رفتن به مطلب

آشنايي با منابع تغذيه رايانه


Moh@mm@d _ N
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

شرکت Thermaltake در راستاي برطرف کردن نيازهاي کاربران مختلف، سري جديد منابع تغذيه خود موسوم به سري smart را به بازار عرضه کرده است.

اين سري از منابع تغذيه که توان (wattage) پاييني دارند، با کيفيت قطعات بسيار بالا و مجهز به جديدترين استانداردهاي مربوطه، توليد شده‎اند.

کاربراني که نيازمند توان پاييني براي رايانه شخصي خود هستند با ارايه اين سري از منابع تغذيه به خريداري منابع تغذيه گران‎قيمت جهت استفاده از استانداردهاي بالا مجبور نخواهند شد.

سري smart در توان‏هاي 430 الي 750 وات و به دو صورت Modular و non Modular به بازار روانه خواهند شد تا کاربران بتوانند مدلي متناسب با نياز و بودجه خود انتخاب کنند.

منابع تغذيه Modular اين سري در سه مدل 450، 550 و 650 واتي توليد مي‏شوند. شاخه 12 ولت آن‌ها به‌صورت تک‏ريل بوده که امروزه اين نوع طراحي شاخه 12 ولت طرفداران زيادي در ميان مصرف‌کنندگان دارد.

هم‌چنين در ساخت اين مدل‏ها از خازن‏هاي باکيفيت ژاپني استفاده شده است که در کنار مدار حفاظتي قدرتمند آن و فناوري Active PFC باعث مي‏شود كه اين منابع تغذيه بتوانند توان خروجي بدون نوساني را در دماهاي بالا به کاربران عرضه کنند.

فن‏هاي 14 سانتي‏متري بسيار کم صدا نيز وظيفه خنک‏سازي را در اين منابع تغذيه برعهده دارند. اين منابع تغذيه مي‏توانند در فشار 20 بازده 88 الي 100 درصد داشته باشند و به اين دليل موفق به کسب نشان 80plus bronze شده‏اند.

ايسنا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...