رفتن به مطلب

smart2009

کاربر سایت
  • پست

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    شیراز

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های smart2009

23

اعتبار در سایت

  1. بله مطمئنم البته به جز اورجینال !!! اونم ایسوس با عظمت !!! البته من تا حالا قرمز روی جعبه ایسوس مشاهده نکردم و اگر قرمز باشه و روی جلدش و روی خود کابل ایسوس حک شده باشه بحثش جداست !!! خودم که هرچی دیدم زرد رنگ روی اکثر مادربردهای اورجینال بوده و البته آبی رنگ هم روی مادربردهای گیگا بوده !!!
  2. از تنظیمات بایوس مخصوصا قسمت اطلاعات هارد دیسک و اتصالات هارد دیسک اسکرین شات بگیرید بذارید من 2 تا احتمال کوچیک میدم 1 - تنظیمات بایوس توی قسمت هارد به هم ریخته شده باشه ( احتمالش خیلی ضعیف هست ) 2 - شوک به هارد جامد وارد شده باشه البته یک پیشنهاد دیگه هم داشتم میتونید با یک کابل ساتای دیگه به صورت امتحانی تست کنید ( یک بار هم جای کابلهای ساتا رو عوض کنید و از نو بزنیدش جا تا از بابت اتصالات خیالتون راحت باشه ) و یا یک هارد جامد دیگه روی سیستمتون تست کنید ببینید باز هم مشکل پا برجا هست یا نه !!!
  3. درود اگر از تبدیل برق ساتا استفاده میکنید تبدیلها رو تعویض کنید اگر از کابل دیتا ساتا قرمز رنگ استفاده میکنید بندازش آشغالی !!!! چه برای رایتر چه برای هارد دیسکها ( کیفیتشون آشغاله - آشغال ) کابل ساتا حتما از الویت اول مشکی و گیرتون نیومد آبی و یا زرد رنگ استفاده کنید انشالله مشکلتون حل میشه !!!
  4. تاپیک پاک بشه فروش رفت 70 تومن !!!
  5. درود بر شما دوستان عزیز من همین امروز ساعت 11 رسیدم خونه و الان دارم این پست رو میذارم ..... و آقا رضای گل که بنده رو قابل دونستند تا مزاحمشون بشیم با اجازه آقا رضای عزیز بنا بر وظیفه و تجربه ای جدید تصمیم گرفتم از نزدیک شاهد اوضاع و احوال هموطنان آذربایجانی عزیزمون باشیم ( آذرآبادگان ) عمق فاجعه واقعا تاسف بار بود به حدی که واقعا در لحظه حضور دلم بد جور شکست و ناراحت از این که کمک رسانی در مناطق کوهستانی و پست یک جورایی درحد صفر بود !!!!! یعنی اگر ماشینهای شخصی به اینجورجاها کمک کنند وگرنه هلال احمر و غیره اینطور جاها رو در الویت آخر قرار میدن !!!! ( یعنی فاجعه !!! ) ظهر پنج شنبه از شیراز حرکت کردم و صبح جمعه ساعت 9:30 صبح تبریز بودم که با آقا رضا قرار گذاشتیم و حرکت کردیم به طرف روستای چنزق که یک منطقه محروم و نیازمند به حساب میومد مهمان نوازیشون با دستهای خالی همان تشکر و قدردانیهایی بود که از نگاهشان میشد متوجه این شد - در نگاهشان اشک شوقی بود حرفهایی بود از قلب و دلهای پاکشون امیدوارم که لطف خداوند شامل شما عزیزان که در این امر خیر شرکت کردید باشه و خداوند همیشه یار و نگهدارتان باشه با اجازه آقا رضا ی عزیز تعدادی از عکسهای گرفته شده رو میذارم ببینید برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید http://www.up.vatandownload.com/images/hkmmzurebyqihp7p4.jpg
  6. سلام منو که میشناسید - من کاربر UNIQUE هستم - مسعود ^_^ یکی از مهمترین دلایل بسته شدن هات اورکلاک گند بزرگی بود که مدیر حامی به بار اورد و لکه ننگینش باعث شد که فروم هر روز افت پیدا کنه وگرنه سیر صعودی بسیار عالی رو داشت طی میکرد حالا کی پشتیبانش بود ( از بالا رده ها !!! ) که باعث شد سایت رو به فنا بده الله اعلم حیفش سایت خوبی بود - اما یک جاهایی واقعا حق هایی باطل و ضایع شد و این بد جور به ضرر سایت تموم شد
  7. Tuiniq Extreme tower 120 کولر بسیار عالی هستش طبق گفته دوستمون هم توی حالات مختلف میشه امتحانش کرد و گذاشت توی کیس !!! البته از بست مخصوص همراه کولر باید برای پشت مادربرد استفاده کرد !!! :excl:
  8. یادت نره یک چیزی بگیر که توی مگنوم 2 جا بشه !!!!!!!!! ^_^
  9. من هم با نظر دوستمون موافقم به نظر میاد کارتون خیلی سنگین باشه بهتره که دو تا رم 8 گیگ تهیه کنید تا از لحاظ استفاده از رم مشکلی نداشته باشید یا این که برای تست بتونید 2 تا رم 4 گیگ از دوستانتون قرض بگیرید و و یک پروژه سنگین رو رندر کنید اگر دیدید رم کم اوردید و بالای 80 درصد پر شد حتما برید دو تا رم 8 گیگ بخرید و خیال خودتون رو راحت کنید
  10. مادربرد رو 100% بدون شک Asus p8Z77-V که قیافش می ارزه به ( گیگابایت !!! :wacko: ) هم راندمانش بالاتره و هم کیفیت قطعاتش و در عمل از گیگابایت سر هست !!! گرافیک هم مطمئن باشید که فعلا نیازی نیست تهیه کنید این مشخصات گرافیک داخلی 3770K هست که از 2600K خیلی بالاتره و 3 صفحه نمایش رو ساپورت میکنه !!! پس قطعا روی یک صفحه نمایش و توی رندرینگ به مشکل بر نمیخورید گرافیک داخلی 4000 در حد یک گرافیک DDR3 جوابگو هست مثلا 4670 ( دقیق نمیدونم ولی همین حدودا یا بیشتر بود !!! :blink: ) پس از لحاظ گرافیک هم خیالتون راحت باشه !!! بهتره بیشتر روی SSD تمرکز کنی که مطمئنا در سرعت رندر گیری تاثیر مستقیم داره و قطعا سرعت انجام عملیات پردازش رو بالا میبره !!! اما فعلا SSD تهیه نکنید و بدون گرافیک و SSD با سیستم کار کنید و بعدا حس کردید سیستم کند هست و نیاز شد اینا رو تهیه کنید و اگر خواستید تهیه کنید به نظر من SSD هم همون OCZ تهیه کنید هارد مکانیکی هم 2 ترا segate بردارید که میانگین سرعتش 156mb/sهست و حداکثر هم روی 210 مگابایت در ثانیه http://lioncomputer.ir/product/522/Seagate%20Barracuda%202TB%20SATA3/ http://www.seagate.com/files/staticfiles/docs/pdf/datasheet/disc/barracuda-ds1737-1-1111us.pdf پس سرعتش قطعا از وسترن دیجیتال بلک 2 ترا که نهایت سرعتش 138 مگابایت در ثانیه هست بیشتره ;) http://www.wdc.com/w...2879-771434.pdf گرافیک هم نیازی نیست ولی اگر از گرافیک داخلی پردازنده جواب نگرفتید میتونید بعد یک گرافیک قوی استفاده کنید رم سیستم رو حتما 2 تا 4 گیگ تهیه کنید که پهنای باند بالاتری نسبت به یک 8 گیگ بهتون میده یک کولر خوب هم برای پردازنده بین 50 تا 100 تومن تهیه کنید ( از دوستان راهنمایی بگیرید !!! )
  11. انیمیشن که بله !!! مثلا افتر افکت ولی افتر افکت اونقدر قوی هست که گرافیک بالا باشه با پایین اوردن فریم در ثانیه بشه تا حدودی روند کار رو دید مثلا گرافیک 6990 برای انیمیشن عالی هستش اما خوب هیچ وقت کارایی کارت حرفه ای 3 - 4 میلیونی و یا بالاتر رو نداره !!! اما در نوع خودش عالیه !!! ولی برای کار 3D MAX گرافیک انبرد هم جوابگو هست - هرچند که انبرد هم نباشه بهتره !!!
  12. گرافیک هیچ تاثیری در رندرگیری نداره فقط کمی رندر رو بهبود میبخشه یکی از دوستان خودم که کارش 3DMAX هست پردازنده 2600K بسته با رم فکر کنم 8 یا 16 گیگ بود گرافیک هم داره انبرد استفاده میکنه تمام عملیات رندرگیری بر عهده پردازنده هست و تمام !!! بهتره روی یک هارد جامد 60 یا 120 گیگ فکر کنید که مطمئنا سرعت رندر گیری رو بالاتر میبره و بین نیم ساعت تا یک ساعت هم ممکنه رندر زودتر انجام بشه !!! البته بستگی به رندر گیری داره !!! گرافیک هم حتما انویدیا بردارید مثلا تا رنج 200 تومن !!! اما در کل گرافیک هیچ تاثیری نداره !!! فقط در view port کمی تاثیر داره !!!
  13. مبلغ بسیار ناچیزی طی حواله ۹۲۲۵۰۵۴۰۵ بانک ملت بابت کمک به زلزله زدگان اذربایجان به حساب واریز شد تا باشه از این جور کمکها باشه @};-
  14. ببخشید دوستان عزیز خداوندا به این عزیزانمون صبر و تحمل بسیار عطا بفرما و من در غم از دست دادن هموطنان عزیزمان سوگوار و گریان هستم اشکی در چشمانم است اشک درد اشک تنهایی و اشک زلزله زدگان عزیز !!!
×
×
  • اضافه کردن...