رفتن به مطلب

mehrzad63

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های mehrzad63

1

اعتبار در سایت

  1. سلام amd athlon x2 270 3.40GHz قیمت 150 شیراز
  2. یه نگاه به این لینک بنداز شاید بتونه نظرتو عوض کنه ما که نتونستیم

    http://forums.hotoverclock.com/showthread.php?t=7360

    تازه این هم کراس فایر هست هم باس 1066

  3. تا زمانی که گوشی آیفون 5 و گلکسی اس 2 ارائه نشده نمی توان گفت که اصلا چی هستن چه برسه به مقایسه . ولی پیشبینی در مورد قیمت بالای اس 2 باعث میشه که برند آیفون محبوبتر بشه البته نه در ایران که نه گارانتی داره و با قیمتی بالاتر از قیمت جهانی فروش میره. به امید روزی که تکنولوژی در ایران به قیمت روز ارائه بشه. نه به قیمتی برابر با پس انداز چندین ماه یک فرد در . . . .
  4. عزیزان سلام من قصد خرید یک هارد ساتا 3 داشتم که به بازار مراجعه کردم هیچ کدوم از فروشنده ها اطلاعات دقیقی از سازگاری این هارد با مادربوردی که فقط ساتا 2 رو پشتیبانی میکنه نداشتن . حتی طبق گفته یکیشون سیستم با هارد ساتا 3 بوت نخواهد شد و بعد از شنیدن قصد من که به عنوان آرشیو قصد استفاده از هاردو دارم میگه که بعد از مدتی باعث خرابی یکی از این دوقطعه میشه. حالا از شما استادان و سروران گرامی می خوام که منو راهنمایی کنید؟ اگر هم مشکلی نداشته باشه به خاطر تکنولوژی جدیدتری که در هارد جدیدتر ساتا 3 نسبت به 2 برروی مادربرد ی که فقط از ساتا 2 پشتیبانی میکند مزیتی وجود دارد یا خیر؟
  5. mehrzad63

    عجیب ولی واقعی

    دوست عزیز من با نظر شما تا حدودی موافق و تا حدودی مخالفم: موافق به این دلیل که نه تنها در بازار بلکه در سایت های بنچمارک همین مشکل وجود دارد که باعث چنین انتخابی برای من مصرف کننده میشود . (بیشتر دوستان توقع دارند که به اندازه پولی که خرج میکنند شاهد افزایش سرعت قابل ملاحظه ای باشند که در عمل تفاوتی زیادی نمیبینند و از خرید قطعات گرانقیمت پشیمان می شوند) مخالف به این دلیل که شما دوست عزیز این مقایسه رو فقط در یک نرم افزار بنچ انجام دادین که این نمیتونه به هیچ عنوان معیار مناسبی برای این انتخاب باشه .(خود من هم کنجکاو شدم که با دیگر نرم افزار های بنچمارک و بازی این مقایسه صورت بگیره تا تفاوت در کل مشخص بشه) با تشکر از شما دوست عزیز
  6. با عرض سلام من هم تستهای سایت tomshardware زیاد قبول دارم ولی به نظر من هیچ سایتی با بیطرفی کامل عمل نمیکنه. با اجازه اساتید محترم به نظر شما مجموعه نرم افزار SiSoftware Sandra به چه صورت عمل میکنه . آیا به عنوان یک مرجع برای تست قطعات روی سیستمی که استفاده می کنیم بهتر از سایت ها نیست؟ (قابلیت آپدیت آنلاین اشخاص دیگر در رابطه با بنچمارک هایی که توسط سیستم شخصی آنها گرفته شده هم در ورژن های آخر گنجانده شده)
  7. دوست عزیز من یه کارت گرافیک Force 3D 4850 512 دارم اگر قصد تعویض داشتی برام شرایط معامله رو پ.خ کن. راستی بقیه قطعات سیستم چی هستن ؟(اگر تصمیم فروش بقیه قطعات قطعی گرفتی)
  8. دوست عزیز مشکل شما برطرف شد؟ برای من هم مشکلی تقریبا مشابه بعد از شارژ کارتریج ولی با این تفاوت که روی تمام سطح کاغذ پرینت شده لایه ای از تیرگی به طور یکنواخت در تمام سطح کاغذ ممشاهده میشه. این مشکل از چی میتونه باشه؟( مدل پرینتر هم 1005 HP می باشد)
  9. mehrzad63

    خریدار cpu AMD

    AMD Phenom™ X4 Quad-Core 9650 - 2.3GHz - 2MB اینو دارم اگه به کارتون میاد 000 90 تومان
×
×
  • اضافه کردن...