رفتن به مطلب

معرفی بهترین فیلم های ترسناک 2018


Logan2020
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همه لیونی های عزیز و دوستان گرامی

چون نزدیک به پایان سال و تعطیلات هستیم تصمیم گرفتم چندتا فیلم سبک ترسناک رو معرفی کنم چون مطمنم طرفدارهای مخصوص به خودش رو داره .

منبع : https://www.salamcinama.ir

معرفی بهترین فیلم های ترسناک 2018

۳ ماه پیش
فیلم های برتر ترسناک سال 2018 را به تفکیک عناصر ترسناک معرفی می کنیم. عناصری مثل ارواح، زامبی ها و انسان های خود یا دیگر آزار.

besthorror2018.jpg

 

اختصاصی سلام سینما-با نزدیک شدن به پایان سال 2018 و با توجه به اینکه فیلم های ترسناک معمولا به فصل جوایز راه پیدا نمی کنند؛ بهترین فیلم های ترسناک 2018 را معرفی می کنیم.

در این مطلب فیلم های ترسناک بر اساس عناصر ترسناک موجود در آن دسته بندی شده اند. عناصری مثل ارواح، موجودات فرازمینی، هیولاها، زامبی ها و انسان های خود آزار(مازوخیسمی) یا دیگر آزار(سادیسمی).

(فیلم های ترسناک: ارواح)

تسخیر هانا گریس (The Possession of Hannah Grace)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.7

کارگردان: دیدریک ون روین

پلیسی که به تازگی از یک مرکز بازپروری برگشته است، وارد شیفت شبانه در سردخانه یک بیمارستان می شود. در آنجا با حوادث عجیب و خشونت آمیز مواجه می شود که در نتیجه وجود شیطان در یکی از جسدها است.

این فیلم با شعار «ترسناکترین بخش جن گیری، اتفاقات بعد از آن است» به روی پرده سینماها رفت. گویا منتقدان از این فیلم زیاد راضی نبودند و امتیاز 41 از 100 را به آن دادند.

موروثی (Hereditary)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 7.3

امتیاز کاربران سلام سینما: 5.3

کارگردان: آری استر

وقتی بانوی بزرگ خانواده از دنیا می رود؛ خانواده عزادار با اتفاقاتی تراژیک و ناراحت کننده مواجه می شوند و رازهای تیره و تاری برملا می شوند.

این فیلم نه تنها نظر مردم بلکه نظر منتقدان را هم به خود جلب کرد و امتیاز 87 از 100 را به دست آورد اما در گیشه استقبال خوبی از آن نشد و فروش خوبی نداشت.

سوسپیریا (Suspiria)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 7.3

کارگردان: لوکا گوادانینو

تاریکی بر یک مرکز رقص سایه می اندازد. بعضی تسلیم این کابوس می شوند و بعضی از آن جان سالم به در می برند.

شعار فیلم این است: رسیدن به کمال نیازمند فداکاری است. بازیگر فیلم «داکوتا جانسون» برای ارائه بازی بی عیب و نقص در این فیلم به مدت 2 سال آموزش رقص باله دید. و بعد در مصاحبه ای گفت که در روند فیلمبرداری خیلی اذیت شده است.

گانجیام: تیمارستان تسخیرشده (Gonjiam: Haunted Asylum)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 6.1

کارگردان: بوئم سیک جیونگ

گروهی برای فیلمبرداری از یک تیمارستان متروکه راهی سفر می شوند. در آن ساختمان قدیمی، اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که اصلا انتظار آن را نداشتند.

لوکیشن اصلی فیلمبرداری در تیمارستان متروکه گانجیام در شهر گوانگجو است که در سال 2012 توسط CNN Travel به عنوان یکی از «7 مکان عجیب و غریب دنیا» معرفی شد.

راهرو شیطانی (The Devil's Doorway)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.2

کارگردان: ایسلین کلارک

پاییز 1960، پدر توماس ریلی و پدر جان تورنتون توسط واتیکان برای بررسی یک اتفاق معجزه آسا به مرکز نگهداری زنان سرخورده در ایرلند فرستاده می شوند ولی با اتفاق وحشتناکی مواجه می شوند.

فیلم با این مقدمه شروع می شود: برای بیش از 200 سال، کلیسای کاتولیک ایرلند زنان را در تیمارستانی به نام «مگدالین» نگهداری می کرد. این زن ها معمولا روسپی، یتیم، باردار مجرد و یا دیوانه بودند.

توطئه آمیز: آخرین کلید (Insidious: The Last Key)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.7

امتیاز کاربران سلام سینما: 5.8

کارگردان: آدام روبیتل

دکتر الیس رینر که یک پیراروانشناس است زمانی که به خانه جن زده کودکی اش برمی گردد با وحشتناکترین ترس زندگی اش رو به رو می شود...

آخرین کلید، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های توطئه آمیز است. 2 فیلم اول را «جیمز وان» و فیلم سوم را «لی ونل» کارگردانی کرده است. این فیلم امتیاز 49 از 100 را از منتقدان دریافت کرد.

راهبه (The Nun)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.5

امتیاز کاربران سلام سینما: 5

کارگردان: کورین هاردی

کشیشی با یک گذشته ای ترسناک و راهبی تازه کار که در آستانه ادای سوگندش است؛ توسط واتیکان برای بررسی مرگ یک راهبه به رومانی فرستاده می شوند و در آنجا با یک نیروی شیطانی در کالبد یک راهبه روبه رو می شوند.

این فیلم، پیش درآمد فیلم «احضار2» و پنجمین فیلم این مجموعه است. فروش افتتاحیه راهبه با رقمی بیش از 53 میلیون دلار، بالاترین فروش در میان 4 فیلم دیگر این مجموعه است.

حادثه در سرزمین ارواح (Incident in a Ghost Land)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 6.4

کارگردان: پاسکال لوژیه

یک مادر و 2 دختر که به تازگی یک خانه به ارث برده اند در شب اول ورودشان با یک قاتل مواجه می شوند و مادر، جان دخترهایش را نجات می دهد. 16 سال بعد زمانی که دخترها دوباره در آن خانه دور هم جمع می شوند؛ اتفاقات بسیار عجیبی رخ می دهند.

در روند فیلمبرداری، در یکی از سکانس ها بازیگر جوان «تیلور هیکسون» دچار سانحه شد. او با صورت به شیشه برخورد کرد و در نتیجه آن جای 70 بخیه بر دست و صورتش ماند. او که سمت راست صورتش به شدت آسیب دیده بود از عوامل فیلم شکایت و درخواست غرامت کرد.

جرات یا حقیقت (Truth or Dare)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.1

کارگردان: جف وادلو

بازی جرات و حقیقت، در میان گروهی از دختر و پسرها به بازی مرگباری تبدیل می شود. زمانی که شخصی (یا چیزی) شروع به تنبیه کسانی می کند که دروغ گفتند یا کاری که باید را انجام ندادند.

«جسیون بلوم»، تهیه کننده فیلم هایی مثل: روز مرگت مبارک، برو بیرون، بلککلنزمن و هالووین این بار یک بازی را سوژه فیلمش قرار داده است. با این حال، جرات و حقیقت نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و امتیاز 35 از 100 را بدست آورد.

در راهرو تاریک (Down a Dark Hall)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.1

کارگردان: رودریگو کورتس

نوجوان دردسرسازی به نام «کیت گوردی» به مدرسه شبانه روزی بلکوود فرستاده می شود و در آنجا توسط یک نیروی تاریک به دام می افتد.

این فیلم بر اساس رمانی با همین نام از «لوئیس دانکن» ساخته شده است. این فیلم امتیاز متوسطی از تماشاگران و منتقدان دریافت کرده است.


(فیلم های ترسناک: انسان های خود یا دیگر آزار)

کلایمکس (Climax)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 7.7

کارگردان: گاسپار نوئه

گروهی از رقصنده های فرانسوی در یک شب زمستانی در ساختمان خالی یک مدرسه جمع می شوند اما مهمانی آنها به یک کابوس وهم آور تبدیل می شود. عده ای با شروع توهمات، تصور می کنند در مشروب هایشان LSD ریخته شده اما نمی دانند توسط چه کسی و چرا؟

«کلایمکس» که در جشنواره کن اکران شد؛ فیلمنامه بسیار کوتاهی دارد و فیلمبرداری آن تنها 15 روز طول کشیده است. با این حال، مورد توجه منتقدان قرار گرفت و امتیاز 83 از 100 را دریافت کرد.

خانه ای که جک ساخت (The House That Jack Built)

ترسناک ترین فیلم های 2018

امتیاز: 7.3

کارگردان: لارس فون تریه

ماجرای یک قاتل سریالی بسیار باهوش به نام «جک» را به تصویر می کشد که در طی 12 سال، با ارتکاب هر قتل، دیوانه ی درونش قوی تر می شود.

این فیلم که در جشنواره کن امسال اکران شد به دلیل صحنه های بسیار خشن و خونبارش؛ بیشتر تماشاگران را در دقایق اول از سالن سینما فراری داد. اما آنهایی که تا انتها فیلم را دیدند؛ با تحسین و ایستاده آن را تشویق کردند.

هالووین (Halloween)

ترسناک ترین فیلم های 2018

امتیاز: 7.1

کارگردان: دیوید گوردون گرین

«لاری استرود» بالاخره باید با شخص پشت نقابی که بیش از 40 دهه در تعقیبش بوده روبه رو شود.

این فیلم ادامه ای از «هالووین» محصول سال 1978 است که در آن «مایکل میرز» 6 ساله، خواهرش «جودیث» را با ضربات چاقو از پا در می آورد و در بیمارستان روانی زندانی می شود. 16 سال بعد، او فرار کرده و دوباره شروع به شکار می کند. هالووین(2018) ادامه این داستان است.

مندی (Mandy)

ترسناک ترین فیلم های 2018

امتیاز: 6.7

کارگردان: پانوس کوسماتوس

زندگی آرام یک زوج در یک جنگل منزوی توسط عده ای از هیپی ها به طرز وحشتناکی از هم می پاشد.

آهنگساز فیلم «یوهان یوهانسون» در فوریه 2018 از دنیا رفت و برای ادای احترام، فیلم را به او تقدیم کرده اند. سبک کارگردانی «کوسماتوس» و بازی بی نظیر «نیکولاس کیج» تحسین منتقدان را برانگیخت و این فیلم امتیاز 81 از 100 را دریافت کرد.

دیوانه (Unsane)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 6.4

کارگردان: استیون سودربرگ

زن جوانی برخلاف میلش به یک بیمارستان روانی برده می شود و در آنجا با بزرگترین ترس زندگی اش مواجه می شود. اما آیا این ها واقعیت هستند یا حاصل توهمات او؟

این فیلم با بودجه محدودی در حدود 1و نیم میلیون دلار و طی تنها 10 روز فیلمبرداری ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون کلر فوی، جونو تیمپل و جاشوا لنرد حضور دارند.

فرستاده (Apostle)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 6.3

کارگردان: گرت ایوانس

در سال 1905، مردی در یک ماموریت خطرناک برای نجات خواهر ربوده شده اش با یک فرقه مذهبی شوم در یک جزیره دورافتاده درگیر می شود.

عده ای از منتقدان، این فیلم را نسخه ضعیفی از «مرد حصیری» محصول سال 1973 می دانند. امتیاز منتقدان به این فیلم 62 از 100 است.

دوربین (Cam)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 6

کارگردان: دنیل گلدهابر

«آلیس» دختر جاه طلبی است که ویدیوهایی از خودش را در فضای مجازی منتشر می کند. یک روز ویدیویی از یک نسخه عینی از خودش می بیند و درگیر ماجراهایی می شود.

این فیلم نظر منتقدان را جلب کرد و امتیاز 71 از 100 را به خود اختصاص داد. از نکات قابل تامل فیلم این است که موسیقی متن فیلم، برگرفته از موسیقی «آلیس در سرزمین عجایب» است و نام کاربری «آلیس» در اینترنت، شامل اسامی «کلاه دوز دیوانه» و «آقای قوری» است که هر دو از شخصیت های داستان «آلیس در سرزمین عجایب» هستند.

غیردوستانه: دارک وب (Unfriended: Dark Web)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.8

کارگردان: استفن ساسکو

نوجوانی به صورت اتفاقی صاحب لپ تاپی می شود اما خیلی زود متوجه می شود که صاحب اصلی لپ تاپ نه تنها او را زیر نظر دارد بلکه قصد دارد تا سیستمش را پس بگیرد.

بودجه این فیلم که به صورت کامپیوتر اسکرین ساخته شده است تنها 1 میلیون دلار است. «دارک وب» ساختاری شبیه به فیلم «غیردوستانه» محصول سال 2014 دارد اما داستان آن کاملا متفاوت دارد.


 (فیلم ترسناک: زامبی)

ارباب (Overlord)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 7.1

کارگردان: جولیوس اوری

گروه کوچکی از سربازان آمریکایی در روز عملیات نرماندی در جبهه دشمن چیز عجیبی می بینند.

به این فیلم برای داشتن صحنه های خشونت بار درجه +18 دادند. پس از آن کمپانی پارامونت پیکچرز تصمیم گرفت 1 دقیقه از فیلم را حذف کند تا محدودیت فیلم برای نمایش در سینما به +15 برسد اما بعد منصرف شد.


(فیلم ترسناک: موجود فرازمینی)

نابودی (Annihilation)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 6.9

امتیاز کاربران سلام سینما: 7.1

کارگردان: الکس گارلند

یک زیست شناس وارد منطقه خطرناکی می شود که در آن هیچ قانون طبیعی حکم فرما نیست...

این فیلم که انتظار تهیه کنندگان را در گیشه برآورده نکرد؛ توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. نظر یکی از سرمایه گزاران فیلم این بود که «نابودی» بیش از حد پیچیده و اندیشمندانه است و بهتر است حداقل شخصیت اصلی فیلم (ناتالی پورتمن) همزادپندارانه تر باشد اما پیشنهاداتش توسط کارگردان رد شد.

یک مکان ساکت (A Quiet Place)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 7.6

امتیاز کاربران سلام سینما: 7.3

کارگردان: جان کرازیسکی

یک خانواده باید در سکوت و دور از چشم افرادی زندگی کنند که درصورت شنیدن هرصدایی شروع به شکار آنها می کنند..

«یک مکان ساکت»، فیلم تحسین شده منتقدان با امتیاز 82 از 100 است که با بودجه ای پایین ساخته شده است. «جان کرازینسکی» در این فیلم در جایگاه کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس و بازیگر ظاهر شده است و نقش اول زن را به همسرش داده است.

غارتگر (The Predator)

بهترین فیلم های ترسناک 2018

امتیاز: 5.6

کارگردان: شین بلک

زمانی که یک پسر جوان به طور تصادفی باعث برگشتن مرگبارترین  شکارچی کیهان به زمین می شود، تنها گروهی از کهنه سربازان و یک دانشمند می توانند مانع نابودی نژاد بشر شوند.

این فیلم نسخه جدیدی از فیلم غارتگر(1987) با بازی «آرنولد شوارتزنگر» است که در زمان خود بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نامزد اسکار شد. «شین بلک» کارگردان این فیلم، در نسخه سال 1987 ایفای نقش کرده است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یادش بخیر 30 سال پیش تلویزیون فیلم ترسناک نشون میداد جلو صورتمو با دستام میگرفتم..چه تشک ها که آبیاری نکردم!

روح و شیطان تو هر مذهب به شکل خاصیه و خیلی خوب میشد سینمای داخل بیشتر به اون بها میداد...نمونش خوابگاه دختران که بنظرم بهترین فیلم ترسناک ایرانیه

مشکل زیاد ترسناک نبودن فیلمهای خارجی بیشتر بخاطر شناخت اون ممالک از شیطان و ارواح در برابر ایرانیهاست

خیلی دوست دارم فیلمی پر هزینه و هالیوودی بسازن که در ایران و در مورد قبرستون و جن!(خیلیا اسمش میاد هنوز هم میترسن)ارواح بسازن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام بین این فیلم ها ، موروثی از حمه ترسناکتر بور فیلم اول کارگردان هم بود ، واقعا شوکه شدم

خانه ای که جک ساخت ، کلا کارگردانش مسمل داره ، تازه این فیلمش به نظرم ریتمش بهتر بود تا فیلم های قبلی کارگردان

فیلم مندی خوب کار شده بود ، چه نور پردازی چه داستان و خود بازی نیکلاس کیج و شخصیت های های منفی مخصوصا سکانس اخر

هالووین جدید هیچی نداشت ، کلی ساخته بودن بگن ما هنوز هستین ، فیلم هم می فروشه

کلایمکس

گارسپارنوئه یکی دیگه از دیوونه های فیلم سازی ، البته این فیلم خوش ساخت بود

رقص اول فیلم به شدت خوبه

یکجا بین دو نفر دیالوگ های ناجور با خنده رد و بدل می شه و سکانس آخر فیلم که یه نفر سر پاست هنوز

 

فیلم فرستاده پتانسیل عاای داره وای در عمل به شدت ضعیف هست

نما ها و مکان عالی

بازیگر های خوب

ولی ترکیبش با داستان در نیومده

درباره راهبه و کانجورین اصلا چیزی نمی گم ارزش ندارن 

نابودی فیلمش بد نبود

ارباب هم خوش ساخته و بازیگرهاش هم بد نیستن ، ولی می تونست خیلی بهتر باشه

یک مکان ساکت خوب بود فقط تایمش زیاد بود

غارتگر جدید هم معمولی بود فقط شوخی های داخل اتوبوس بد نبود

جرات و حقیقت هم کم‌ خرج ، و استارت اولیه خیلی خوب ، هی شروع به افت می کنه و دیگه واقعا ضعیف می سه ، شاید روز مرگت مبارک یک خیلی بهتر بود

سوسپریا هم باز سازی هست هنوزندیدم ترجیح می ذم نسخه اصلی حدود دهه هشتاد رو اول ببینم بعد این

بقیه رو هم ندیدم

ولی موروثی رو از دست ندید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینجا رو بوکمارک کردم سر فرصت بشینم همشو ببینم!
البته غارتگر و اون حقیقت یا جرات رو دیدم(جفتشونم اصلا ترسناک نبودن)

کلا غارتگر که خوراکمه(تمامی قسمت هایی که تا به امروز ساختن رو دیدم)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Annihilation

A Quiet Place ... دور از بحث سلیقه و ژانر وحشت...این دو فیلم خوب بودن ....علمی تخیلی و البته با ایده نو...و هر دو فیلم کمی فضای فمنیستی هم دارن که این روزها توی این سبک فیلمها بسیار دیده میشه...قهرمانهای زن و درگیری های جسمی و روحیشون در قالب هر موضوعی....

Mandy  کمی متفاوت بود...چه در ساختار و چه در روایت....نوآوری معمولا جذابه.. Hereditary  هم همینطور و البته هر دو کمی غیر منطقی هستن

The House That Jack Built  اینو هم حتما باید ببینم...این فون تریه دیوانه چی ساخته اینبار...

Climax  این هم باید دیدنی باشه

بقیه رو ندیدم و ممکنه نبینم هم....

ممنون که سلیقه ت رو با دوستان به اشتراک گذاشتی

ویرایش شده توسط m.imany
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظرم فیلم های a quiet place  و hereditary با اختلاف نسبت به بقیه واقعا فیلم های خوبی بودن البته فیلم اول ترسناک نیست بیشتر هیجانی هست ولی فیلم دوم میتونه ادم بترسونه

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سوسپیریا (Suspiria) رو من دیدم جز ترسناکترین فیلمهای تاریخ بشریت در کهکشان راه شیریه.بقیه فیلمهایی که نام بردی دلقک بازین .

 

پ.ن: یادم رفت بگم A Quiet Place هم جز ژانر ترسناک فکر نکنم حساب بشه ولی داستان متفاوتی داشت تا حالا شبیهشو ندیده بودم- جالب بود

ویرایش شده توسط (WarCraft)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم از استارتر

تو  این بی پولی و بی هاردی 400 گیگ زدم دانلود شه

به نظرم ارزششو داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، Santa Cruise گفته است :

ممنونم از استارتر

تو  این بی پولی و بی هاردی 400 گیگ زدم دانلود شه

به نظرم ارزششو داره

خوش به حالت من تازه 2 ترابایت هارد رو از دست دادم!:61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

کلا سلیقه آدما تو فیلم های ترسناک هم فرق میکنه و هرکدوم نقطه ضعف ترس مختلفی دارند چون بعضی موارد که دوستان گفتند جالب نیست از نظر من خوب بود مثل کانجورینگ و راهبه و مثلا فیلم موروثی برام جالب نبود

ولی اگر دنبال فیلمی با ژانر ترسناک و بخصوص ژانر وحشت هستید این فیلم رو پیشنهاد میکنم حالت فیلم موروثی هست ولی با چند درجه بالاتر و وحشت آورتر .. پیشنهاد میکنم از دستش ندین

The Witch 2015

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، sajjadgm گفته است :

سلام

کلا سلیقه آدما تو فیلم های ترسناک هم فرق میکنه و هرکدوم نقطه ضعف ترس مختلفی دارند چون بعضی موارد که دوستان گفتند جالب نیست از نظر من خوب بود مثل کانجورینگ و راهبه و مثلا فیلم موروثی برام جالب نبود

ولی اگر دنبال فیلمی با ژانر ترسناک و بخصوص ژانر وحشت هستید این فیلم رو پیشنهاد میکنم حالت فیلم موروثی هست ولی با چند درجه بالاتر و وحشت آورتر .. پیشنهاد میکنم از دستش ندین

The Witch 2015

سلام کلا کارگردانی ام نایت شالامان ، کارش درسته دیدم ، کم هزینه ، عالی ، ترسناک ، فیلم get out  رو ببینید اونم هم خوب هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 26 اسفند 1397 در 22:26، MojArch گفته است :

خوش به حالت من تازه 2 ترابایت هارد رو از دست دادم!:61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob::61_sob:

سلام برادر ، بابا این حجم‌ها میاد و میرمن دیدم تموم درجا پاک می کنم ، دیگه حوصله نگه داشتن رو‌ ندارم ، و نه هزینه اضافه کردن هارد ، بی خیال

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، behnamalizade69 گفته است :

سلام کلا کارگردانی ام نایت شالامان ، کارش درسته دیدم ، کم هزینه ، عالی ، ترسناک ، فیلم get out  رو ببینید اونم هم خوب هست

سلام برادر متوجه نشدم منظورتون از شخص نایت شالامان چیه چون کارگردان witch  رابرت اگرز هست اگر منظورتون اینه

بله فیلم get out رو دیدم واقعا اونم تو ژانر وحشت خیلی خوب بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، sajjadgm گفته است :

سلام برادر متوجه نشدم منظورتون از شخص نایت شالامان چیه چون کارگردان witch  رابرت اگرز هست اگر منظورتون اینه

بله فیلم get out رو دیدم واقعا اونم تو ژانر وحشت خیلی خوب بود2705.png

ببخشید کارگردان رو اشتباه گفتم بله دست گفتین

این فیلم هم خیلی خوب هست

Eden Lake
2008

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اونم اسم کارگردان منظورم بود  ام‌ نایت شالامان

کارگردان split

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

visit 2015

همین ام نایت شالامان هست کارگردان

خیلی خوب در آورده و کم خرج و قشنگ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، behnamalizade69 گفته است :

ببخشید کارگردان رو اشتباه گفتم بله دست گفتین

این فیلم هم خیلی خوب هست

Eden Lake
2008

 

خواهش میکنم

البته دیدم بازیگر زن اصلی witch داخل فیلم های نایت شالامان بازی کرده فیلم های اونم میبینم

تشکر برای معرفی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 25 اسفند 1397 در 22:10، (WarCraft) گفته است :

سوسپیریا (Suspiria) رو من دیدم جز ترسناکترین فیلمهای تاریخ بشریت در کهکشان راه شیریه.بقیه فیلمهایی که نام بردی دلقک بازین .

 

پ.ن: یادم رفت بگم A Quiet Place هم جز ژانر ترسناک فکر نکنم حساب بشه ولی داستان متفاوتی داشت تا حالا شبیهشو ندیده بودم- جالب بود

 A Quiet Place

ممنون از معرفی این فیلم شما و البته استارت تایپک

لذت بردم ترس زیبایی درونش بود موضوع عالی خیلی وقت بود فیلم جذاب ندیده بودم //// فیلم بازم بود معرفی کنید سلیقتون خوبه B|

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1 فروردین 1398 در 21:03، behnamalizade69 گفته است :

سلام برادر ، بابا این حجم‌ها میاد و میرمن دیدم تموم درجا پاک می کنم ، دیگه حوصله نگه داشتن رو‌ ندارم ، و نه هزینه اضافه کردن هارد ، بی خیال

خوب من گاهی پیش میاد چندبار میشینم فیلمو نگاه میکنم
سابقه داشته یه فیلمو که 2.5 ساعت هم هستش 50 بار دیدم! :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، MojArch گفته است :

خوب من گاهی پیش میاد چندبار میشینم فیلمو نگاه میکنم
سابقه داشته یه فیلمو که 2.5 ساعت هم هستش 50 بار دیدم! :)

ماشاءالله😉🌹

بار دوم دیگه چی بشه من ببینم

الان جا گیری زیاد شده

حدود شبی 20 گیگ شبانه دارم

دیگه پاک می کنم ، نهایت دوباره می گیرم

چقدر هارد رو افزایش بدیم ، دیگه بی خیال شدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، MojArch گفته است :

خوب من گاهی پیش میاد چندبار میشینم فیلمو نگاه میکنم
سابقه داشته یه فیلمو که 2.5 ساعت هم هستش 50 بار دیدم! :)

من نهایت دو بار اونم با فاصله زمانی خیلی زیاد🙄

واقعا چطور میتونی همچین کاری بکنی😂

والا اهنگای مورد علاقمم پنجاه بار گوش کنم زده میشم چه برسه به فیلم

در ۱ ساعت قبل، behnamalizade69 گفته است :

ماشاءالله1f609.png1f339.png

بار دوم دیگه چی بشه من ببینم

الان جا گیری زیاد شده

حدود شبی 20 گیگ شبانه دارم

دیگه پاک می کنم ، نهایت دوباره می گیرم

چقدر هارد رو افزایش بدیم ، دیگه بی خیال شدم

من یه زمانی هم فایل بازیارو ارشیو میکردم و هم فیلم 

ولی دیدم اخه چه فایده داره

خودم که دیدم

اطرافیانم که ماشاالله همه کلکسیونرن

نهایت یه فامیل میخواد بیاد میریم تو سایت یه فیلم دانلود میکنیم میبینیم

الان یه هارد 500 و یه هارد یه ترا دارم هر دو تقریبا خالی

جز چند 10 گیگ موزیک ویدئو و عکسای شخصی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Naughty boy گفته است :

من نهایت دو بار اونم با فاصله زمانی خیلی زیاد1f644.png

واقعا چطور میتونی همچین کاری بکنی1f602.png

والا اهنگای مورد علاقمم پنجاه بار گوش کنم زده میشم چه برسه به فیلم

من یه زمانی هم فایل بازیارو ارشیو میکردم و هم فیلم 

ولی دیدم اخه چه فایده داره

خودم که دیدم

اطرافیانم که ماشاالله همه کلکسیونرن

نهایت یه فامیل میخواد بیاد میریم تو سایت یه فیلم دانلود میکنیم میبینیم

الان یه هارد 500 و یه هارد یه ترا دارم هر دو تقریبا خالی

جز چند 10 گیگ موزیک ویدئو و عکسای شخصی

زدی وسط خال

والا

من البته یه دو ترا یه 120 اس اس دی

یه یک ترا و یه 500 هم سیستم دانلود

بسه دیگه تا کجا باید ترابایت ترابایت اضافه می کردم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 2 فروردین 1398 در 10:30، sajjadgm گفته است :

خواهش میکنم

البته دیدم بازیگر زن اصلی witch داخل فیلم های نایت شالامان بازی کرده فیلم های اونم میبینم

تشکر برای معرفی

قربانت

عزیزی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...