رفتن به مطلب

راه‌اندازي سامانه پشتیبانی ADSL مخابرات


sajad.379
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سامانه 1899 واحد پشتیبانی اینترنت پرسرعت کاربران شرکت مخابرات استان تهران به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان تهران است.

وایمکس نیوز - موسی شیردل، مسوول واحد ناک مخابرات منطقه 8 تهران با بیان این مطلب گفت: چنانچه مشترکان درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از قراردادن یک دستگاه تلفن بر روی خط ADSL و تماس با سامانه 1899 از دو طریق می‌توانند به واحد مذکور متصل شوند.

وی افزود: ابتدا شماره تلفن اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده جهت گذاشتن پیغام خرابی کلید شماره (1) را فشار دهید سپس مجددا شماره تلفن اینترنت پرسرعت را وارد کرده و پیغام خود را بگذارید در انتها کلید (9) را فشار داده و از سیستم خارج شوید.

وی گفت: در صورتی که کاربران کلید شماره (9) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی‌شود. پس از ثبت خرابی در مدت کمتر از یک ساعت کارشناسان واحد پشتیبانی با کاربر مربوطه تماس گرفته تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.

شیردل عنوان کرد: کاربران جهت ارتباط با کارشناسان دیتا در خصوص اعلام خرابی و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره (1) کلید 2 را انتخاب و شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده و مجددا کلید (2) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...