رفتن به مطلب

salmanclever

کاربر سایت
  • پست

    99
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

4 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1254 بازدید کننده نمایه

دستاورد های salmanclever

103

اعتبار در سایت

  1. یک کار دیگه ای هم میتونید بکنید اکثر مودمها روتر هم هستند یعنی یا چند پورت شبکه دارند یا یک پورت شبکه یا یک یو اس بی میتونید از طریق Vmware یک سیستم عامل سبک روی سیستمتون راه بندازید و یک خط اینترنت رو تعریف کنید روی اون سیستم عامل و اون خط رو اختصاص بدید به دانلود و روی سیستم عامل اصلی خودتون هم وبگردی یا دانلود کنید اینطور همزمان از دو لاین روی یک سیستم استفاده کردید با این روش می تونید به تعداد پورتهای شبکه ای که میتونید بطور سخت افزاری بشناسونید یک Virtual Machine راه بندازید و روش عملیات دانلود رو انجام بدید به نظرم استفاده از یک نرم افزار شمارو به نوع خطوط ورودی محدود می کنه مثلا همزمان نمیشه چند ادرنت استفاده کرد و باید یک ادرنت و یک وایفای باشه یادش بخیر اون زمانایی که هنوز اینترنت انقدر بگیر و ببند نداشت و اکانتها مولتی بود با یک مودم چند پورت و یک سوییچر با یک اکانت و چند آداپتور شبکه یو اس بی همزمان روی 5 6 استیشن به یک اکانت کانتکت می شدم و دانلود میزدم :) اکثر نرم افزارها رو تست کردم اکثرآ بطور تئوری چند خط رو ترکیب می کنند ولی در عمل تنها از یک خط استفاده می کنند مخصوصآ در جاهایی که مثل دانلود منیجر مولتی کانکت نیست مثل آپدیت ویندوز یا وبگردی ووو ... اما در روش بالانسینگ توسط روتر عملا در هر محیطی همزمان از 4 خط استفاده میشه حتی در زمان آپدیت و وبگردی .
  2. گیگابایت شیطون مادربورداشو طوری ساخته که هکینتاش راحت روش بالا بیاد من هم ایسوز و هم ام اس آی و هم گیگابایت رو امتحان کردم تنها مینی که اذیت نکرد و مک بطور نتیو روش بالا اومد گیگابایت بود پس اگه هکینتاش براتون مهمه صد درصد از گیگابایت خارج نشید سری z77 بهینه ترین مدلها رو برای مک داره برای 1150 هنوز kext زیادی نیومده و مولتی بیست هم توی 1150 کلی باگ داره
  3. قیافش شبیه متفکرین غربی اوایل قرن نوزدهه ! :D
  4. RB750 http://www.nrd.ir/product/185/RouterBOARD-750UP/ نمایندگیش همین لینکیه که دادم فکر انجام این کار رو با یک نرم افزار ساده از سرتون بیرون کنید که شدنی نیست اگر هم بشه با نرم افزارهای آبدوغ خیاری نمیشه و تنها توی محیط ویندوز سرور امکانش هست کار با Microtik OS ساده نیست اما نشدنی هم نیست یک کتاب فارسی آموزش میکروتیک هست که می تونید بخونید
  5. شما دو راه دارید برای این کار یکی استفاده از دستگاه های لود بالانسینگ که قیمت زیادی دارند دور و بر 800 900 هزار تومن هستند . اما استفاده ازشون راحته و تنظیم خاصی نمیخواد . یا می تونید از روتر بورد های میکروتیک استفاده کنید که باید کانفیگ کنید و کانفیگ بسیار پیچیده ای داره . و کانفیگش هم چند مدل داره مثلا یک مدلش اینطوره که همزمان از هر چند خط استفاده می کنه یا در یک روش ضرفیت خط اول پر شد میره خط دوم وووو .... البته روشهای دیگه هم هست مثل استفاده از ویندوز سرور و کانفیگ اون . اگر نخواید از لود بالانس استفاده کنید کار ساده ای نیست و باید اطلاعاتی در زمینه شبکه داشته باشید خودم از روتربورد استفاده می کنم و همزمان از 4 خط اینترنت استفاده می کنم که تو IDM دو مگ سرعت دانلود بهم میده .
  6. آب مقطر بعضی اتو شویی ها بهترین آب مقطره . من کولانت EK گرفته بودم حواسم نبود بجای اینکه تو بار بگذارم تو کیف دستی گذاشتم تو فرودگاه هر دوتا بطری رو ازم گرفتن هر چی به زنیکه توضیح دادم بابا این کولانته و مصرفش چیه زنیکه زبون نفهم نفهمید که نفهمید . هنوز دلم برای اون دوتا بطری کولانت EK میسوزه ارزش مادی نداشت ولی ارزش معنوی زیادی داشت :D از نمایندگی EK دوتا رنگ UV هم گرفته بودم روشو خوندم دیدم نوشته با آب مقطر مخلوط کنید رفتم از یک اتو شویی تر و تمیز آب مقطر گرفتم این رنگه رو ریختم توش فعلا که خبری از زنگ و رسوب نیست دما هم خوبه یک رادیاتور یک فنه و یک سه فنه دارم با یک بلاک سی پی یو و دوتا بلاک گرافیک منم خیلی بالا پایین کردم برای پیدا کردن یک مایع خفن برای واترکولر ولی تموم فرومهای خلرجی از overclock.net تا toms رو بالا پایین کردم بی دردسر ترین و بهترین ماده همین آب مقطر با یک ضد رسوب و زنگه خیلی از کولانتهارو هم بالا پایین کردم غیر از واژه Anti corrosion که سر تیتر همشون بود خاصیت شاخص دیگه ای ندیدم توشون
  7. تنور داغه ولی خمیر نیست ما هم همه نانوا تنورامونم 24 ساعت آتیشه :D کاش قیمت نجومی نزنه مثل کوگر . قیمتش حدودآ 30 33 دلاره . فکر نکنم زیر 100 بده . می ارزه بالای 100 بدیم پای خمیر آیا ؟؟ :-?
  8. پسفردا تو بازارچه تاپیک فروش امتیاز لیون نبینیم صلوات :D
  9. salmanclever

    فروش 3770K

    نمیدونم چقدر از پیشنهادم استقبال می کنید ولی هوسه دیگه :) آدم هوس می کنه یک سری هم به این معماری بزنه ;) با 2700K تعویض می کنی یمقدار متعادل هم سر بگیری ؟
  10. ادیت بایوس هم در بحث کلی اورکلاک می گنجه و فرق زیادی نمی کنه با اورکلاک از ویندوز فرقش اینه که اون با نرم افزاره و موقتی و وابسطه به نرم افزار و سیستم عامل ولی ادیت بایوس اورکلاک دائم و وابسطه به کارته . مثلا من همیشه کارت رو اول با نرم افزار اور می کنم و بعد از بدست آوردن پارامترهای قابل اجرا روی کارت با رعایت حاشیه امنیت بایوس رو ادیت می کنم تا بتونم توی محیط لینوکس و حتی مکینتاش هم از کارت اورکلاک شدم استفاده کنم . اورکلاک یک مفهوم کلیه که به افزایش هر نوع فرکانس و ولتاژ و افزایش کارایی با دست کاری پارامترهای کارخونه گفته میشه البته استادان جسارت کردم
  11. برادر درست شد نوش جونت نشد هم فدای سرت . خواستی اور کنی دیگه . اورکلاک دو رو داره شانس داشته باشی و دقت کنی روی خوب سکه برات میاد بد شانس باشی روی بدش . در هر صورت اینها تجربیات اور هست که کلی ارزش داره . سوختن کارت یا سی پی یو تو اور به هیچ وجه افسوس و دل سوختن نداره (سر خودم اومده و دلم سوخت و حالا پشیمونم ) حالت بد اونه که قطعه بر اثر اتصالی یا نوسانات برق یا یچیزی تو این مایه ها بسوزه راهنمایی های خوب آقا پوریا رو می خونم وسوسه میشم برق سه فاز رو ببندم به کارت مثل اسب فریم بده . لیون یه شیر مرد داره به نام آقا پوریا هواتو داره :wub:
  12. عالی بود برادر یکی از مزایای کارتهای قدرتمندی مثل تایتان قابلیت SLI کردن 3 یا 4 کارت هست در حالی که کارتهای دوال تنها SLI دو کارت رو ساپورت می کنند ! راستی کسی دلیل منطقیشو میدونه ؟ توی کارتهای دوال ای ام دی هم برای کراسفایر همین حالته ! چرا ؟
  13. من یچیزی رو درک نمی کنم ایران این همه طراح خفن داره . کافیه یک سرچ کوچولو تو گوگل جان بکنی میبینی بچه های ایران چه طرح های خوفناکی زدند . بعضی از طراح های کمپانی های خارجی مثل بنز یا BMW هم ایرانی هستند نمیفهمم چرا کارخونه تن به این طرح ها نمیده ؟ مگه چقدر تفاوت هزینه هست بین این طرح مزخرف خودشون با یک طرح عالی ؟ پرس میخواد ورق رو پرس بزنه بدنه زشت سمند رو بده بیرون خوب یه چیز خوشکلتر بده بیرون همیشه برام جای سواله که چرا ایران خودرو و سایپا تن به طرح های خفن نمیدن ؟ البته این قضیه توی بعضی شرکتهای خارجی هم حاکمه مثلا بلا تشبیه شرکت تویتا . خیلی سخت زیر بار طرح های جدید میره اما قربونش برند هیوندای یا کیا روزی یک مدل میدند بیرون .
  14. همه رمها فروخته شد خاتمه فروش
×
×
  • اضافه کردن...