رفتن به مطلب

سوختن فن کارت گرافیک msi rx 460


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام در حین عملیات متوجه صدا دادن فن شدم و دیدم دورش رو ۴۵۶ مونده و متاسفانه فنش سوخت دما که اومد پایین خاموشش کردم و درش اوردم 

حال چه کنم؟؟؟برای گارانتی ارسال کنم یا خودم تعویض کنم از گارانتی خارج میشه ؟؟؟

البته از چند روز قبل صدا میداد و کم کم دما بالا رفت تا امروز کلا فن سوختش دیگه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز 

به هیچ عنوان خودتان دستکاری نکنید . به گارانتی مراجعه کنید تا بررسی شود .

با تشکر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

سلام دوست عزیز 

به هیچ عنوان خودتان دستکاری نکنید . به گارانتی مراجعه کنید تا بررسی شود .

با تشکر 

من که دست نزدم ولی کاملا مشخصه وقتی فن رو بادست بچرخونین حرکت نمیکنه درجا میزنه و خودم کارت هم که در سلامت کامل بود وقتی از رو سیستم باز میشدش 

فقط چون دما از ۷۵ رد شدش و عکس العملی از فن نداشتم که از حدودا ۱۴ روز قبل ابتدا کیس به صدا افتاد و چون کیس گیمینگ و نو هم هست دونه دونه فنها تست شدش تا به 

این رسیدم متوجه شدم فن اینه که شروع کرده بازی دراوردن ازون زمان روزانه افزایش دما داشتش تا چند روز قبل که کلا فن استارتم نمیزنه و با دست که \پرههارو میچرخونین کاملا معلومه 

که این فن مرخصه حالا چرا نمیدونم سری اورکلاک هم هستش امروز فرستادم گریین گارانتی ببینیم چی میگن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 دقیقه قبل، arash_aria گفته است :

من که دست نزدم ولی کاملا مشخصه وقتی فن رو بادست بچرخونین حرکت نمیکنه درجا میزنه و خودم کارت هم که در سلامت کامل بود وقتی از رو سیستم باز میشدش 

فقط چون دما از ۷۵ رد شدش و عکس العملی از فن نداشتم که از حدودا ۱۴ روز قبل ابتدا کیس به صدا افتاد و چون کیس گیمینگ و نو هم هست دونه دونه فنها تست شدش تا به 

این رسیدم متوجه شدم فن اینه که شروع کرده بازی دراوردن ازون زمان روزانه افزایش دما داشتش تا چند روز قبل که کلا فن استارتم نمیزنه و با دست که \پرههارو میچرخونین کاملا معلومه 

که این فن مرخصه حالا چرا نمیدونم سری اورکلاک هم هستش امروز فرستادم گریین گارانتی ببینیم چی میگن 

سلام مجدد 

توسط کارشناس گارانتی  گرین بررسی میشود و خودشان با شما هماهنگ میکنند .

با تشکر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله ممنون به هر حال خیلی تابلو شده فنش خراب متاسفانه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

سلام مجدد 

توسط کارشناس گارانتی  گرین بررسی میشود و خودشان با شما هماهنگ میکنند .

با تشکر 

سوالی داشتم از حضور شما دوست عزیز 

ایا واقعا یه فن تعویض کردن یه هفته زمان میخواد؟

که من فرستادم میگن یه هفته زمان میبره  

بنده خودم اذعان میکنم راضیم ازش مشکلی باهاش نیست سلامته فقط فن کاملا تابلو سوخته دیگه چه بررسی میشه فنش اگر هزینه میخوان یه فن اخرش میشه10 تومن دیگه من خودم پرداخت کنم تا از گارانتی خارج نشه که 

بعدا مشکلی پیش نیاد ممنون ازتون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام  

فرایند گارانتی به صورت نوبتی انجام میشود .هر قطعه برای عیب یابی و برطرف شدن مشکل و کنترل کیفیت  طبق استانداردهای MSI  زمان بر است . اینطور نیست که فقط قطعه شما در گارانتی باشه و فقط  فن  تعمیر بشه به شما تحویل بشه باید مشکل اساسی برطرف بشه و بعد کنترل کیفیت شود .

پروسه گارانتی طبق استاندارد MSI  با دقت و زمان معین انجام میشود .

با تشکر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حق باشماست اما این برای دستگاهیه که کلا از کار افتاده باشه یا خراب باشه نه کارتی که کاملا واضحه که فن سوخته  بازم ممنون

و اینم بگم کارت بنده در سلامت کامل بود فقط فنش مشکل داشت امیدوارم مشکل دیگه ای پیش نیاد

پاورمم اکبند بودش واین اولین گرافیکی پبودش که روش رفته و گرین 530 بودش ممنون 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، arash_aria گفته است :

حق باشماست اما این برای دستگاهیه که کلا از کار افتاده باشه یا خراب باشه نه کارتی که کاملا واضحه که فن سوخته  بازم ممنون

و اینم بگم کارت بنده در سلامت کامل بود فقط فنش مشکل داشت امیدوارم مشکل دیگه ای پیش نیاد

پاورمم اکبند بودش واین اولین گرافیکی پبودش که روش رفته و گرین 530 بودش ممنون 

 

سلام

اگر دقت کنید در پست های قبل هم عرض کردم . روند کاری به صورت نوبت انجام میشه . کارت شما با سایر قطعات پذیرش شده طبق نوبت کارهاشون انجام میشه و بعد از تست کنترل کیفیت با شما تماس گرفته خواهد شد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیروز فرستادم و بعد از ظهر که تماس داشتم تعمیرگاه بودش گفتن احتمال زیاد امروز حاضره 

نهایتا دو روز کلا زمان ببره چون فن بوده فقط 

بازم از وقتی که گزاشتین ممنونم ازتون لطف داشتین 

ویرایش شده توسط arash_aria
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

سلام

اگر دقت کنید در پست های قبل هم عرض کردم . روند کاری به صورت نوبت انجام میشه . کارت شما با سایر قطعات پذیرش شده طبق نوبت کارهاشون انجام میشه و بعد از تست کنترل کیفیت با شما تماس گرفته خواهد شد .

یه سوال داشتم دوست عزیز الان تماس گرفتم میگن زیر تسته دستگاه و ... اگر بعدا بیاد و مشکلی داشته باشه من باید چهکنم؟؟

بعد واقعا من درک نمیکنم شایدم درک من پایینه یا این زیر تسته جساراتا راهی برای پیچها متوالی ایرانه برای دیر انجام شدن یه تعویض ساده فن بازم ینی میبخشی ممنون از وقتی که میزاری

ویرایش شده توسط arash_aria
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، arash_aria گفته است :

یه سوال داشتم دوست عزیز الان تماس گرفتم میگن زیر تسته دستگاه و ... اگر بعدا بیاد و مشکلی داشته باشه من باید چهکنم؟؟

بعد واقعا من درک نمیکنم شایدم درک من پایینه یا این زیر تسته جساراتا راهی برای پیچها متوالی ایرانه برای دیر انجام شدن یه تعویض ساده فن بازم ینی میبخشی ممنون از وقتی که میزاری

سلام

بله باید تست بشه . تا قطعه مطمئن به دست شما برسه . این کار روتین یک مرکز گارانتی استاندارد است . من واقعا متوجه حرف های شما نمیشم . به عنوان یک مراجعه کننده ترجیحتون این هست که فن عوض شود و بدون تست به شما تحویل شود  یا  بعد از حل مشکل  تست شود  . پروسه کنترل کیفیت  حتما باید انجام بشه .

متاسفانه شما با این فرایندهای سرویس و گارانتی آشنا نیستید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متوجه تمام فرمایشات شما شدم ولی واقعا اگر این پروسه طی بشه که واقعا عالیه 

یعنی الان فن تعویض شده و داره تست میشه تا تایید بشه بعد تحویل بشه خیلی خوبه اگه این واقعا انجام بشه بازم جساراتا ببخشید عادت به تست شدن تعمیرات تو ایران نداشتیم خخخخ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، arash_aria گفته است :

متوجه تمام فرمایشات شما شدم ولی واقعا اگر این پروسه طی بشه که واقعا عالیه 

یعنی الان فن تعویض شده و داره تست میشه تا تایید بشه بعد تحویل بشه خیلی خوبه اگه این واقعا انجام بشه بازم جساراتا ببخشید عادت به تست شدن تعمیرات تو ایران نداشتیم خخخخ 

پروسه گارانتی  و تست  کنترل کیفیت بر اساس استانداردهای MSI  با دقت  کامل توسط شرکت گرین انجام میشود .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...