رفتن به مطلب

گرانتی گرین


ALIEGHBALI
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در مورد تاریخ اتمام گارانتی بهتره خود نماینده گرین پاسختون رو بدن. بهتره خودشون رو تگ کنید.
در مورد صدای فن هم خب پاور دماش بالا میره و سرعت فن زیاد میشه که خنک کنه.
سیستم دومتون مشخصاتش چیه؟ احتمال اینکه پاور لب مرز حداکثر کشش واتش باشه هست.
دوم تهویه پاوره. چون یه سری کیس هایی که پاور پایین هستن کف کیس سوراخ های خوبی برای ورود هوا نیست یا بعضی دوستان کیس رو روی فرش میزارن که کاملا محفظه ورود هوا رو میگیره و پاور داغ میکنه.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، hamed_crazy گفته است :

در مورد تاریخ اتمام گارانتی بهتره خود نماینده گرین پاسختون رو بدن. بهتره خودشون رو تگ کنید.
در مورد صدای فن هم خب پاور دماش بالا میره و سرعت فن زیاد میشه که خنک کنه.
سیستم دومتون مشخصاتش چیه؟ احتمال اینکه پاور لب مرز حداکثر کشش واتش باشه هست.
دوم تهویه پاوره. چون یه سری کیس هایی که پاور پایین هستن کف کیس سوراخ های خوبی برای ورود هوا نیست یا بعضی دوستان کیس رو روی فرش میزارن که کاملا محفظه ورود هوا رو میگیره و پاور داغ میکنه.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

نه من حداکثر مصرف سیستمم فوقش بشه ۳۰۰ وات ! حای بدون کارت گرافیک هم این مشکل بعد چند ساعت هست صدای فن سری eu و oc رو شنیدم یعنی داشتم به هیچ وجه طبیعی نیست 

کیسم مدلش  green mac1 هست تهویه پاورش خوبه

کیس روی میز شیشه ای هست !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، noname گفته است :

نه من حداکثر مصرف سیستمم فوقش بشه ۳۰۰ وات ! حای بدون کارت گرافیک هم این مشکل بعد چند ساعت هست صدای فن سری eu و oc رو شنیدم یعنی داشتم به هیچ وجه طبیعی نیست 

کیسم مدلش  green mac1 هست تهویه پاورش خوبه

کیس روی میز شیشه ای هست !

یعنی من تا به حال همچین گارانتی  رو در ایران ندیده بودم ...

20190913_230031.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 دقیقه قبل، noname گفته است :

 

سلام الان نتیجه چی شده ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 9 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام الان نتیجه چی شده ؟

اشتباهی بجای تعویض کنترلر فن خود فن رو تعویض کرده بودن  گرانتی رو هم کاهش داده بودن که با آقای موسوی یا شعبانی هماهنگ کردم پاور رو میفرستم براشون تعویض میکنن، واقعا انتظار همچین پشتیبانی رو نداشتم ...  حتی هزینه ارسال و دریافت رو هم خود شرکت پرداخت میکنه 🌹

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 دقیقه قبل، noname گفته است :

 

اشتباهی بجای تعویض کنترلر فن خود فن رو تعویض کرده بودن  گرانتی رو هم کاهش داده بودن که با آقای موسوی یا شعبانی هماهنگ کردم پاور رو میفرستم براشون تعویض میکنن، واقعا انتظار همچین پشتیبانی رو نداشتم ...  حتی هزینه ارسال و دریافت رو هم خود شرکت پرداخت میکنه 🌹

شهرتون نمایندگی نداره ؟ اگه به نمایندگی تحویل بدید رایگان براتون ارسال میکنن که مطلبی راجبش بگم : وقتی به نمایندگی قطعه ای تحویل میدم نه توی کامپیوتر ثبت میکنن نه رسیدی چیزی به آدم میدن فقط یه شماره تلفن میگیرن و به سلامت موقع برگشت زنگ میزنن بیا ببر یعنی بعد برگشت هر کسی میتونه خودشو جای آدم بزنه و قطعشو تحویل بگیره چون هیچی نیست فقط یه شماره تلفنه !

خوبه اشتباهشونو قبول کردن و جبران کردن ، واسه بنده هم که  اینجوری نبود مسئول فنیشون یا چیزی بارش نبود یا از سرش باز کرده بود یکسال با کارت خراب سر کردم (اسفند 95 که اولین بار کارم به گرین افتاد همون موقع به آقای شعبانی گفتم مسئول فنی گرافیک اطلاعاتش زیاد خوب نیست ، ولی با اینکه که از آقای آذین شناختی نداشتم وقتی تلفنی با ایشون صحبت کردم فهمیدم اطلاعات زیادی دارن همینم به آقای شعبانی گفتم ) آخرشم برای اینکه گندهای قبلیو پاک کنن گندهای تازه زدن که به ضرر خودشون تموم شد (واسه لاپوشونی دروغ های جدید )

مثل اینکه تو زمینه پاور هم اینجوری هستن و اشتباه زیاد میکنن  البته واسه بنده واسه یه تعویض کابل پردازنده 4 هفته طول کشید اونم با پیگیری خودم  و آقای موسوی اینقدری تموم شد معلوم نبود چقدر طول میکشه

گارانتی هم کارش خدماته چون پولشو میگیره از سر خیرات اینکارو نمیکنه ، فقط موقع تحویل پاور جدید حتما چک کنید آکبند باشه چون توی همین هم سابقه دارن ، تاپیکهای مشابه بود نخواستم پست بدم چون بعد از قضیه بنده اینجور لطف هایی کردن که وجه ای که ازشون مقداری خراب شده بود درست کنن و اتفاقات گذشته فراموش بشه ولی نمیشه چون فردا دوباره با خانم تهرانی هماهنگ میکنم که کارتمو دوباره بفرستم حداقل واسه مشکل دور فن چون اینبار قبلش عکس وفیلم گرفتم که بازم نتونن بزنن زیرش که ید طولانی توش دارن بازم اعتماد میکنم ولی اعتمادی که رفته خیلی سخت برمیگیرده که مثل دفعات قبل امیدی بهش ندارم

خوبه بهتون نگفتن سالمه و مشکلی نداره ! چون اینقدر این جمله رو بنده شنیدم وسواس گرفتم !

اینم تاپیک بنده جهت بررسی بیشتر خودتون

در اخرخوشحالم که مشکلتون حل شده  🤗

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

شهرتون نمایندگی نداره ؟ اگه به نمایندگی تحویل بدید رایگان براتون ارسال میکنن که مطلبی راجبش بگم : وقتی به نمایندگی قطعه ای تحویل میدم نه توی کامپیوتر ثبت میکنن نه رسیدی چیزی به آدم میدن فقط یه شماره تلفن میگیرن و به سلامت موقع برگشت زنگ میزنن بیا ببر یعنی بعد برگشت هر کسی میتونه خودشو جای آدم بزنه و قطعشو تحویل بگیره چون هیچی نیست فقط یه شماره تلفنه !

خوبه اشتباهشونو قبول کردن و جبران کردن ، واسه بنده هم که  اینجوری نبود مسئول فنیشون یا چیزی بارش نبود یا از سرش باز کرده بود یکسال با کارت خراب سر کردم (اسفند 95 که اولین بار کارم به گرین افتاد همون موقع به آقای شعبانی گفتم مسئول فنی گرافیک اطلاعاتش زیاد خوب نیست ، ولی با اینکه که از آقای آذین شناختی نداشتم وقتی تلفنی با ایشون صحبت کردم فهمیدم اطلاعات زیادی دارن همینم به آقای شعبانی گفتم ) آخرشم برای اینکه گندهای قبلیو پاک کنن گندهای تازه زدن که به ضرر خودشون تموم شد (واسه لاپوشونی دروغ های جدید )

مثل اینکه تو زمینه پاور هم اینجوری هستن و اشتباه زیاد میکنن  البته واسه بنده واسه یه تعویض کابل پردازنده 4 هفته طول کشید اونم با پیگیری خودم  و آقای موسوی اینقدری تموم شد معلوم نبود چقدر طول میکشه

گارانتی هم کارش خدماته چون پولشو میگیره از سر خیرات اینکارو نمیکنه ، فقط موقع تحویل پاور جدید حتما چک کنید آکبند باشه چون توی همین هم سابقه دارن ، تاپیکهای مشابه بود نخواستم پست بدم چون بعد از قضیه بنده اینجور لطف هایی کردن که وجه ای که ازشون مقداری خراب شده بود درست کنن و اتفاقات گذشته فراموش بشه ولی نمیشه چون فردا دوباره با خانم تهرانی هماهنگ میکنم که کارتمو دوباره بفرستم حداقل واسه مشکل دور فن چون اینبار قبلش عکس وفیلم گرفتم که بازم نتونن بزنن زیرش که ید طولانی توش دارن بازم اعتماد میکنم ولی اعتمادی که رفته خیلی سخت برمیگیرده که مثل دفعات قبل امیدی بهش ندارم

خوبه بهتون نگفتن سالمه و مشکلی نداره ! چون اینقدر این جمله رو بنده شنیدم وسواس گرفتم !

اینم تاپیک بنده جهت بررسی بیشتر خودتون

در اخرخوشحالم که مشکلتون حل شده  1f917.png

 

ممنونم از لطفتون، اتفاقا هم شهری هستیم، بار اول پاور رو تحویل نمیاندگی دادم فکر کنم اسمشون فراز رایانه بود (پاساژ ابریشم، بغل مسجد کبود) اینبار پشتیبانی گفتن مستقیما براشون بفرستم، راستش با این تایپک شما یکم نگران شدم، امیدوارم مشکلتون حل بشه 🌹

حتما در صورت تحویل پاور چک میکنم که نو باشه و بهتون اطلاع میدم ❤

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 دقیقه قبل، noname گفته است :

ممنونم از لطفتون، اتفاقا هم شهری هستیم، بار اول پاور رو تحویل نمیاندگی دادم فکر کنم اسمشون فراز رایانه بود (پاساژ ابریشم، بغل مسجد کبود) اینبار پشتیبانی گفتن مستقیما براشون بفرستم، راستش با این تایپک شما یکم نگران شدم، امیدوارم مشکلتون حل بشه 1f339.png

حتما در صورت تحویل پاور چک میکنم که نو باشه و بهتون اطلاع میدم 2764.png

 

بَه سوئوندوم  😍

بله فراز رایانه نماینده گرین تبریز هستن ، کارکنان خوش برخوردی هم دارن 

اگه گفتن مستقیم بفرست منتی توی هزینه ارسال نیست چون خودشون خواستن

امیدواریم مشکل همه حل بشه نه فقط توی بخش گارانتی و گرین اون اعتماد و علاقه ای که بهش داشتم برگردونه یا حداقل مقداریشو جبران کنه ولی .... !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

بَه سوئوندوم  1f60d.png

بله فراز رایانه نماینده گرین تبریز هستن ، کارکنان خوش برخوردی هم دارن 

اگه گفتن مستقیم بفرست منتی توی هزینه ارسال نیست چون خودشون خواستن

امیدواریم مشکل همه حل بشه نه فقط توی بخش گارانتی و گرین اون اعتماد و علاقه ای که بهش داشتم برگردونه یا حداقل مقداریشو جبران کنه ولی .... !

جانیمسان 🌹

بله مخصوصا زیرزمین کارشناس فنی خیلی انسان خوش برخوردی بودن 

بله پس کرایه میکنم 

منم مثل شما کاملا نا امید شده بودم قصد خرید پاور دیگه ای با برند معبر خارجی داشتم امیدوارم حداقل این مورد معتبر باشه چون واقعا دیگه گارانتی دیگه ای نمیشناسم ... 

بی ربطه ولی حیفه نگم،

ترکیه از vatanbilgisayar مانیتور گرفتم ماینتور ips glow داشت شدید بود و من توی هتل متوجه شدم سریعا برگشتم کارشناسشون درجا از من عذرخواهی کرد و بدون هیچ معطلی مانیتور رو برام تعویض و تست کردن و تحویل دادن هنوز ۲ سال از گارانتیشم باقی مونده یعنی کیف کردم از این پشتیبانیشون ... 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...