رفتن به مطلب

مشکل با گارانتی سریر لطفا راهنمایی بفرمایید


farhadii
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان گرامی

من یه رم HyperX Kingston Technology FURY 2666MHz DDR4

که به مشکل خورده

امروز خواستم ببرم گارانتی

زنگ زدم گارانتی  سریر  ، گفت کد روی لیبل گارانتی  را بخون ،  کد را که خواندنم گفت  از فلان ماه سال 94 گارانتی داشته تا 96 !!!!!!

گارانتیش تمومه !!

 

برای رم  فقط دو سال آخه

مگه گارانتی رم مادام العمر نیست    فقط دوساله آیا ؟

 

برای اولین باره میشنوم  برای رم فقط دوسال گارانتی رم   در نظر گرفتن


چرا روی لیبل گارانتی تاریخ اتمام  گارانتی را نزده  و فقط  یه سریاله

 

آخه این رم که محصول روزه هنوز در باز ار فروش جهانی موجوده ،   یعنی گارانتیش تمومه ؟؟

https://www.amazon.com/Kingston-Technology-HyperX-PC4-21300-HX426C15FBK2/dp/B013H7QBTG

 

دوستان راهنمایی بفرمایید  

 

چه کار  کنم

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

علی الحساب سامانه تعزیزات حکومتی با مضمون کم فروشی در کالا و خدمات شکایتی ثبت کنید. اینکه در حین فروش هیچ کارت یا لیبلی به شما ارائه نشده که زمان اتمام گارانتی مشخص شده باشد.
http://tazirat135.ir/

از طریق صنف هم میتونید پیگیری کنید.

متاسفانه چندی است که برای رم  گارانتی از مادام العمر، دارای محدودیت زمانی شده.

گرچه تجارت پرسودی هم دارن و پک 60 دلاری رم در قیمت خورده فروشی اینترنتی رو اینجا یک میلیون و پانصد هزار تومان از مصرف کننده بینوا می ستانند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، HeX گفته است :

درود

علی الحساب سامانه تعزیزات حکومتی با مضمون کم فروشی در کالا و خدمات شکایتی ثبت کنید. اینکه در حین فروش هیچ کارت یا لیبلی به شما ارائه نشده که زمان اتمام گارانتی مشخص شده باشد.
http://tazirat135.ir/

از طریق صنف هم میتونید پیگیری کنید.

متاسفانه چندی است که برای رم  گارانتی از مادام العمر، دارای محدودیت زمانی شده.

گرچه تجارت پرسودی هم دارن و پک 60 دلاری رم در قیمت خورده فروشی اینترنتی رو اینجا یک میلیون و پانصد هزار تومان از مصرف کننده بینوا می ستانند.

سلام برادر گلم

مخلصیم

 

یه سوال

شنیدم اگه رم در بازار جهانی موجود باشه

شرکت گارانتی کننده موظفه  که مشکل رم را حل کنه 

 

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، farhadii گفته است :

سلام برادر گلم

مخلصیم

 

یه سوال

شنیدم اگه رم در بازار جهانی موجود باشه

شرکت گارانتی کننده موظفه  که مشکل رم را حل کنه 

 

خواهش می کنم.

تو این زمینه اطلاع ندارم ولی میدونم اینجا ایران و هیچ چیز تابع قوانین دنیا کار نمی کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، HeX گفته است :

خواهش می کنم.

تو این زمینه اطلاع ندارم ولی میدونم اینجا ایران و هیچ چیز تابع قوانین دنیا کار نمی کنه.

در بازار ایران هم موجوده الان

البته با گذر گاه  mhz2400

https://www.digikala.com/product/dkp-161231/رم-کامپیوتر-کینگستون-مدل-hyperx-fury-ddr4-2400mhz-cl15-ظرفیت-8-گیگابایت

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پرسش درباره گارانتی از  دوستی که فروشنده بودن

3.thumb.jpg.9b8f628ca4f7762ec4b37da3cc246b68.jpg

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در در 8 شهریور 1397 در 11:00، farhadii گفته است :

سلام برادر گل  این گارانتی اش چه مقدار ازش مانده مثلا یه سال ، دوسال     چه جوری بفهمیم چقدر از زمان باقی مانده  گارانتی مونده ممنون

سلام و عرض ادب خدمت جناب فرهادی عزیز
 عرض کنم خدمتتون که تا اونجایی که بنده اطلاع دارم  گارانتی هایی مثل آواژنگ-سریر- آونگ- متین رمهاشون رو بصورت مادام العمر گارانتی میکنن
 مادام العمر هم  طبق تعریف شرکت های گارانتی کننده  یعنی تا زمانی که تولید اون سری از  رم متوقف نشده شامل گارانتی میشه.
به این ترتیب نمیشه گفت دقیقا چه زمانی از گارانتی رمها باقیمونده.

البته روی بعضی از رمهای corsair دیدم که تاریخ پایان گارانتی خورده بود.

البته داخل سایت بعضی از شرکتهای گارانتی کننده قسمتی وجود داره جهت استعلام مدت زمان گارانتی که ظاهرا برای خود شرکتها این قسمت چندان ملاک نیست
 چون گاها رمهایی  بدستم میرسید که  گارانتیشون رو در سایت تموم شده  اعلام میکرد یا اینکه پیامی مبنی بر اینکه رمی با همچین مشخصاتی در سیستم ثبت نشده 
اما با مراجعه حضوری که به این دو شرکت (آواژنگ-سریر) داشتم و دلیلش رو جویا شدم پاسخشون این بود که تاریخ اعلام شده از این قسمت سایت براشون ملاک نیست و رمها دارای گارانتی مادام هستن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در در 21 شهریور 1398 در 01:10، HeX گفته است :

درود

علی الحساب سامانه تعزیزات حکومتی با مضمون کم فروشی در کالا و خدمات شکایتی ثبت کنید. اینکه در حین فروش هیچ کارت یا لیبلی به شما ارائه نشده که زمان اتمام گارانتی مشخص شده باشد.
http://tazirat135.ir/

از طریق صنف هم میتونید پیگیری کنید.

متاسفانه چندی است که برای رم  گارانتی از مادام العمر، دارای محدودیت زمانی شده.

گرچه تجارت پرسودی هم دارن و پک 60 دلاری رم در قیمت خورده فروشی اینترنتی رو اینجا یک میلیون و پانصد هزار تومان از مصرف کننده بینوا می ستانند.

سلام دوستان گل لیونی

 دوستان گل   از  طریق صنف اقدام کنم بهتره یا  تعزیرات

 

آدرس صنف را کسی داره

 

 

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز

نتیجه چی شد ؟ با گارانتی چه کار کردید و به کجا رسیدید ؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتیش اگه تموم هم نمیشد فرقی نمیکرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...