رفتن به مطلب

دو مادربرد جدید MSI X570 Gaming Pro Carbon و Plus به دوربین لبخند زدند


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

992347cec6e53dc995e087fd9831d982.jpg

 

به تازگی عکس های جدیدی از مادربردهای آینده کمپانی MSI از خانواده X570 gaming به بیرون درزر پیدا کرده است.این دو مادربرد در حقیقت دو مدل X570 Gaming Pro Carbon و X570 Gaming Plus هستند که برای پذیرایی از سری پردازنده های Ryzen 3000 تدارک دیده شده اند.این دو برد در قسمت چیپست پل جنوبی دارای یک فن تهویه از نوع فعال هستند. دو شکاف PCIe x16 نیز دیده میشود که حاکی از وجود نسل چهارم درگاه PCIe  هستند.مادربردهای جدید هر دو بر اساس چیپست جدید AMD X570 هستند، که جهت استفاده از سری پردازنده های Ryzen 3000 ، طراحی شده اند.

 

92ff375b184505ad89a3d48055696cd3.jpg

 

مدل Gaming Pro Carbon دارای چهار شکاف حافظه DDR4 DIMM است.شش پورت ساتا شش گیگابیت و دو اسلات PCIe x16 ، دو اسلات PCIe x1 و دو شکاف x4 ، نیز از دیگر امکانات آن به شمار میرود.در مدل Gaming Plus هم تنها دو شکاف PCIe x16 و سه شکاف x1 دیده میشود.گفته شده تمامی مادربردهای مبتنی بر چیپست X570 تا پایان ماه فبریه و در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی میشوند.احتمالا این مادربردها علاوه بر سازگاری با درگاه PCIe Gen 4.0 ، با شبکه بی سیم جدید منطبق با استانداردWi-Fi 6 AX هم سازگاری داشته باشند.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مدل کربن به نظرم خیلی زیباست و بسی . خیلی . شدیدا به دل نشین هست 😄 . خداکنه با این وضعیت مملکت و .......... بتونیم ازش استفاده کنیم روزی 😕

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 ساعت قبل، Wall Breaker گفته است :

بالاخره msi یک مادربرد زیبا برای amd زد

دادا msi.giga همیشه مادربرد های خشکلی واسه amd میزنن ولی متاسفانه ایسوس کلا 5-6 تا برد میزنه و خلاص ! ولی همین ایسوس واسه اینتل به ترتیب حروف الفبا مادربرد میزنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...