رفتن به مطلب

Teeles

کاربر سایت
  • پست

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    0%

Teeles آخرین باز در روز مارچ 29 2012 برنده شده

Teeles یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

2 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Teeles

0

اعتبار در سایت

  1. بله و همینو هم میگم. اگه قرار باشه یکی بخواد مثلا کارت 6990 رو 200 تومن بفروشه، بقیه فروشنده ها باید به همین قیمت بدن؟؟؟ تازه شما دقت نمیکنین حرف من چیه و موضوع رو منحرف میکنین. کسایی هم که توهین میکنن بدونن هیچ وقت حتی اگه 285 تومن هم راضی باشم بهشون این کارتو نمیفروشم.
  2. اگه برید تو قسمت سیستم پیشنهادی نشریه دنیای بازی جدید میبینید قیمت sapphire 6870 معمولی رو زدن 270 . حالا شما انتظار دارید با این وضع من کارتمو زیر 300 بدم؟؟؟
  3. دوست عزیز با این قیمت نمیتونم بفروشم.
  4. از دوست عزیزم هرمز تشکر میکنم که بهم خبر دادن و لطف کردن لینک هم گذاشتن.این هم برای اینکه ثابت بشه در بهترین های گرافیک و در directx 11 و 9 بازهم 5870 از 6950 که دو گیگ حافظه داره بهتره لینک: http://gaming.icrontic.com/files/2011/08/09.gamegpu.ru_.Battlefield3.jpg که در اینجا حداکثر فریم 6 تا جلوتره و تازه اونی که تو این تست هست اورنشده هست و لینکی که هرمز جان دادن: http://www.techspot.com/review/448-battlefield-3-beta-performance/page5.html و http://www.techspot.com/review/448-battlefield-3-beta-performance/page3.html هر چند در رزولوشن بالا 6950 شاید بهتر باشه ولی به هرحال هردو غیرقابل بازی هستن ولی در رزولوشن هایی که ما بیشتر استفاده میکنیم 5870 سریعتره و این یعنی سرعت مفید.هرچند من نمیگم خیلی سریعتره ولی قبول کنید یه کم قویتره
  5. اگر ثابت شد من عذرخواهی میکنم و حرفی هم ندارم که تاپیک قفل بشه. اگر هم ثابت نشد من بز هم عذرخواهی میکنم که وقت بعضی از دوستان بخاطر این تاپیک تلف شده.
  6. بخدا قسم کپی نکردم. خودم همون لحظه که گفتین آپلود کردم. شما ها چرا به من تهمت میزنین.بیایید http://www.techpower...m/gpuz/nys6n/در ضمن شمایی که ادعا میکنین من نذاشتم تاریخ آپلود رو نگاه کنین بعدا تهمت بزنید. یکی دیگه با نام خودم teeles که باور کنید http://www.techpowerup.com/gpuz/dbqma/ من نام رو همون anonymous گذاشته بودم شاید بخاطر اون باشه.هرچند تاریخ آپلود همه چی رو میگه.
  7. موبایلم دوربین نداره اینم از این:http://www.techpowerup.com/gpuz/7wqwz/ و http://gpuz.techpowerup.com/11/11/15/cq7.png .این کافی هست؟
  8. دوستان دوربینم رو فرستاده بودم تعمیر. رفت و برنگشت. هروقت تونستم حتما عکسش رو میزارم.از دوستان عذرخواهی میکنم
  9. هیچ کس از شادی و شوخی های بجا دش نمیاد و من هم همینطور.ممنون از دوستان
  10. دوستان قصد من از آن جمله فقط شوخی بود. دوستانی که میگن سرکاریم: آیا ما شما رو بزور وادار به پست دادن میکنیم؟ چرا دوستان فقط و فقط قصد توهین و مسخره کردن و پرداخت به مسائل حاشیه ای رو دارن؟ پیشنهادات و پست های خوب هم داریم ولی تعدادشان کمتره. به نظر شما این تقصیر منه که تعداد صفحات زیاد شده یا کسایی که پست های تکراری و بی ربط میدن؟ خواهش میکنم کمی تو این مسئله فکر کنید.
  11. از دوستی هم که مطلب بالا رو نوشتن ممنونیم.البته با توجه به مطلب فوقا دوستان دقت کنن که کارت هرچه قدیمی تر باشه ارزشش بیشتر هست!!
  12. برای بعضی دوستان متاسفم که هر وقت قیمت بالاتر از بقیه پیشنهاد میشه به زور میخوان باور کنن که دروغه. این کار برای ایرانی ها که این همه به فرهنگ و تمدن و گفتار خودشون مینازن عیبه.
  13. دوستان یه لحظه قیمت 290 و 275 رو هم ببینن. من هم میتونم واسه gtx 590 قیمت 100 تومن پیشنهاد بدم و بعد بگم دیدی نفروختی چی شد
  14. خیر دوست عزیز.ببخشید که منتظرتون گذاشتم.وضع اینترنت رو میدونین که...
  15. 290 پیشنهاد که شد دیگه دوستان فکر قیمت پایینتر رو نکنن
×
×
  • اضافه کردن...