رفتن به مطلب

آیا AMD نسل سوم پردازنده های Threadripper را تا پایان امسال عرضه میکند؟


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

e938a97d6f3281e799bd51ef7136f012.jpg

 

بر اساس گمانه زنی های تازه ، گفته میشود کمپانی AMD قصد دارد تا  در سال جاری سومین نسل از سری پردازنده های خانواده Threadripper را به بازار عرضه کند. یک اسلاید لورفته از جلسه سرمایه گذاران، این اطلاعات را تأیید می کند و به نظر میرسد که واقعی باشد.البته این اسلاید هیچگونه جزئیاتی را در مورد پردازنده ها نشان نمیدهد.در این اسلاید AMD اشاره به نسل سوم پردازنده های Threadripper میکند.در حال حاضر ما میدانیم که پردازنده های 7 نانومتری Ryzen 3000 با ریز معماری ZEN2 نیز امسال عرضه میشوند که از طراحی موسوم به  chiplet استفاده می کنند و از سرعت کلاک به مراتب بالاتری نسب نسل قبلی خود برخوردارند.انتظار میرود که سری پردازنده های Ryzen 3000 حداکثر تا پایان نیمه اول امسال در دسترس باشند.

 

e5fc3e15c5eb72215d0b6f013d8f2b89.jpg

 

همانطور که میدانیم در تابستان سال 2017 نسخه اصلی پردازنده های Threadripper ، که تقریبا دو سال قبل بود، به بازار عرضه شدند.این پردازنده ها فروش ، پردازنده های سطح بالای اینتل را با مشکلاتی مواجه ساختند.نسل دوم این خانواده دقیقا یکسال بعد با نود ساخت 12 نانومتر به بازار راه یافتند.پس بنابراین ما انتظار داریم که طبق سنت AMD نسل سوم این سری ، حداکثرتا ماه آگوست 2019 روانه بازار شوند.البته با توجه به اسلاید ارائه شده ، گفته شده که امکان تغییرات در آن وجود دارد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...