رفتن به مطلب

***** مشکل با پاور (ری استارت پی در پی)


Alios
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان
یه سیستم 1150 بتازگی جمع شده (حدودا 3 ماهه) مشکلی که از دیروز بوجود اومده اینه که دکمه پاور رو میزنم سیستم لحظه ای روشن (2 ثانیه) و مجدد خاموش میشه (در واقع ری استارت پی در پی)
کانکتور 8 پین CPU رو جدا کردم پایدار شد عملکرد پاور ولی با زدن 8 پین مجدد اینطوره
به قطعیت میشه گفت ایراد از پاور هست یا مین برد یا باز باید پاور سالم تست کنم؟؟

پ.ن : مدل پاور Green 550A-UK
مین برد : MSI Z97 pc mate

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. احتمال این موضوع وجود دارد که  به دلیل معیوب شدن مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده، پروتکشن OCP پاور فعال شده و بلافاصله جهت حفظ سلامتی خود پاور و قطعات سیگنال Power Good قطع و سیستم خاموش می شود. 

این مشکل در برخی اوقات نیز مربوط به معیب شدن پاور است. پیشنهاد می کنم برای تست پاور به واحد خدمات پس از فروش گرین مراجعه کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

سلام. احتمال این موضوع وجود دارد که  به دلیل معیوب شدن مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده، پروتکشن OCP پاور فعال شده و بلافاصله جهت حفظ سلامتی خود پاور و قطعات سیگنال Power Good قطع و سیستم خاموش می شود. 

این مشکل در برخی اوقات نیز مربوط به معیب شدن پاور است. پیشنهاد می کنم برای تست پاور به واحد خدمات پس از فروش گرین مراجعه کنید.

وقت بخیر

سیستم رو با یک پاور دیگه تست کردم و بدون مشکل بالا اومد..مجددا پاور خودش رو بستم با اون هم بالا اومد اینبار!!

ولی مطمئنم این خطا در آینده باز تکرار میشه..

با توجه به توضیحات آیا ارسال پاور به گارانتی گرین نتیجه بخش هست؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، Alios گفته است :

وقت بخیر

سیستم رو با یک پاور دیگه تست کردم و بدون مشکل بالا اومد..مجددا پاور خودش رو بستم با اون هم بالا اومد اینبار!!

ولی مطمئنم این خطا در آینده باز تکرار میشه..

با توجه به توضیحات آیا ارسال پاور به گارانتی گرین نتیجه بخش هست؟؟

در این صورت احتمال معیوب بودن مادربرد به مراتب بیشتر از پاور به نظر میرسه.

به هر حال ما آماده اراِئه خدمت و پشتیبانی به شما مشتریان محترم هستیم. در صورت نیاز  می تونید پاورتون به نزدیک ترین نماینده گرین در محل سکونتتون ارسال کنید. توجه داشته باشید، در صورتی که پاور شما گارانتی داشته باشه طبق قوانین گارانتی گرین، هیچ هزینه ای بابت ارسال، دریافت و یا تعمیر و یا تعویض قطعه پرداخت نخواهید کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

در این صورت احتمال معیوب بودن مادربرد به مراتب بیشتر از پاور به نظر میرسه.

به هر حال ما آماده اراِئه خدمت و پشتیبانی به شما مشتریان محترم هستیم. در صورت نیاز  می تونید پاورتون به نزدیک ترین نماینده گرین در محل سکونتتون ارسال کنید. توجه داشته باشید، در صورتی که پاور شما گارانتی داشته باشه طبق قوانین گارانتی گرین، هیچ هزینه ای بابت ارسال، دریافت و یا تعمیر و یا تعویض قطعه پرداخت نخواهید کرد.

بله شهرستانم و ترجیحم بر اینه ارسال کنم برای نمایندگی تهران بنا بر تجربه قبلی چندین سال قبل!

فقط لطف میکنید بفرمایید معمولا روند رسیدگی و اعلام به مشتری معمولا چقدر زمانبر هست؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، Alios گفته است :

بله شهرستانم و ترجیحم بر اینه ارسال کنم برای نمایندگی تهران بنا بر تجربه قبلی چندین سال قبل!

فقط لطف میکنید بفرمایید معمولا روند رسیدگی و اعلام به مشتری معمولا چقدر زمانبر هست؟؟

حداکثر 1 هفته.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...