رفتن به مطلب

نمیتونم گارانتی موس لاجیتک رو استعلام کنم !


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 درود

 میرم توی سایت espeero و شماره سریال و سریال روی برچسب گارانتی رو وارد میکنم اما خطا میده که محصول وجود نداره و چیز عجیبی که متوجه شدم اینکه که شماره سریال و پارت نامبر روی جعبه با روی خود موس فرق داره !!

جریان چیه ؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام
دوست عزیز بنده هم چنین مشکلی داشتم و از طریق قسمت تماس با ما در سایت espeero.com بهشون اطلاع دادم
 ابتدا گفتن شماره سریال پشت ماوس رو وارد کنم که باز هم عمل نکرد و مجددا بهشون اطلاع دادم و خودشون ثبت کردن و مشکل حل شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، 005 گفته است :

سلام
دوست عزیز بنده هم چنین مشکلی داشتم و از طریق قسمت تماس با ما در سایت espeero.com بهشون اطلاع دادم
 ابتدا گفتن شماره سریال پشت ماوس رو وارد کنم که باز هم عمل نکرد و مجددا بهشون اطلاع دادم و خودشون ثبت کردن و مشکل حل شد.

عجب ! ولی این ناهماهنگی بین سریال روی جعبه و روی موس باعث میشه فکر کنم موس  refurbished  هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...