data in ram میده.
  12. درود بر شما، متشکرم، سازگاری که قطعاً دارند، متاسفانه هرجا سر میزنم هیچ سیستم یا قطعه باز ندارند که یک به یک بتوان چک کرد، مواردی هم که فرمودید تست شدند و نتیجه ای نداشتند. دو تا رم در هر اسلاتی همزمان خطایی که عرض کرده بودم رو دارند، اما فقط یکی از آن ها در تمام اسلات ها بدون هیچ مشکلی عمل می کند.
  13. mosenth

    مشکل کیس تازه جمع شده

    درود دوستان وقت بخیر، بنده دو سه هفته ای میشه یک کیس جمع آوری کردم، به این شکل که قطعات را یک به یک با تحقیقات زیاد و مشاوره فراوان تهیه کردم و دادم اسمبل کردند، مشخصات سیستم این هست: mb: asus prime z790 a wifi d5 cpu: 13600k graphic: asus strix 4070 ti oc ram: corsair 32gb rgb dual 6200 vengeance hard: samsung 990 pro 1t cpu cooler: lian li gallahad aio 360 power: corsair 850 gold shift مشکل اینه که حین اسمبل بهم گفتند یکی از رم ها تصویر نمیده، من چون کارم فورس بود مجدد همون رم رو خریدم به امید اینکه خرابه رو میفرستم گارانتی بعداً 64GB استفاده می کنم خریدم، رم دوم رو گرفتم و تصویر داد و همه چیز اوکی بود اما اومدم منزل سیستم خودش بعد 10 مین خاموش شد و شروع کردم یک به یک تست گرفتن از قطعات و رم خطا می داد: error verify in data in ram جالب اینجاست که تکی میندازم خطایی نمیده ولی دوتا رو با هم میندازم همین خطا در تست ها هست و منجر میشه به بلو اسکرین و کرش گیم ها و نرم افزارها باس رم و 4800 اتوماتیک و 5200 و 5600 تست کردم فایده نداشت، بایوس رو هم آپدیت کردم فرقی نکرد، تعویض ویندوز هم سودی نداشت، دمای قطعات هم چه در حالت بیکار و چه بار سنگین قابل قبول و اوکی هست، به نظرتون مشکل چیه؟ هرکسی یه ایرادی از یک قطعه ای بدون دلیل موجه میده و متاسفانه نتونستم از سیستم درست استفاده کنم.
×
×
  • اضافه کردن...