رفتن به مطلب

reza89

کاربر سایت
  • پست

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های reza89

12

اعتبار در سایت

  1. کسایی که مشکلی ندارن خوش بحالشون :D جدی برید شکر کنید :D همونطور که گفتم من با کیفیت ساختش مشکلی ندارم، یعنی از قبل خونده بودم در موردش. ولی اینکه سمتِ راست مانیتور تاریکتر هست مشکلیه که نباید وجود میداشت. یه مشکل دیگه ش هم اینه که روی صفحه کلی نویز به رنگ های مختلف وجود داره! که بدلیل anti glare بودن (مات بودن) صفحه هست. البته مانیتور قبلیم هم مات بود ولی اینقدر نویز نداشت.
  2. سلام من 3 روز پیش "متاسفانه" مانیتور LG IPS226V رو خریدم. گفتم یه سری مطالبُ در موردش بگم که بقیه دوستان هم در جریان باشن. کیفیت ساخت این مانیتور از بدترین کالاهای چینی هم بدتر هست و از بدترین توع پلاستیک استفاده شده. بطوریکه در بعضی جاها بین قطعات فاصله هست! بقیه توضیحات رو با عکس میدم. این پنل جلوی مانیتور هست که با یک قوس حدود یکی دو میلیمتر از مانیتور فاصله پیدا کرده، بطوریکه فلز به کار رفته در داخل مانیتور دیده میشه! : این هم بالای مانیتور (چپ) هست که اتصال بین دو قطعه برقرار نیست و یک میلیمتر فاصله داره: این هم بالای مانیتور (راست) هست که باز مقداری فاصله داره و یک تکه از پلاستیک بسته بندی لاش گیر کرده! :D اینها مشکلاتی بود که من انتظارش رو از یک مانیتور ساخت مادیران داشتم و اصلا تعجب نکردم. حالا میریم سر اصل مطلب که کیفیت تصویر هست. همونطور که در عکس زیر میبینید روشنایی تصویر از سمت چپ به راست به تدریج کم میشه. همین الان که دارم مینویسم بکگراند سمتِ چپِ لیون کامپیوتر با سمتِ راست یکی نیست! البته در این مورد با پشتیبانی مادیران تماس گرفتم که بعد از یک ساعت اومدن و گفتن این مشکل طبیعی هست و هیچ وقت توزیع روشنایی یکنواخت نیست! (مانیتور قبلیم lcd benq بود و کاملا یکنواخت بود.) منم ازشون خواستم مانیتوری که خودشون همراهشون آوردن رو روشن کنن تا ببینیم :D و در کمال تعجب دیدم اون هم یکنواخت نیست، فقط جهتش با مال من فرق داشت، از راست به چپ تاریک میشد. منم دیدم حتی اگه بتونم ایشون رو راضی کنم که مانیتور رو عوض کنن باز هم به احتمال زیاد همینجوریه، واسه همین بیخیال شدم. اینا چیزایی بود که نظر منُ جلب کرد، خلاصه اینکه به نظر من اگه میخواید پولتون رو دور بریزید این مانیتور بهترین گزینه هست. در ضمن کنتراست مانیتور هم پایینه.
  3. reza89

    فروش مانیتور LG 226V IPS

    میشه بگی چرا میخوای بفروشی؟ و اینکه کلا نظرت چیه در مورد این مانیتور؟ شاید یکی بخرم. مرسی.
  4. سلام میخوام یه مانیتور hd بگیرم، حدود 600، یه ذره بالا پایین هم شد ایرادی نداره. این 2 تا به چشمم خورده تا حالا: ASUS VS228HP http://lioncomputer.ir/product/38/VS228HP/ Samsung 23A360 LED http://lioncomputer.ir/product/1505/Samsung%2023A360%20LED%20Monitor/ نسبت به سامسونگ اصن احساس خوبی ندارم، قبلا یه 19 اینچِ ایرانی داشتم خیلی بد بود (از نظر رنگ و کنتراست)، اینم بده؟ ایرانیه؟ مدل دیگه ای تو این قیمتا هست؟ خیلی ممنون.
  5. " که به زودی این سیستم را به 4G ارتقاء خواهند داد. " :| :| :|
  6. تبریک میگم به اسپانیایی ها که بالاخره یه بازی رو یک صفر نبردن :D آلمان قهرمان میشه. اسپانیا هم با 2 بازیِ اخیرش اصن در حد و اندازه ی فینال نبود چه برسه به قهرمانی. (زیاد امتیاز منفی ندین لدفن :دی)
  7. من کارت صدای آنبوردم این قابلیتُ داره که خروجی هر پورت رو عوض کنم. مطمئنی کریتیو نداره؟ میخوای آپدیتش کن ضرر نداره
  8. استارت شده همون صفحه ی مترو دیگه، از طریق سرچِ مترو میتونید به خیلی چیزا دسترسی داشته باشین مثلا کنترل پنل. فکر کنم همه چیزا هست فقط راهش عوض شده :دی
  9. من داشتم، نسبت به قیمتش خیلی خوبه.
  10. reza89

    نوروزمون بر باد افقانستان رفت

    آقا این مهملات چیه میگید؟ :blink: کسایی هم که رفتن رای دادن یه بار دیگه بخونن مطلب و یه کم بیشتر فکر کنن.
  11. ماله من که خیلی نجومی شد :دی میفرستم مابقی رو تا یکی دو روز آینده
  12. reza89

    آیا 2012 واقعا ........ هست ؟

    به نظر من اصن این بحث به جایی نمیرسه چون یه گروه اعتقاد دارن به جادو و جنبل و احضار جن. یه گروه دیگه اعتقادی به اینا ندارن. خب گروه دوم دلیل هایی مثل تعداد پله های اهرام مصر یا عکس چشم پشت دلار یا رابطه خونی جِری با میکی موس رو اصلا قبول نمیکنن. بهترین راه این هست که گروه اول برای اثبات یه مورد جادو انجام بدن تا همه ببینن.
  13. reza89

    افزایش بی سابقه قیمت دلار به 1680

    من یک ماه پیش یه سفر خارجی داشتم، الان یه ذره ارز مسافرتی دارم :دی :پی
×
×
  • اضافه کردن...