رفتن به مطلب

Amirmohammad

کاربر سایت
  • پست

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Amirmohammad

0

اعتبار در سایت

  1. سلام داداش این درایور پاک کردم دوباره نصب کردم مدتی خوب بود اما بعد خراب شد البته ناگفته نماند بعدش درایور اینتل یعنی خود سی پی یو و اینتل چیپست رو هم نصب کردم آیا می‌تونه ماله اونا باشه ؟ ویندوز 11 بله آپدیت می باشد.
  2. https://rog.asus.com/motherboards/rog-strix/rog-strix-z690-a-gaming-wifi-d4-model/
  3. سلام دوستان خسته نباشید مشکل من با بقیه مشکلاتی که در گوکل وجود دارد فرق میکند تفاوت من این است که کامپیوتر من بعد از اسلیپ روشن میشود ولی وقتی مانیتور بعد از زمان معین خاموش می شود دیگر روشن نمی شود. یک جا خوندم مشکل از (intel(R) management engine interface) می باشد که منظورش را نفهمیدم تمامی درایور های کامپیوتر را هم دانلود کرده و نصب کردم اما مشکل هنوز هم میباشد. i7 12700k redion 6600 xt z690 a
  4. Amirmohammad

    تنظیمات بایوس

    چگونه بایوس را ریست کنیم.
  5. داداش خیلی ممنون دلیل بقیه مشکلات رو نمی دونی؟ سلام دوست عزیز ببخشید چگونه می توانم در بایوس گرافیک هر دورو نصب کنم
  6. Amirmohammad

    مشکل FPS و سیستمی

    سلام دوستان خسته نباشید بنده سیستمی خریداری کردم با مشخصات rx 6600 xt oc i7 12700 k z690 a رم کورسیر 16 مانیتور شیاومی 34 اینچ 144 هرتز power 750 w tuf gaming /// در بازی warzone 90 FPS بیشتر نمی گیرم با این که تمامی تنظیمات را روی low گذاشته ام (مشکل اول) ..... وقتی کابل مانیتور یا همان Displayport را گرافیک وصل میکنم داخل قسمت Display adapters نشان داده شده است که درایور CPU نصب نمی باشد و وقتی کابل را به مادربرد وصل می کنم نشان داده می شود که درایو CPU نصب می باشد. و در این حالت fps بسیار کمتر می باشد (مشکل دوم) ...... مشکل دیگر وقتی کابل مانیتور به گرافیک وصل می باشد هنگام نصب درایور cpu ارور no driver was found that can be installed on the current device exit code 8 می دهد ( مشکل سوم)
×
×
  • اضافه کردن...