رفتن به مطلب

ASUS سه نمایشگر جدید سازگار با G-Sync با نرخ نوسازی 165 هرتز را معرفی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

c3232f4600a12494b17be70649b9a6ce.jpg

 

شرکت ASUS به تازگی سه نمایشگرجدید را معرفی کرده که تنها با قابلیت G-Sync سازگار هستند و خبری از پشتیبانی فناوری FreeSync در آنها نیست. این سه نمایشگر در اندازه های 27 اینچی ، 24.5 اینچی و 24 اینچ تولید شده و شامل مدل های  VG278QR ، VG258QR و VG248QG میشوند.وجه مشترک بین این سه نمایشگر ، استفاده از پنل TN با دقت تصویر 1080 پیکسل در آنهاست.بر اساس ادعای ASUS این پنل میتواند نرخ پاسخدهی 0.5 میلی ثانیه ای را برای پیکسل ها و نرخ تجدید پذیری 165 هرتزی را فرآهم سازد.علاوه بر اینها بر اساس گفته های ASUS این سه نمایشگر موفق به دریافت گواهی دو مرحله ای سازگار با فناوری G-Sync از NVIDIA شده اند.این بدان معناست که شما میتوانید مطمئن باشید که یکی از بهترین نمایشگرهای سازگار با Adaptive Sync را جهت استفاده در کارتهای گرافیکی شرکت انویدیا خریداری کرده اید.

 

3accc3916172ffe3b616f990f0042cce.jpg

 

هر سه مانیتور از تنظیمات پیش فرض ASUS GameVisual بهره مند شده اند.این ویژگی صفحه نمایش را بر اساس نوع بازی برای شما به صورت خودکار تنظیم میکند.همچنین در هر سه مدل از فناوری ASUS Extreme Low Motion Blur  (کاهش میزان تاری تصویر ) استفاده شده است.از لحاظ آرگونومی نیز هر سه نمایشگر از قابیلیت هایی نظیر تنظیم شیب ، ارتفاع و چرخش ، بهر میبرند.ورودی های تصویر در هر سه مدل شامل پورتهای  DisplayPort 1.2 ، HDMI (v1.4) ، Dual Link DVI-D ویک جک صدا میشود. قیمت و زمان عرضه هنوز مشخص نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...