رفتن به مطلب

تخلف ليون کامپیوتر در بخش دست دوم


CPT.ZAKHAR
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

از اردیبهشت ماه سال گذشته که کامپیوترم رو فروختم و طرف کل مبلغ رو بالا کشید تا به امروز تقریبا هر معامله ای که انجام دادم و مبلغش سنگین بوده بجز بدبختی چیزی توش نبوده و امروز هم که نوبت ليون کامپیوتر هست، خلاصه زیاد وقتتون رو نمیگیرم و میرم سر اصل مطلب 

اوایل هفته گذشته یه مانیتور PG348Q به مبلغ ۱۱ میلیون تو بخش دست دوم  سایت ليون آگهی کردم که تایید شد (با فروم اشتباه نگیرید) و چهارشنبه آقای بخشی زاده که مدیر این بخش بود تماس گرفت که خریدار خواسته توسط لیون تست بشه و برای ما ارسال کنید که همینکار رو کردم و یکشنبه هم به دستشون رسید و طبق قوانین حداکثر ۴۸ ساعت محلت تست داشتن و باید تا عصر سه شنبه پول تو حساب من واریز میشد که نشد و چهارشنبه هم که تعطیل بود و من پنجشنبه صبح یا به عبارتی ۲ روز بعد از اتمام محلت تست تماس گرفتم برای پیگیری چون طبق قوانین بايد هر صورت نتیجه تست رو به من اطلاع میدادن اما... ، ساعت ۱۰.۳۰ صبح با آقای بخشی زاده تماس گرفتم و ایشون گفت هنوز حتی از کارتون در نیاوردن!!!!  منم کلی بهم برخورد چون برای پیگیری واریز تماس گرفته بودم و گفتن اگه اوکی باشه تا شنبه یا به عبارتی ۵ روز تاخیر باز هم واریز نمیشه!!!  زنگ زدم بخش ارتباط با مشتری و گفتن پیگیری میکنن که خبری نشد و ساعت ۱۲:۳۰ دوباره زنگ زدم برای پیگیری نتیجه تست هرچند که طبق قوانبن محلت تست تمام شده و دیگه مسؤلیتش با ليون هست که ایشون گفتن از بخش ارتباط با مشتری باهاتون تماس میگیرم که چند دقیقه بعد تماس گرفتن و شروع کردن به بهانه تراشی بخاطر وضعیت موجود، مثلا اینکه طبق قوانین خریدار هم بعد از ليون حق تست داره که تو قوانین همچین موردی نبود و شخصا از آقای بخشی زاده مسول قسمت دست دوم پرسیده بودم و ایشون گفت در صورت تست ليون خریدار حق تست نداره 

خب حالا در صورتی که خریدار بعد از ليون حق تست داشته باشه مشکلات اساسی بوجود میاد، مثلا بعد از تایید سلامت کالا توسط لیون اگه خریدار مشکلی گزارش کنه یا حین ارسال مشکلی پیش بیاد مسولیتش با کیه؟ که ایشون اول هیچ جوابی نداشت و بعدا  گفت ليون از پیک هزینه رو دریافت میکنه و به شما عودت میده (یعنی ليون هیچ مسولیتی نداره و مشکل منه و قطعا این کار خیلی زمان‌بر میشه) و در صورتي که خریدار موردي گذارش بده هم ليون پیگیری میکنه!!!

خب چرا باید کالای من ۵ روز تو ليون بخوابه وقتي هیچ مسولیتی رو قبول نمیکنه؟ چرا وقتی خریدار شخصا قراره محلت تست داشته باشه ليون هم باید کالای من رو تست کنه؟ 

مجددا از ایشون پرسیدم  چرا ۲ روز بعد از اتمام محلت تست ليون چرا الان دارین تست می‌گیرد گفت که خودم سه شنبه تست میکردم در صورتی که سه شنبه تعطیل بودن و تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ که با آقای بخشی زاده مسؤل بخش دست دوم صحبت کردم به نقل از خودش هنوز چسب های کارتن باز نشده بود.

حالا قضاوت‌ با شما، بعد از ۴ روز اگه مشکلی پیش بیاد تکلیف من چیه؟ اون مبلغ رو چرا ليون گرو نگه داشته؟ چرا طبق قوانین خودشون عمل نمیکنن؟ 

ویرایش شده توسط Captain-Zakhar
  • لایک 7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...