رفتن به مطلب

Recommended Posts

سلام دوستان

تو تصویر زیر یه پیکسل گیر کرده هستش

سوالم اینجاست الان تو گارانتی اینو یک پیکسل حساب میکنن و یا نه سه پیسکل(ساب پیسکل)؟

مانیتور بنکیو هست و تازه خریداری شده تو کارت گارانتی زده حداقل باید 6 پیکسل سوخته باشه تا مرجوع بشه واقعا قانون مزخرفیه

به نظرتون پیگیری جواب میده؟

 

20190629_235911.jpg

ویرایش شده توسط Salari
اضافه کردن برچسب
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

این یه پیکسل سوخته محسوب میشه.

شرایط گارانتی که عنوان کردی ظاهرا حداقل شش پیکسل سوخته باید باشه و یدونه رو بعیده قبول کنن.

پیکسل سوخته شانسیه. برای منم مانیتور لپتاپم یه پیکسل سوخته داشت گارانتی قبول نکرد و خوب با همون سال ها دارم سر می کنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

دوست عزیز معمولا تا ۳ پیکسل رو گارانتی قبول نمی کنه ، مثلا مادیران اینطوری هست ، البته پیکسل ۱یا ۲ تا تو بیشتر مانیتور ها هست فقط معمولا دقت نمیکنن خیلی ها ، وگر نه چیز غیر عادی با این جنس های وارداتی تو ایران نیست  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، Salari گفته است :

مانیتور بنکیو هست و تازه خریداری شده تو کارت گارانتی زده حداقل باید 6 پیکسل سوخته باشه تا مرجوع بشه واقعا قانون مزخرفیه

به نظرتون پیگیری جواب میده؟

درود بنده مانیتور بنکیو داشتم تعداد  پیکسل سوخته اش  زیاد بود تعویض کرده اند یک دونه ارزش تعویض ندارد وتعویض نمی کنند پس زیاد فکر تان درگیر نکنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، Salari گفته است :

سلام دوستان

تو تصویر زیر یه پیکسل گیر کرده هستش

سوالم اینجاست الان تو گارانتی اینو یک پیکسل حساب میکنن و یا نه سه پیسکل(ساب پیسکل)؟

مانیتور بنکیو هست و تازه خریداری شده تو کارت گارانتی زده حداقل باید 6 پیکسل سوخته باشه تا مرجوع بشه واقعا قانون مزخرفیه

به نظرتون پیگیری جواب میده؟

 

20190629_235911.jpg

سلام 

روی پیکسل رو به ارومی فشار بده ببین چطور میشه!

شما  قبل از خرید باید میگفتید تست میکردن براتون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، !CyrusTheGreat! گفته است :

سلام 

روی پیکسل رو به ارومی فشار بده ببین چطور میشه!

شما  قبل از خرید باید میگفتید تست میکردن براتون 

سلام

کمی این کارو کردم  فایده نداشت کمی هم ترسیدم گفتم شانس نداریم که  ..... .این نرم افزاری هم که  نقطه ای رنگ عوض میکنه تست کردم فایده نداشت البته  در حد 10-15 مین گذاشتم.

 

والا خودم نخریدم شرکت خریده از دیجی کالا!

خدمات و پاسخگویی در حد صفر هست  بعد 7 بار پیگیری"ایمیل و تلفن" دیدن زیادی پیگیرم گفتند باید ببرید گارانتی  اگر تایید کردن و مهر زدن  با ما تماس بگیرید در حالی که اولش گفتند مشکلتون رفته پیش کارشناسمون منتظر جواب ما باشید بعد چندروز دیدم خبری نشد پیگیر شدم گفتن چی کی  ما خیلی کلفتیم تو مردنی هستی  برش دار ببر گارانتی  اگر قبول کردن  بیا حرف بزن

حالا کاری نداریم چند پیسکل  سوخته و... این مدل پیچوندن واقعا  خوب نیست

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خودت یک چند پیکسل بسوزون بشه  6 تا بعد بده درست کنن🤣

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، saeed110 گفته است :

سلام

این یه پیکسل سوخته محسوب میشه.

شرایط گارانتی که عنوان کردی ظاهرا حداقل شش پیکسل سوخته باید باشه و یدونه رو بعیده قبول کنن.

پیکسل سوخته شانسیه. برای منم مانیتور لپتاپم یه پیکسل سوخته داشت گارانتی قبول نکرد و خوب با همون سال ها دارم سر می کنم.

 

مطمئن هستید این یک پیکسل حساب میشه؟

اگر این طور باشه 6 تا از این ها تو ماینتور باشه که خیلی بی ریخت میکنه مانیتورو  و تازه گارانتی بیاد  عوض کنه

ولی اگر منظورشون ساب پیکسل باشه باز حرفی میشه د و تا نقطه تو مانیتور میشه تحملش کرد

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Salari گفته است :

سلام

کمی این کارو کردم  فایده نداشت کمی هم ترسیدم گفتم شانس نداریم که  ..... .این نرم افزاری هم که  نقطه ای رنگ عوض میکنه تست کردم فایده نداشت البته  در حد 10-15 مین گذاشتم.

 

والا خودم نخریدم شرکت خریده از دیجی کالا!

خدمات و پاسخگویی در حد صفر هست  بعد 7 بار پیگیری"ایمیل و تلفن" دیدن زیادی پیگیرم گفتند باید ببرید گارانتی  اگر تایید کردن و مهر زدن  با ما تماس بگیرید در حالی که اولش گفتند مشکلتون رفته پیش کارشناسمون منتظر جواب ما باشید بعد چندروز دیدم خبری نشد پیگیر شدم گفتن چی کی  ما خیلی کلفتیم تو مردنی هستی  برش دار ببر گارانتی  اگر قبول کردن  بیا حرف بزن

حالا کاری نداریم چند پیسکل  سوخته و... این مدل پیچوندن واقعا  خوب نیست

 

 

دیجیکالا شرکت کثیف و بی اعتماد ایران شده 

توی شهر ما وقتی میریم اداره پست هرکی یه بسته مرجوعی دستشه که برگشت بزنه برا دیجیکالا

متاسفم واقعا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

پیکسل سوخته 1 دونه یا 2 تا که اصلا به چشم نمیاد دوست عزیز . زیاد سخت نگیر . الان مانیتور بنده هم از اول 2 تا پیکسل خاکستری داره مثل همون پیکسل سوخته هست ولی هیچ مشکلی نداره و راحت دارم استفاده میکنم . اصلا به چشمم نمیاد .

با این جور چیزا لذت استفاده از مانیتورت رو از دست نده چون باعث میشه آدم دل چرکین بشه از قطعش و اصلا ارزشش رو نداره . برای بنده که تا حالا 5 بار در مانیتورهایی که خریدم پیش اومده و مشکلی هم باهاشون نداشتم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Salari گفته است :

مطمئن هستید این یک پیکسل حساب میشه؟

اگر این طور باشه 6 تا از این ها تو ماینتور باشه که خیلی بی ریخت میکنه مانیتورو  و تازه گارانتی بیاد  عوض کنه

ولی اگر منظورشون ساب پیکسل باشه باز حرفی میشه د و تا نقطه تو مانیتور میشه تحملش کرد

 

آره مطمئنم.

سه تا ساب پیکسل یه پیکسل تشکیل میدن. بعضی پیکسل ها شنیدم چهارتا ساب پیکسل هم دارن. اگر منظرشون ساب پیکسل بود میگفتن ساب پیکسل. اما دقیقا تو کارت گارانتی پیکسل گفتن.

حقیقتش یه ساب پیکسل هن بسوزه کل اون پیکسل رو خراب می کنه و اگه اون پیکسل وسط مانیتور باشه میزنه تو چشم. به نظر من یه ساب پیکسلم بسوزه هم می تونه تو چشم بزنه. موقع خرید مانیتور باید شانس بیاری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از همه دوستان که نظر خودشونو دادن💞

بیخیال قضیه شدم دیگه  امیدم به ضمانت 7 روزه دیجی کالا بود که مشخص شد باز چقدر مزخرف و بی مسئولیتن حداقل مثل ادم جواب نمیدن

مرگ بر دیجی کالا

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، Salari گفته است :

ممنون از همه دوستان که نظر خودشونو دادن1f49e.png

بیخیال قضیه شدم دیگه  امیدم به ضمانت 7 روزه دیجی کالا بود که مشخص شد باز چقدر مزخرف و بی مسئولیتن حداقل مثل ادم جواب نمیدن

مرگ بر دیجی کالا

 

 

البته بعیده هیچ فروشگاهی این مورد رو قبول می کرد. لیون هم بود مورد شما رو قبول نمی کرد یا هر فروشگاه دیگه. خود شما هم فروشنده بودی بعید بود این جنس رو پس می گرفتی.

 

اما برای منم مثل شما پیکسل سوخته هست و کل پیکسل همیشه خاموشه و شانس اوردی کل پیکسل سوخته. بعضی وقتا یه پیکسل براش مشکل پیش میاد و همیشه روشنه این مورد خیلی میزنه تو ذوق. ینی تا مانیتور رو روشن می کنی. یه پیکسل سفید ظاهر میشه.

پیکسل سوخته در حد یه غبار هستش که رو مانیتور نشسته و کم کم بهش عادت می کنی و دیگه اصلا نمی بینیش.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون؟! 😂لیون هم اره یه سری یه کیبورد ارزو ن قیمت خریدم سوخته بود تا اونو برگشت زدم و پیگیر شدم و... جونم بالا اومدش حتی اونها"لیون" حاظر نشده بودن یکی دیگه بفرستند فرستاده بودن گارانتی گارنتی تایید کرده بود و زمانی که یکی دیگه داد ه بود برای من فرستادن لیون خودش هم زیر سواله 😆

در صورتی که اگر از سر کوچه خریده بودم درجا یکی دیگه میدادن 😉

 

 بحث اصلی رو دو نکته بودش که مورد دومخیلی مهمتر بودش

1- ضمانت 7 روزه دیجی کالا قوانین رو خوندم چیزی در مورد این ننوشته بودش و توضیحا ت بیشتر دال بر این هست شما عیبی پیدا کردی اگر کارتن و گارنتی موجود باشه میتونی مرجوعش کنی مشروط به این که تو 24 ساعت خبر بدی

خوب این هم عیب بودش! و زیر 24 ساعت خبر دادم

2-عدم پاسخگویی" مثل ادم ج دادن

بیش از 7 بار پیگیری شد و در ابتدا مدعی شدن کارشناس پیگیری میکنه و جواب میده وسطش  گفتن  باید ببرید گارانتی چک کنن  اخرش هم جوابی نمیدادن دیگه در صورتی که تو ایمیل ها هیچ گونه توهینی نشد"

 

در هر صورت اینها باید مکتوب بشه توسرچها بیاد بالا تا برگی از قضاوت باشه برای خریداران اینده  خرید اینترنتی همیشه نمیتونه انتخاب خوبی باشه اون هم تو ایران

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی من تو این پنج سال سه تا تلویزیون و دو تا مانیتور خریدم هیچکدوم پیکسل سوخته نداشت : /

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Salari گفته است :

لیون؟! 1f602.pngلیون هم اره یه سری یه کیبورد ارزو ن قیمت خریدم سوخته بود تا اونو برگشت زدم و پیگیر شدم و... جونم بالا اومدش حتی اونها"لیون" حاظر نشده بودن یکی دیگه بفرستند فرستاده بودن گارانتی گارنتی تایید کرده بود و زمانی که یکی دیگه داد ه بود برای من فرستادن لیون خودش هم زیر سواله 1f606.png

در صورتی که اگر از سر کوچه خریده بودم درجا یکی دیگه میدادن 1f609.png

 

 بحث اصلی رو دو نکته بودش که مورد دومخیلی مهمتر بودش

1- ضمانت 7 روزه دیجی کالا قوانین رو خوندم چیزی در مورد این ننوشته بودش و توضیحا ت بیشتر دال بر این هست شما عیبی پیدا کردی اگر کارتن و گارنتی موجود باشه میتونی مرجوعش کنی مشروط به این که تو 24 ساعت خبر بدی

خوب این هم عیب بودش! و زیر 24 ساعت خبر دادم

2-عدم پاسخگویی" مثل ادم ج دادن

بیش از 7 بار پیگیری شد و در ابتدا مدعی شدن کارشناس پیگیری میکنه و جواب میده وسطش  گفتن  باید ببرید گارانتی چک کنن  اخرش هم جوابی نمیدادن دیگه در صورتی که تو ایمیل ها هیچ گونه توهینی نشد"

 

در هر صورت اینها باید مکتوب بشه توسرچها بیاد بالا تا برگی از قضاوت باشه برای خریداران اینده  خرید اینترنتی همیشه نمیتونه انتخاب خوبی باشه اون هم تو ایران

 

 

عزیز اینکه دیجیکالا هم مثل گذشته نیست پر واضحه. یه لپتاپ رو یه هفته گذشت نفرستادن پول خواستن مرجوع کنن سر اشتباه خودشون مجبور شدیم پرینت از حساب بانکی بفرستیم تا پول رو پس بدن یه روز از کار و زندگی افتادیم.

 

اما من چون سرم اومده پیکسل سوخته تمام راه رو بررسی کردم دیدم فقط باید شانس بیاری مانیتور نو پیکسل سوخته نداشته باشه یا اینکه دست دوم بخری و طی کنی باش پیکسل سوخته باشه مرجوع می کنم.

 

حضوری هم رفتم گفتن مانیتور رو سالم تحویل می دیم (عدم ضربه خوردگی و شکستگی)  و مشکلی جز این بود با گارانتی طرفی.

 

در هر صورت پیگیری کن شاید جواب داد اما ظاهرا چند پیکسل سوخته طبیعیه و مشکل اصلا حساب نمیشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...