رفتن به مطلب

hector_ekilis

کاربر سایت
  • پست

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

2 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های hector_ekilis

3

اعتبار در سایت

  1. hector_ekilis

    برنامه power DVD

    سلام رفیق اگه از من بپرسی میگم مسخره ترین برنامست ... البته نمیگم که خوب نیستا ، منظورم اینه که خیلی بد قلق هست ... من هم که با پاور دی وی دی کار میکنم همیشه این مشکلات رو باهاش دارم ... یعنی یه با ساب تایتل رو میخونه یه بار نمیخونه ، یه پاور دی وی دی باز میشه یه بار اصلاُ باز نمیشه ( منظورم اینه که فرمت vob اصلاُ تشخیص نمیده که بخواد اون رو باز کنه و من مجبور میشم دوباره اون رو نصب کنم ... خلاصه اینکه یه برنامه که یکی از دوستام معرفی میکرد رو بهت پیشنهاد میکنم و اسمش " پاور سینما " هستش ... به گفته ی رفیقم برنامه ی خیلی عالیه ولی حقیقتاُ من با هاش کار نکردم ... پیگیره این موضوع میشم و اگر تونستم ازش میگیرم و آپلود میکنم برات
  2. سلام دوست من اول شما یه کاری بکن قبل از اینکه به مادربرد شک کنی اول یه چند ساعتی بذلر سیستم روشن باشه البته با درب بسته ... بعد از چند ساعت که سیستم روشن بود درب کیس رو باز کن ، ببین دور و اطراف باطری داغ شده یا نه . اگه داغ بود شک نکن که از گرما باطری میخوابه ... اگر هم از گرما نبود که باید مادربرد رو با این تفاصیل بفرستی برای گارانتی
  3. با توجه به توضیحات دوستان و سروران گرامی باید بگم ممنون از راهنمایی و اطلاعاتی که دادین ... اما هنوز برای بنده خیلی از سوال ها باقی مونده که فکر نمیکنم این تاپیک جایی برای مطرح کردن سوال های باقی مونده ی من باشه ... ببخشید که این همه صریح مطالب رو تو پست قبلی مطرح کردم اما وقتی متوجه حساسیت این موضوع میشین که بخواین با پول تو جیبی های خودتون ، یه کیس جمع کنین . اون موقع متوجه خواهید شد ک اگر کوچیک ترین عیبی برای سیستمی که عاشقش بودین بیفته چه ضربه ای به روحتون میزنه ... چند تا صحبت نهایی دارم که بعد از اون به بحث خاتمه خواهم داد : من رو باید ببخشید ، اما تنها هدف از مطرح کردن این موضوع این بود که : خرید این پاور یه مقدار مشکوک به نظر میرسید ( با توجه به مهر نکردن برگه ی خرید ) تنها یک مغازه این پاور رو داشت با توجه به این که تمامیه فروشنده های بازار رضا بر این عقیده بودن که این پاور 1 ماهی میشه که دیگه وجود نداره و بد نیست این جمله رو از یکی از فروشنده ها مطرح کنم : اگر پاور 580 گرین تونستی پیدا کنی بیا اینجا من 2 برابر قیمت ازت میخرمش . نداشتن هولوگرام بر روی پاور در حال کنده شدن سریال پاور پلمپ نبودن درب جعبه ی پاور و از همه مهمتر اینکه از کار افتادن یکی از سوکت های ata من فقط قصد داشتم جلوی تقلب و جعل احتمالیه کالا رو بگیر و گرنه برای من چه فرقی میکرد ( چون من که پاورم رو خریده بودم ، چه اصل یا چه تقلبی ) اگر هم میبینید که این همه اصرار به بررسی این موضوع دارم ، فقط بخاطره اینه که نگذارم تو کشورم این بی نظارتی و بی توجهی به بازار کامپیوتر ، ادامه پیدا کنه ... در ضمن این موضوع یک مزیت دیگه برای شما که یکی از نمایندگی های شرکت گرین هستین داره : و اینکه شما از دیده یک کاریر که به عنوان یک خریدار و مشتریه کالای شما محسوب میشه ، میتونین کالای خودتون و مشکلات احتمالیه اون رو بررسی کنید و برای بهتر شدن و جلو گیری از جعل کالا اقدام کنین ... من در پست های قبلیم تجدید نظر میکنم و مینویسم که : " این مشکل با کمک دوستان لیون کامپیوتر حل شد " پس من رو ببخشین که سرتون رو درد آوردم... بازم ازتون تشکر میکنم که این اطلاعات جامع و کامل رو دادین ...
  4. با توجه به توضیحات دوستان و سروران گرامی باید بگم ممنون از راهنمایی و اطلاعاتی که دادین ... اما هنوز برای بنده خیلی از سوال ها باقی مونده که فکر نمیکنم این تاپیک جایی برای مطرح کردن سوال های باقی مونده ی من باشه ... ببخشید که این همه صریح مطالب رو تو پست قبلی مطرح کردم اما وقتی متوجه حساسیت این موضوع میشین که بخواین با پول تو جیبی های خودتون ، یه کیس جمع کنین . اون موقع متوجه خواهید شد که کوچیک ترین عیبی که برای سیستمی که عاشقش بودین چه ضربه ای به روحتون میزنه ... چند تا صحبت نهایی دارم که بعد از اون به بحث خاتمه خواهم داد : من رو باید ببخشید ، اما تنها هدف از مطرح کردن این موضوع این بود که : خرید این پاور یه مقدار مشکوک به نظر میرسید ( با توجه به مهر نکردن برگه ی خرید ) تنها یک مغازه این پاور رو داشت با توجه به این که تمامیه فروشنده های بازار رضا بر این عقیده بودن که این پاور 1 ماهی میشه که دیگه وجود نداره و بد نیست این جمله رو از یکی از فروشنده ها مطرح کنم : اگر پاور 580 گرین تونستی پیدا کنی بیا اینجا من 2 برابر قیمت ازت میخرمش . نداشتن هولوگرام بر روی پاور در حال کنده شدن سریال پاور پلمپ نبودن درب جعبه ی پاور و از همه مهمتر اینکه از کار افتادن یکی از سوکت های ata من فقط قسپصد داشتم جلوی تقلب و جعل احتمالیه کالا رو بگیر و گرنه برای من چه فرقی میکرد ( چون من که پاورم رو خریده بودم ، چه اصل یا چه تقلبی ) اگر هم میبینید که این همه اصرار به بررسی این موضوع دارم ، فقط بخاطره اینه که نگذارم تو کشورم این بی نظارتی و بی توجهی به بازار کامپیوتر ، ادامه پیدا کنه ... در ضمن این موضوع یک مزیت دیگه برای شما که یکی از نمایدگی های شرکت گرین هستین داره : و اینکه شما از دیده یک کاریر که به عنوان یک خریدار و مشتریه کالای شما محسوب میشه ، میتونین کالای خودتون و مشکلات احتمالیه اون رو بررسی کنید و برای بهتر شدن و جلو گیری از جعل کالا اقدام کنین ... من در پست های قبلیم تجدید نظر میکنم و مینویسم " که مشکل با کمک دوستان لیون کامپیوتر حل شد "
  5. hector_ekilis

    سلام

    بد نیست این رو هم اضافه کنم که در تصدیق صحبت بالا هستش : من همین 3 روز پیش بود که موفق شدم یه آمپیلی فایر درست کنم شاید بگی این رو هر کسی بلده درست کنه ... اما من با استفاده از تجربه و بدونه هیچ منبع مطالعاتی این آمپیلی فایر رو درست کردم البته واقعا قوی هستشا ...8-X پس روی تجربه ی عملی بیشتر کار کن در ضمن میتونی روی برو بچه های لیون هم حساب کنی :-?
  6. سلام رئیس شما میفرمایین که پاور بنده اصل هست ؟؟؟ درسته ؟ اما اگر منظورتون اصل چین باشه ، که هیچ حرفی توش نیست . اما اگر اصل ایران باشه ، که باید بگم اون نوشته ی زیر پاور که به زبان چینی تایپ شده ، چه مقصودی رو میرسونه ؟ یعنی میخواین بگین که شرکت آینده سیما پاور های خودش رو از چین وارد میکنه ؟؟؟ اگه اینجوریه پس چرا باید این همه پول پایه یه جنس چینی بدیم ؟؟؟ بعلاوه اگر همه ی پاور ها ساخته چین باشه و شرکت آینده سیما اون رو باکس کنه باید بگم بابا کارش ایول داره . یعنی به عبارت دیگه من یه پاور مولتی جعلی خریدم ؟ درسته ؟؟؟ هنوز هیچی نشده بر چسب شماره سریال روی پاور به کلی در حال کنده شدن هست ... از این گذشته ، این چه جور گارانتی محسوب میشه که هیچ هولوگرامی روی خوده جعبه مبنی بر رجیستر شدن کالا داخل شرکت محسوب نمیشه ... در ضمن من تا الان فکر میکردم این پاور های شرکت گرین داخل ایران ساخته میشدن ولی مثل اینکه ایرانی ها عرضه ی این یه کار رو هم ندارن ... فکر کنم یه ضزب مثل هست که میگه " آب در کوزه و ما گرده جهان میگشتیم " .ما این همه مدت دنباله جاعل میگشتیم ، اما نگو سرور جاعل ها رو فراموش کرده بودیم ... تا حالا فکر میکردم فقط فروشنده ها شرف کاری ندارن که جنس چینی رو به اسم اوروجینال میقروشن ... اما با این اوصاف خیلی چیزا روشن شد ... اگه این مطب صحیح باشه قول میدم کاری کنم که هیچ کدوم از رفیقام از پاور گرین برای کامپیوترشون استفاده نکنن ... به علاوه این مطلب رو تو کل دانشگاه ، حتی کسایی که رشتشون به کامپیوتر مرتبط نیست اعلام خواهم کرد تا شرکت آینده سیما رو یه تحریم درستو حسابی کرده باشیم ... اگه هیچ مسئولی به بازار کامپیوتر ایران نظارت نداره ، خوب هیچ اشکالی نداره ، ما از همین جا شروع به درست کردن این موضوع خواهیم کرد... و البته به کمک قوی ترین صلاح یعنی حمایت نکردن از این شرکت و خیلی شرکت های دیگه ... در ضمن از دوست خوبم al! Reza ممنونم که من رو تو شناخت این پاور مولتی جعلی راهنمایی کرد... من از اساتید بزرگ این سایت شدیدا معذرت میخوام که این قدر صریح صحبت کردم ... اما بالأخره باید این موضوع روشن میشد که این پاور هایی که شرکت آینده سیما وارد ایران میکنه از کجا میاره !! شاید شما بگید که شرکت آواژبگ هم جنساشو از چین میاره اما این دو تا موضوع کاملاُ مجزا هستند و دلیل این نگرانی رو که چرا نباید شرکت آینده سیما پاور های خودش رو از چین بیاره رو براتون توضیح میدم : همون طور که خودتون میدونید خیلی از شرکت ها جنس هاشون رو از چین میارن و اکثراُ هم بعد از استفاده به مشکل بر میخورن ، اما خوده شرکت وارد کننده به این موضوع رسیدگی میکنه و قطعه رو بسته به نوع گارانتی تعمیر یا تعویض میکنه ... اما فقط کافیه قلب کامپیوتر یا همون پاور به یه مشکل خیلی خیلی کوچیک برخورد کنه . اما چون همون لحظه ایراد خودشون رو نشون نمیده ، به مرور زمان کل کامپیوتر رو نابود میکنه و از اونجایی که شرکت گارانتی کننده ی پاور فقط ضمانت خوده پاور رو بر عهده گرفته ، هزینه های دیگر قطعات سیستم که پاور معیوب به اون ها وارد کرده رو خودتون باید بپردازین و برای مثال یه پاور چینیه به درد نخوره 85،000 تومانی تقریباُ خرجی معادل 700،000 رو روی دست شما خواهد گذاشت . " این مشکل با کمک دوستان لیون کامپیوتر حل شد "
  7. در ضمن این رو هم بگم که در جعبه ی پاور با چسب نواریه معمولی بسته شده بود " این مشکل با کمک دوستان لیون کامپیوتر حل شد "
  8. بد نیست به این موضوع اشاره کنم که روی خوده پاور هیچ هولوگرامی نیست که مسئله ی گارانتی رو تایید کنه و اگر با دقت به عکس ها توجه کنید متوجه خواهید شد که شماره سریالی که بر روی پاور نصب شده در حال کنده شدن هست و همچنین یه سری مطالب کوچیک به زبان چینی نوشته شده امکان چینی بودن و غیر اصیل بودن پاور رو تایید میکنه ... البته من یه احتمال دیگه هم میدم که قابل تامل هست : امکان داره خود جعبه ساخت شرکت آینده سیما باشه و شماره سریال هم داخل شرکت رجیستر شده باشه اما ممکنه که خوده پاور رو از چین وارد کرده باشن و جعبه ای که از کامپیوتر های اسمبل شده و آماده حاضر هست رو برداشته باشن و پاور تقلبی رو توش گذاشته باشن و یه برچسب قلابی از شماره سریال روی جعبه درست کرده باشن و روی پاور چسبونده باشن ... البته شاید هم همه چیز درست باشه و من اشتباه میکنم ... که امیدوارم همین طور باشه و من اشتباه کرده باشم لطفاُ بنده ی حقیر رو بیشتر راهنمایی بفرمایین در کل بخشید که عکس ها بد کیفیت هستن ، چون با دوربین گوشی گرفتمشون ، اگر لازم دونستید بگید که عکس های با کیفیت تر بذارم ... باز هم از پیگیریه مستمرتون ممنونم " این مشکل با کمک دوستان لیون کامپیوتر حل شد "
  9. ببخشید که یه مقدار دیر شد ولی چند تا عکس از پاور و جعبه براتون گرفتم که شاید با دیدن این عکس ها جای بحثی باقی نمونه در قسمت زیر پاور عبارت FOR NOCONA نوشته شده است .
  10. بله دوست عزیز من از همین رم استفاده میکردم ... کارش واقعاُ عالیه و هنوز شکر خدا تقلبیش وارد بازار نشده و ساخته تایوان هم هست اما چون من کار سنگین میکنم بعد یه مدتی که ازش استفاده کردم دادمشون به رفیقم و دو تا 2 gb از همون مارک گرفتم ولی تا الان که از رفیقم در موردش سوال کردم اونم راضی بود یادت باشه تو بازار هیچ وقت دنباله بهترین نباش بلکه دنباله مناسب ترین باش موفق باشی رفیق
  11. hector_ekilis

    اشکال در fdisk

    سلام رفیق الان بهت میگم باید چیکار کنی تا اونجایی که من تجربه دارم fdisk رو هیچ وقت ترجیح نمیدم . یعنی اصلاُ طرف fdisk نمیرم به چند دلیل که مهمترینش آسیب رسوندن به هارد هستش ... ولی دو تا برنامه بهت معرفی میکنم که واقعاُ عالی هستن واینم بگم که نمیتونی دانلودشون کنی ، چون باید به صورت بوتیبل باشه تا بتونه کارت رو راه بندازه ... یکی برنامه ی max plus هست و دیگری برنامه ی dban که من برنامه ی dban رو دارم کارشون اینه که کل متغیر های هاردت رو به 0 بر میگردونه و به عبارت دیگه هاردت میشه عین روزی که خریدیش ... ویه چیزی در حدوده 4 ساعت برای هارد با ظرفیت 120GB طول میکشه ... این برنامه کارش از fdisk و اینا خیلی بهتره و البته کار اصلیش اینه که بعد از اتمام کار هاردت آنتی ریکاوری میشه ... یعنی اطلاعاتش دیگه به هیچ وجه قابل ریکاوری نیست ... باز اگه سوالی چیزی بود هم میتونی pm بدی و هم میتونی پیغام برام بفرستی ... موفق باشی رفیق
  12. سلام به دوست گلم آقا رضای عزیز فقط چند تا سوال کوچیک دارم ازت ... آیا چند وقته پیش هم که از این CD استفاده میکردی ، ویندوزت همین بود و برنامه ای که تو CD ریخته بودی قبلا دستکاری کردیش و بعد روی CD رایتش کردی (منظورم از دستکاری اینه که هیدن یا ... کرده باشی ) و آیا با برنامه ی خاصی قبلا مشاهدشون میکردی (مثلا برنامه ی XYplore ) ? شاید این چند تا سوال مسخره به نظر بیاد ، ولی اگه جواب بدی کامل راهنماییت خواهم کرد ...
  13. درسته و حق کاملاُ با شماست ولی احترامی که به مشتری گذاشته میشه خیلی مهمه که بیشتر شرکت های گارانتی (البته در ایران) به اون توجه نمیکنن بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که فرستادن قطعه ، وظیفه ی شرکت مذکور نبود ... ولی در کل هم کارشون عالی بود در ضمن از توجه شما نیز تشکر میکنم
  14. سلام به همه ی اساتید بذارین براتون یکی از تجربه های خوبم رو در مورد گارانتی رم های Corsair که بر عهده ی شرکت داما هست رو تعریف کنم حدود 5 - 6 ماه پیش بود که من یه کامپیوتر نو برای خودم جمع کردم رمم هم دو تا 1GB با باس 1066 و Dual بود سیستم رو که آوردم خونه برای اسمبل دیدم که یکی از رم ها مشکل داره و کار نمیکنه خوب منم رم رو بردم تا به فروشنده پس بدم .چون رم دوال بود و احتمال خرابی هر دوش میرفت(میگن ماله بد بیخ ریش صاحبش) خیلی جالب بود ، همون فروشنده ای که موقع خریده رم رفته بودم پیشش و کلی هم تحویلمون گرفته بود ، با خونسردی و جدیت تمام گفت که من شما رو نمیشناسم !!! وقتی که فاکتور بهش نشون دادم متوجه شد که همون مشتریه دیروزش هستم ولی به هر صورت رم خراب رو پس نگرفت که نگرفت ... بگذریم خلاصه مجبور شدم با هزار درد سر به شرکت گارانتی کننده اون ( یعنی شرکت داما ) مراجعه کنم و رم رو برای گارانتی تحویل شون بدم قرار شد که رم رو پس از دو هفته با پیک و با هزینه ی خود شرکت برام بفرستن . واقعاُ کارشون عالی بود ، ولی یه مقدار از دو هفته بیشتر شد چون منتظر بار بودن تا برسه تهران . که البته میشه حق رو بهشون داد . چون دلیلشون منطقیه ... خوب یه چند مدتی استفاده کردیم تا اینکه اون یکی رم که جفت رم خرابه بود به مشکل برخورد کرد دوباره رفتیم شرکت داما و این دفعه کیس رو هم با خودم بردم مدیر شرکت داما شخصاُ اومد و کامپیوتر بنده رو چک کرد و هر 2 تا رم ها رو برداشت (هم اونی که اخیراُ خراب شده بود و هم اونی که قبلاُ عوضش کرده بود و سالم بود ) و به جای هر دو تاشون یه بسته ی نو باز کرد و روی کامپیوترم تست کرد و تحویلم داد ... بدون هیچ منت و هزینه ای واقعاُ تا به امروز چنین شرکت گارانتی کننده ای ندیده بودم واقعاُ شایسته ی ستایش هستند =D>=D>=D>
×
×
  • اضافه کردن...