رفتن به مطلب

گارانتی شرکت سازگار لپتاپ بنده را سوزاند + مدرک


mehdiliv3
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام و عرض ادب

در تاریخ 15 اسفند 97 لپتاپ را به دلیل عدم نمایش تصویر و مشکل بکلایت به گارانتی تحویل دادم متاسفانه بعد از گذشت 40 روز کاری مادربرد لپتاپ را سوزانده و دستگاه جدای این که تصویر نداشت دیگر بالا هم نمی آمد

در هنگام تحویل لپتاپ به سازگار  پس از گذشت زمان گارانتی یک فرمی خدمت شما می دهند که با امضا کردن آن حتی اگر لپتاپ شما را بسوزانند شما دستتان به جایی بند نمی باشد ( به گفته مسئول فنی طبقه همکف ) که همین جواب را در انتها به من دادند . نکته اینجاست  : هنگام پر کردن آن فرم بنده به اپراتور اعلام کردنم این گزینه را قبول ندارم و متاسفانه اپراتور سازگار سر بنده شیره مالیلن و اعلام کردن به دستگاه شما مربوت نمی شود امضا کنید --- اگر وقت زیاد دارید اعصاب و پول زیاد دستگاه رو ببرید گارانتی سازگار من تا عمر دارم از این شرکت بد میگم ( البته الان اعصابم خورده لپتاپم رو سوخته تحویل گرفتم !) و از اجناسش خرید نخواهم کرد .

آن فرم را پیوست می کنم برای دوستان تا تجربه بشود که لپتابشان مانند بنده سوخته تحویل نگیرند  البته توصیه می کنم سمت گارانتی سازگار نروید .

 

در قسمت شکایات فرمی پر کردم تا ببینم خود شرکت به چه شکل عمل خواهد کرد !!!

shekayat.JPG

image13.JPG

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اگه از طریق شرکت به نتیجه ای نرسید از طریق اتحادیه اینا شکایت کنید تا زور بالا سرشون نباشه چیزی نمیدن

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

اگه از طریق شرکت به نتیجه ای نرسید از طریق اتحادیه اینا شکایت کنید تا زور بالا سرشون نباشه چیزی نمیدن

اتحادیه همون خودشونن دیگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه باید عرض کنم که حتی اگر شکایت هم بکنند با توجه به این تعهدنامه ای که هنگام تحویل دستگاه امضا نموده اند که :

" با علم به اینکه ممکن است ایراد دستگاه برطرف نشود و یا حتی به شرایط زمان تحویل هم بازنگردد"

عملأ دیگه دستشون به جایی بند نخواهد بود...

از اول نباید این تعهدنامه را امضا می کردند !

البته اینکه یه شرکت گارانتی میاد و کتبأ امضا میگیره که " ممکن است به شرایط قبل از تحویل هم باز نگردد " موضوعی هست که دستگاههای نطارتی باید ورود پیدا کنند ولی در مورد ایشون متاسفانه دیگه کار از کار گذشته و یه ریسک بوده که امضا کرده و پذیرفته اند و الان دیگه قانونأ کار دیگه ای نمی توانند انجام دهند ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، saeedx گفته است :

متاسفانه باید عرض کنم که حتی اگر شکایت هم بکنند با توجه به این تعهدنامه ای که هنگام تحویل دستگاه امضا نموده اند که :

" با علم به اینکه ممکن است ایراد دستگاه برطرف نشود و یا حتی به شرایط زمان تحویل هم بازنگردد"

عملأ دیگه دستشون به جایی بند نخواهد بود...

از اول نباید این تعهدنامه را امضا می کردند !

البته اینکه یه شرکت گارانتی میاد و کتبأ امضا میگیره که " ممکن است به شرایط قبل از تحویل هم باز نگردد " موضوعی هست که دستگاههای نطارتی باید ورود پیدا کنند ولی در مورد ایشون متاسفانه دیگه کار از کار گذشته و یه ریسک بوده که امضا کرده و پذیرفته اند و الان دیگه قانونأ کار دیگه ای نمی توانند انجام دهند ...

شما به قسمت نکته اینجاست   توجه کنید من همون اول هم به مسئول تحویل گیرنده لپتاپ گفتم این گزینه چی هستش من قبول ندارم ایشون با فریب دادن من اعلام کردن به دستگاه شما مربوط نمی شه ( اسم این کار رو چی میزارن به نظرتون ) اونجا دوربین داره و صدا رو هم احتمالا ضبط کرده و مشخصه

سیستم کاریشون بیشتر تو مایه های صاف کاری های وسط شهر می مونه برای یه لپتاپ بنده رو به 3 نفر پاس دادن اول فنی همکف بعد بیگ زاده طبقه دوم پشتیبانی بعد به خود تحویل گیرنده اولیه دستگاه هنگام پذیرش آخر هم خود بیگ زاده نمی دوست چی جواب بده (حواله داد به شنبه ) !!!!

شما فکر کنید از 15 اسفند دستگاه پیش اینهاست الان هم با یه همچین صحنه ای مواجه می شوید !

فقط براتون تجربه نشه من الان در حال سوزش هستم !

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام دوستان قسمت مدیریت آقای به نام فرشید هوشمند هستند ایشون هم بعد از پیگیری که انجام دادم شروع کردند به سر پوش گذاشتن روی مشکل که پرسونل در هنگام تحویل لپتاپ انجام داده بودند  و در انتها خواستند که لپتاپ رو بفرستند برای تعمیر که به چیپست گرافیک هیت بدن شاید درست بشه و هزینه 400 هزار تومان از بنده بابت سوزادن گرافیک مادربرد که خود سازگار سوزنده بود بگیرند ! ( آخه backlight monitor چه ربطی به گرافیک داره که زدن گرافیک رو سوزوندن بلد نیستید دستگاه رو پذیرش نکنید !!!!)

 

عکس هایی از طرز بستن لپتاپ خدمتتون قرار می دهم به همراه رسید سازگار

 

البته پنجشنبه 29 فروردین مراجعه کردم دستگاه روشن می شد و 3 تا بوق میزد - بعد که شنبه 31 فروردین مراجعه کردن لپتاپ رو بگیرم دیگه روشن هم نمی شد !!

 

خواهشا دوستان تعمیر کار معتبر و ماهر می شناسند معرفی کنن شاید لپتاپ درست بشود .

image3.JPG

image1 (1).JPG

image2.JPG

saz1.JPG

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شما میری اتاق عمل قبلش رضایت میگیرن هربلایی سرت آوردیم به ما مربوط نمیشه!

ریلکس باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 55 دقیقه قبل، AORUS گفته است :

شما میری اتاق عمل قبلش رضایت میگیرن هربلایی سرت آوردیم به ما مربوط نمیشه!

ریلکس باشید

 

سلام رفیق

شرکت ها و گارانتی های دیگه رو هم مراجعه داشتم به اون ها می شد گفت گارانتی ولی

شرکت سازگار ارقام صلاحیت لازم رو برای گارانتی و خدمات به مشتری رو به هیچ عنوان نداره !!!!

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست با پیگیری که انجام دادم از سایت تعزیرات می توانید برای شکایات کالایی نه تعمیر مثلا تعویض کالا هم شامل می گردد اقدام کنید  http://tazirat135.ir   چون دوستان داخل انجمن جواب گرفته اند

آدرس پستی که یکی از کاربران انجمن برای تعویض قطعه از تعزیرات جواب گرفته لینک

البته مورد من تعمیرات بود تعزیرات از بکلایت مانیتور سر در نمیاره در جواب داخل سایت 135 به من زدن مدارک کافی نیست .

 

خود من هم با پیگری که داشتم البته بچه های انجمن در پست های بالا اعلام کردن متوجه شدم از اتحادیه صنف رایانه تهران می شه اقدام کرد امروز صبح تماس داشتم با شماره 41015 ابتدا داخلی 1 که اعلام کردن با داخلی 106 تماس بگیرم خانوم هلالی ایشون فرمودن از داخل وب سایت اتحادیه صنف رایانه تهران ثبت شکایت کنم عکس شکایت رو پیوست می کنم

shekayat.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امیدوارم مشکلت حل شه و ختم به خیر!
و واقعا برام جای تعجبه اینقدر تفاوت برخورد(الانم یکم دل شوره برای هاردی که گفتن تعویض میکنن گرفتم انشا الله ختم به خیر بشه) برخوردشون با من خوب بود(تقریبا بی دردسر پذیرش کردن)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، MojArch گفته است :

امیدوارم مشکلت حل شه و ختم به خیر!
و واقعا برام جای تعجبه اینقدر تفاوت برخورد(الانم یکم دل شوره برای هاردی که گفتن تعویض میکنن گرفتم انشا الله ختم به خیر بشه) برخوردشون با من خوب بود(تقریبا بی دردسر پذیرش کردن)

سلام رفیق

گارانتی سازگار خودش رو با هارد جا انداخته ولی متاسفانه در زمینه لپتاپ و تبلت به شدت بی تجربه عمل می کنه

 

زمان مراجعه 15 اسفند 97 طبقه همکف موقعی که رسید گرفتم یه بنده خدایی یه لپتاپ cor i 5 از دیجی کالا خریداری کرده بود با گارانتی سازگار سر صحبت رو باهاش باز کردم می گفت لپتاپ مشکل کیبرد براش پیش آمده و بعد از مهلت تست دیجی متوجه شده و الان مراجعه کرده گارانتی نکته اینجاست : می گفت الان نه تنها مشکل کیبردم حل نشده وسط صفحه نمایش چند خط به وجود آمده من هم باید همون موقع شستم خبردار می شد ولی بر حسب این که خوش بینان فکر کردم دستگاه رو پذیرش کردم متاسفانه و الان مراحل بالا سرم آمده.

 

جهت تکمیل خاطراتم از سازگار ارقام : روز شنبه 31 فروردین که مراجعه داشتم در طبقه دوم

یه بنده خدایی از شهر کرمان آمده بود با ساک دستی یعنی در این حد مسافر بود فقط بخاطر لپتاپ !!!! دلیلش هم این بود هارد لپتانش صدا می داد و هنگ می کرده من دقیق قاطی ماجارا نبود ولی ظاهرا دستگاه تعمیر شده بوده و این مشکل برایش به وجود آمده که کارشناس طبقه دوم زیر بار نمی رفت و می گفت دستگاه باید بمونه و تست بشه !

 

یه بنده خدای دیگه کنارم بود با اون هم سر صحبت رو باز کردم می گفت بهم گفتن برد تبلت سوخته باید 2 میلیون یا دقیق خاطرم نیست بدید برای تعمیر که گفت تبلت رو گرفته و برده خونه و تبلت روشن شده اون روز هم مراجعه کرده برای بد بسته شدن قاب تبلت

 

پایین مراجعه کردم رسید لپتاپ رو بدم و لپتاپ رو دریافت کنم دستگاه رو که داشتم روی میز تست ,  تست می کردم یه بنده خدای دیگه هم مثل من داشت از طرز تعمیر سازگار گله می کرد وقتی همه ناراضی هستن تکلیف معلومه سازگار کارش رو به درستی انجام نمی ده !!!

 

در موقع خروجم از شرکت یه خانمی آمد سوال کرد : تلبت زمان گارانتیش تمام شده باشه تعمیرات انجام می دهند . من هم از تجاربم گفتم ولی ایشون فیش گرفتن و متاسفانه این داستان همچنان ادامه دارد !!!! پوزش اگر طولانی شد

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود  دوست عزیز 

من هم سال 96 به خاطر هارد مای بوک 4 ترای وسترن که گارانتی سازگار و داشت چندین بار به اون شرکت مراجعه کردم 

متاسفانه به دلیل ضعف نظارت مملکت مون اینا هم هر کاری دلشون می خواد می کنن و اکثر محصولاتی که گارانتی می کنن به ضرس قاطع ریفر هست که با هزار حقه و کلک به جای جنس نو توی بازار پخش می کنن 

و جای تاسفه که یه سری افراد امثال بیگ زاده یا اون مهندس بی سواد که اسمشون یادم نیست شدن اونجا همه کاره و عقده گشایی می کنن 

امیدوارم که از طریق اتحادیه مشکلتون حل بشه 

من به شخصه حوصله ی شکایت و نداشتم ولی دیگه هیچ آشغالی  و با گارانتی سازگار و اون برادر ناتنی اش ویستا که اسمشو عوض کرده گذاشته حامی  نخواهم خرید 

https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/81706-مشکل-هارد-وسترن-مای-بوک-با-گارانتی-سازگار-وتصمیم-به-شکایت-به-اتحادیه/&tab=comments#comment-971066

ویرایش شده توسط Saman.Kh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 5 اردیبهشت 1398 در 14:11، Saman.Kh گفته است :

درود  دوست عزیز 

من هم سال 96 به خاطر هارد مای بوک 4 ترای وسترن که گارانتی سازگار و داشت چندین بار به اون شرکت مراجعه کردم 

متاسفانه به دلیل ضعف نظارت مملکت مون اینا هم هر کاری دلشون می خواد می کنن و اکثر محصولاتی که گارانتی می کنن به ضرس قاطع ریفر هست که با هزار حقه و کلک به جای جنس نو توی بازار پخش می کنن 

و جای تاسفه که یه سری افراد امثال بیگ زاده یا اون مهندس بی سواد که اسمشون یادم نیست شدن اونجا همه کاره و عقده گشایی می کنن 

امیدوارم که از طریق اتحادیه مشکلتون حل بشه 

من به شخصه حوصله ی شکایت و نداشتم ولی دیگه هیچ آشغالی  و با گارانتی سازگار و اون برادر ناتنی اش ویستا که اسمشو عوض کرده گذاشته حامی  نخواهم خرید 

https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/81706-مشکل-هارد-وسترن-مای-بوک-با-گارانتی-سازگار-وتصمیم-به-شکایت-به-اتحادیه/&tab=comments#comment-971066

من همین الان با اتحادیه تماس داشتم اعلام کردن باید به نوبت من برسد که ظاهرا 1 هفته تا 2 هفته دیگه زمان بر هستش .

یک نفر رو از گارانتی سازگار می خوان و من رو به همراه لپتاپ

در ادامه روند رو برای دوستان انجمن قرار خوام داد

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 30 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

من همین الان با اتحادیه تماس داشتم اعلام کردن باید به نوبت من برسد که ظاهرا 1 هفته تا 2 هفته دیگه زمان بر هستش .

یک نفر رو از گارانتی سازگار می خوان و من رو به همراه لپتاپ

در ادامه روند رو برای دوستان انجمن قرار خوام داد

موفق باشید

منتظریم امیدوارم به حقتون برسید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 30 فروردین 1398 در 01:41، saeedx گفته است :

از اول نباید این تعهدنامه را امضا می کردند !

حالا شما اون برگه های پست تیباکسو نگاه کنی به چیز جالبی بر میخوری

نوشته مثلا انبارای ما  اگه  اتیش بگیره  دیگه هیچ مسئولیتی در قبال کالا و اجناسی که شما پست کردید نداریم😂

اوضاع ما خیلی بی ریخت تر از این حرفاس!نمونه بسیار مهم و خطرناک ترشم دوستمون تو پزشکی مثال زدن و حتی رسانه ها هم چندبار پیگیر بودن ولی به جایی نرسید

عاقبت سکوت و بی تفاوتی خیلی بیشتر از اینهاست

تازه اول راهیم!مردم ما یه روزی بلاخره بیدار میشن ولی اون روز دیگه خیلی دیره و بدجورکار از کار گذشته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 59 دقیقه قبل، Naughty boy گفته است :

نوشته مثلا انبارای ما  اگه  اتیش بگیره  دیگه هیچ مسئولیتی در قبال کالا و اجناسی که شما پست کردید نداریم1f602.png

 

دقیقا مثل همین موضوع رو من رد کردم، رفته بودیم قرارداد بنویسیم برای خرید یک دستگاه ۷۰ میلیونی، طرف توی قرارداد نوشته بود هر گونه بلایای طبیعی اگر باعث تاخیر و یا خرابی دستگاه بشه ما مسئول نیستیم، چنانچه چند مدت بعد خبردار شدیم برای یک نفر دستگاه ساخته موقع انتقال به مقصد باربری تصادف میکنه دستگاه خورد میشه و اون هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه، حالا مال ما شانسی درست رسید شانس اوردیم.

 

ولی از اینا گذشته نظر من اینه اگه قطعه‌ای دارید که گارانتیش تموم شده و خراب شده برای تعمیر نبرین پیش شرکت گارانتی، ببرین پیش تعمیر کار های خصوصی، باور کنین اونا هم اطلاعاتشون بیشتره هم مهارتشون تازه مشکلی هم پیش بیاد جوابگو هستن، طرف رو میزارن توی شرکت با یه حقوق مصخره تازه همونم نمیدن بهش بعد ازش انتظار کار هم دارن، اونم میزنه دهن قطعات رو سرویس میکنه تا شرکت خراب بشه. 

این دوستمونم با امضا کردن اون برگه عملا هیچ ادعایی نمیتونه داشته باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، rahmanshahi گفته است :

دقیقا مثل همین موضوع رو من رد کردم، رفته بودیم قرارداد بنویسیم برای خرید یک دستگاه ۷۰ میلیونی، طرف توی قرارداد نوشته بود هر گونه بلایای طبیعی اگر باعث تاخیر و یا خرابی دستگاه بشه ما مسئول نیستیم، چنانچه چند مدت بعد خبردار شدیم برای یک نفر دستگاه ساخته موقع انتقال به مقصد باربری تصادف میکنه دستگاه خورد میشه و اون هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه، حالا مال ما شانسی درست رسید شانس اوردیم.

 

ولی از اینا گذشته نظر من اینه اگه قطعه‌ای دارید که گارانتیش تموم شده و خراب شده برای تعمیر نبرین پیش شرکت گارانتی، ببرین پیش تعمیر کار های خصوصی، باور کنین اونا هم اطلاعاتشون بیشتره هم مهارتشون تازه مشکلی هم پیش بیاد جوابگو هستن، طرف رو میزارن توی شرکت با یه حقوق مصخره تازه همونم نمیدن بهش بعد ازش انتظار کار هم دارن، اونم میزنه دهن قطعات رو سرویس میکنه تا شرکت خراب بشه. 

این دوستمونم با امضا کردن اون برگه عملا هیچ ادعایی نمیتونه داشته باشه.

اون برگه رو هم من نمي خواستم امضا كنم خود مسئول پذيرش به زور از من امضا گرفت برگشت گفت به دستگاه شما مربوط نمي شه امضا كنيد 

عملا كارشون غير حرفه ای هستش و حيف كه نمي تونم اسم اون كلمه اصلي رو بيارم !

 

شما طرز بستن دستگاه رو نگاه کنید متوجه عمق فاجعه خواهید شد.

 

اين ها اگر صلاحيت ندارن دستگاه رو پذيرش نكنن چند نفر مثل من بايد وقت پول اعصابشون حدر بره براي امضايي كه حتي من پرسيدم ولي مسئول پذيرش به دروغ گفت امضا كنيد !!!!

يعني برن فيلم دوربين ها رو هم چك كنن من قشنگ با خودكار قبل امضا به مسئول پذيرش نشون دادم !!!!

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام دوستان الان با اتحادیه تماس داشتم 41015 داخلی 106 مسئول پیگیری برای شکایت از گارانتی

اعلان کردن برای فردا چهارشنبه تماس میگیرن با من برای هماهنگی برای لپتاپ هفته آینده دوشنبه البته گفتن احتمالا تماس میگیرن . در ادامه در جریان روند قرارتون خواهم داد

ویرایش شده توسط mehdiliv3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام دوستان

اتحادیه طرف شرکت سازگار رو گرفت

ترجیحا دستگاه رو تحویل نگیرید و پلمپش رو باز نکنید و به همراه رسید و رسید ایرادی که وجود داره به این آدرس مراجعه کنید

آدرس :  تهران، بلوار کشاورز، روبروی بیمارستان پارس، ساختمان صنعت و معدن

به حقتون در سریع ترین زمان ممکن خواهید رسید


 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...