رفتن به مطلب

انتظار برای ورود سی پی یو های AMD FX Bulldozer به بازار ایران


پیام
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به تمامی اعضای انجمن

از اساتید و فعالان بازار قطعه خواهش دارم اطلاع رسانی کنید که بالاخره این سری سی پی یو ها کی می خواهند وارد بازار ایران بشن و ما علاقمندان تا کی باید انتظار بکشیم؟

پیشاپیش بابت نظرات و پیش بینی هاتون سپاسگذارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این سی پی یو در مدل های 4 -6 -8 هسته ای در برخی سایت ها خارجی بفروش میرسه . با توجه به نزدیک شدن کریسمس برخی از سایت ها تخفیف هم میدن و شما می تونید ازشون خریداری کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست من این سی پی یو ها اصلا ارزش خرید ندارن !!

بخصوص اینکه فروشنده های ایرانی که از کالاشون هیچ خبری ندارن میگن سی پی یو 8 هسته ایه باید پول 999x اینتلو بکشن روش :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهدی جان ارزش که داره!

خوب واسه اور پوینت داره مشتی!

CPU فرکانس دندونشکن میشه زد باهاش!

قیمتش هم از 1100 بلک ادیشن نهایتاً 100 بالا باشه( در صورتی که قیمت منطقی بدن!)

با جمله آخرتون (990X) هم کاملاً موافقم! :wub:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت نظراتتون، حقیقت اینه که سی پی یو های AMD اگر هیچ پیشرفت فناوری و کیفیت هم نداشته باشد که قطعاً اینطور نیست به لحاظ قیمت پایین نسبت با Intel حرف اول را در دنیا می زند و شاهد بودیم که تا حالا این قضیه سر جای خودش باقیست، و قوی ترین سری سی پی یو های AMD قیمت بسیار معقول و به صرفه ای داشته اند ولی اینتل در همین حالت قیمت های بالا،

یک نکته ظاهراً هنوز برای بعضی از ما کاربران ایرانی جا نیفتاده، اینکه سالهاست میبینید که بعضی افراد اصرار شدیدی به خرید AMD دارند خوب مسلماً قضیه ارزانیش هست و پایین تمام شدن قیمت کل سیستم.

وقتی تو کاربری های عادی و گرافیک و بازی شاهد هیچ گونه افت آزار دهنده ای از این سی پی یو ها نیستیم چه دلیل صرفه جویی مالی هست که به ما بفهمونه که باید سی پی یو Intel بخریم،

در حال حاضر هیچ مشکلی در کارایی AMD نیست و به خوبی نیاز کاربران حتی حرفه ای را برطرف می کنه،

بحث مقایسه ها و اینکه چند پوینت فلان مدل Intel از AMD بالاتره یا پایینتره و Overclock بالاتری یا پایین تری داره و Intel قهرمان شد یا AMD قهرمان شد یه حوزه خاص از بازار قطعه رو تشکیل می ده و صرفاً حساسیت نشان دادن به جزئیاتی که در کارایی عادی تمام کاربران به هیچ وجه به چشم نمیاد هست و زیانی که داره این قضیه اینه که کاربران رو شدیداً وسواس میکنه، طوری که تو ایرانمون شاهدیم بعضی ها چنان از AMD متنفر هستن انگار که خصومت تاریخی از زمان شاه یا قبلش، خاندانی با این کمپانی داشتن، تمام این زیان ها به خاطر مسئله OC هست که خیلی ها رو شدیداً وسواسی میکنه و این خوب نیست و الا بقیه مسائل OC جالب و هیجان انگیزه،

خلاصه اینکه سری بولدوزر هم وارد بازار شده و کارایی و کیفیت خوبی داره پیشرفت فناوری خوبی هم داشته و مهمترین مسئله قیمت بسیار مناسبش هست.

یک توصیه به دوستان حساس: هر وقت بحث سی پی یو AMD و Intel شد (غیر از حوزه OC) خواهشاً از اون قله های اورکلاک و پوینت ها بیایید پایین بعد در رده نرمال و عادی کاربران به تشریح سی پی یو ها بپردازید، اینطور نظرها و پیشنهادات منطقی تر میشه.

ممنون، سپاسگذارم :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست من صحبت شما رو تا 2 سال پیش قبول داشتم و حالا هم AMD در حوزه قیمتی زیر 100 هزار و تا 110 هزار ارزش خیلی خوبی داره ولی به هیچ وجه بالاتر از اون دیگه توان رقابتی نداره !!

بنده خودم حدود 1 سال منتظر موندم بولدوزر بیاد بخرم !! ولی کارایی که ازش دیدم واقعا متاسف شدم از AMD !!

همیشه به این شرکت احترام میگذاشتم و امید داشتم که بتونه با اینتل رقابت کنه ! ولی متاسفانه این شرکت با دریای سرمایه اینتل مواجه هست و با این بیگداری که به آب زد دیگه هیچ !!...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

در حال حاظر تو رده زیر 110 هزار تومان هم AMD بازار خودش رو از دست داده و خواهد داد.بیاید چندتا CPU هم قیمت رو باهم مقایسه کنیم تا همه چیز روشن شه(اینا رو در حالی میگم که خودم هنوز AMD رو بیشتر از اینتل دوست دارم)

البته سوکت FM1 وارد شده ولی قیمت هاش وحشتناک حداقل از اون چیزی که من فکر میکردم بالاتره تو بازار ما و همینطور مین بوردهای خیلی گرون در رنج بالای 150هزار تومان اومده براش.

از ضعیف ترینها شروع میکنم.خوب G540 رقیب قیمتی خوبی برای سمپرونهاست و به خوبی از اونا پیشی میگیره.قیمت هم تقریبا تو یه رنج هست.اینو در حالی میگم که سمپرون 145 الان حدود 55هزار تومان قیمت داره.

پردازنده دوم G620 هست که باقیمت کاملا مشابه با 270 X2 ارائه میشه که باز هم برتری با اینتل هست.درحال حاظر قیمت این دو پردازنده حدود 80 هزار تومان هست.

در رده بعدی G840 وجود داره با قیمت حدود 110هزار تومان که بدون شک از 840 X4 (جهش قیمتی 20 هزار تومانی تو این روزها داشته و به 130 هزار تومان رسیده ) سریعتره !

در مورد بوردهای ساپورتی برای این سیستم ها هم بگم که در حال حاظر بوردهای H61 در بازار وجود داره که قیمت حدود 80 هزار تومان دارند که خرید رو به سمت سیستم های اینتل سوق میده.

باتشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...