رفتن به مطلب

خبر خوب برای دارندگان آیفون 4S و آی‌پد 2: پردازنده A5 از زندان آزاد شد


روبیک
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

خبار اختصاصی سریر سرویس - اگر از کاربران محصولات اپل باشید، بدون تردید از این موضوع آگاهی دارید که تنها نرم‌افزارهایی روی این دستگاه‌ها قابل نصب هستند که توسط اپل تایید شده و روی فروشگاه آنلاین این شرکت قرار گرفته باشند. اما طبیعی است که بسیاری از برنامه‌های جذاب آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ مورد تایید اپل نبوده و در نتیجه باید فرایندی موسوم به Jailbreak روی دستگاه اعمال شود تا شرایط نصب آن‌ها فراهم آید.

این قفل که به ازای هر نگارش از سیستم عامل iOS و پردازنده مورد استفاده در دستگاه متفاوت بوده و در هر مدل، یافتن راهی برای شکستن آن دشوارتر می‌شود، سرانجام و پس از نزدیک به دو ماه تلاش تیم‌های هک، مغلوب شد، و تیم Dev-Team روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که موفق به شکستن قفل پردازنده A5 و در نتیجه ارائه راهکاری برای Jailbreak دائمی (Untether) تلفن همراه آیفون 4S و آی پد 2 شده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که از ماه دسامبر، روش Jailbreak نگارش پنجم iOS برای مدل‌های قدیمی آیفون و آی‌پد در دسترس عموم قرار گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید اپل با چه فاصله زمانی، بروزرسانی دیگری از iOS را آماده کرده و طی آن حفره امنیتی استفاده شده برای Jailbreak پردازنده A5 را مسدود می‌سازد. اما تا آن زمان و طی چند روز آینده قادر خواهید بود با استفاده از نرم‌افزار ارائه شده از جانب Dev Team وpod2g@ آی‌پد 2 و آی‌فون 4S خود را از زندان آزاد کنید.

سبحان عطار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...