رفتن به مطلب

روش احمقانه برای فرار از گارانتی(خدمات پس فروش به قطعات گارانتی شده) توسط لایف سرویس-- دوستان عنایت داشته باشند وراهنمایی کنید . در موردراههای شکایت از این شرکت وامثال این مورد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود خدمت دوستان

متاسفانه دوعدد مادربردکه مشکل داشت به شرکت لایف سرویس  فرستاده ام

بعد پیگیری متوجه شده ام . تیم ارائه   خدمات پس از فروش  به روش خنده دار و.... از ارائه خدمت شانه خالی می کنند ومتاسفانه آنقدر بی سواد هستند  یک مادربرد چند بار  باید برود به گارانتی  برود تا ایراداش مشخص شود . بعد مشخص شدن ایراد .با  نشان دادن پایه آی سی بایوس که مچاله شده  وکج شده  می گویند ایراد فیزیکی در صورتی اگه ایراد فیزیکی بود مادربرد روشن نمیشود وهنگام دیدن ظاهر مادربرد مشخص میشود

جالب این مادربرد حداقل توسط سه نفر چک شده توسط خودم وکاربر خریدار  آقای آذریAmir_HA  وآقای امینی 7alireza7  قبل ارسال به گارانتی  وجالب تر این این مادربرد توسط نمایندگی در مشهد پذیرش که با توجه به مشکل بایوس  با ید به تهران ارسال میشود که با هماهنگی آقای آذری برای تعمیر واستفاده از گارانتی وپیگیری سریعتر برایم ارسال شد بنده به گارانتی فرستادم به قول خودشان بایوس آپدیت کردن وخطا برطرف شد ه که بعد تحمیل خسارت مالی ارسال به بنده وآقای آذری 

متاسفانه مادربردبه همان صورت با خطا  دوباره به گارانتی ارسال شده این دفعه با بهانه کج شدن پایه آی سی مبلغ حدود 250 مطالبه می کنند  در صورتی که کج شدن پایه یه دروغ محض  

image.png.c579e625e38a96dd4c51f6ad6867fa54.png

image.png.525befcef8eedb8799129d3ab236398b.png

photo_2019-11-12_14-59-55.thumb.jpg.4d839d3b7b860fabf22f5afbc0f19dcf.jpg

20190928_1253572.jpgimage.thumb.png.f1befe406d4503dbebb0f63ddbcd6eb6.pngimage.thumb.png.53a5740d8e7804c9844ffb795a6f229f.png

 

مورد دوم مادربردz97-k بود

که بهانه کشیدن جریان کشیدن از ارائه خدمات پس از فروش شانه خالی می کنند با کشیدن مارکر محل قطع شدن برد مشخص کردن 

متاسفانه مادربرد با پیک ارسال شدوگرنه  اجازه تایپ واژه خنده دار جریان کشی  توی  برگه تحویل نمی دادم

چون واقعا برایم جای سوال  توی این قسمت چه جریانی عبور می کنند.  

احتمالا گارانتی لایف فکر می کنندباید  قطعات که ملت از آنها خریداری می کنند قاب کنند  وتوی موزه نگه دارند. که دچار مشکل نشوند

جالب این که مادربرد با پردازنده 4460 تست شده نه با سری k  وهیچ ایراد فیزیکی ندارد. 

بی کیفیت  بودن مین  که توی هر برند وهر سری ممکنه باشد .گردن کاربر وپاور ونوسانات برق  انداخته می شود  واینها فقط به خاطر چاپ یه برگه اشغال تر از خود شرکت پول مفت  از مردم می گیرند
image.thumb.png.68684276a934cfda229c32bf7558d9fc.png

7u8JGGr3bnS0lPKM_setting_fff_1_90_end_1000.thumb.jpg.43e9c76f146b581219e1c215d24d5fb1.jpg2110880139_2019-11-2823_53_09-Z97-K_.thumb.png.4eb91d7e218876b2870565e585102aa7.png

IMG_20191119_165143_662.jpg.95fdd5423620e32ede449e49413b3646.thumb.jpg.221c8587e2fa3048829d5b4931249418.jpg

ویرایش شده توسط 780ti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 62
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

من نمیدونم اینا رو مجبور کردن گارانتی بشن خب گمشن برن سراغ یه کاری که بلدن انجام بدن:/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 38 دقیقه قبل، 780ti گفته است :

بی کیفیت مین که توی هر برند وهر سری ممکنه باشد .گردن کاربر وپاور ونوسانات برق  انداخته می شود  واینها فقط به خاطر چاپ یه برگه اشغال تر از خود شرکت پول مفت  از مردم می گیرند

 

در 5 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

من نمیدونم اینا رو مجبور کردن گارانتی بشن خب گمشن برن سراغ یه کاری که بلدن انجام بدن:/

دوستان نیازمند  راهنمایی برای شکایت از این شرکت بی هویت وشرکت ایسویس (بخاطر گران فروشی و چند قیمت بودن اجناس  (بی صاحب  بودن بازار قطعات اش ) هر شرکتی  وارد می کنند هر طور دلش می خواهد قیمت گذاری می کنند. وهر طور که دلش می خواهد با مشتری رفتار می کنند. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باسلام

تایید میشه

بله متاسفانه نزدیک 100 تومن به بنده این گارانتی بیخود به من ضرر زده یک ماه منو علاف کرد هم بنده هم جناب نادری 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لایف سرویس بدترین خدمات رو بین شرکت های گارانتی کننده داره

https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/guarantees/category/3261-life-service-rma-questionnaire

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 19 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

لایف سرویس بدترین خدمات رو بین شرکت های گارانتی کننده داره

https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/guarantees/category/3261-life-service-rma-questionnaire

با این وضعیت افتضاح مقصر اصلی خود شرکت ایسوس که اجازه واردات وارائه گارانتی به این شرکت می دهد. متاسفانه از شانس من دو تا مادربرد که فروختم توی بدترین شرایط مالی  برگشت خورد 

image.thumb.png.e56f70eec1bbbfe8a49c707a1b0e8f08.png

ویرایش شده توسط 780ti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، 780ti گفته است :

با این وضعیت افتضاح مقصر اصلی خود شرکت ایسوس که اجازه واردات وارائه گارانتی به این شرکت می دهد. متاسفانه از شانس من دو تا مادربرد که فروختم توی بدترین شرایط مالی  برگشت خورد 

image.thumb.png.e56f70eec1bbbfe8a49c707a1b0e8f08.png

شرکت ایسوز اینا رو هم ... حساب نمیکنه چندتا ... دور هم جمع شدن از نمایندگی ایسوز دبی قطعه میارن در واقع نماینده نماینده! هستن نیروهاشون هم هیچکدوم آموزش و دوره ندیدن حتی بایوس با پروگرمر هم بلد نیستن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به منم  ضرر زده ۱ بار سر رم ،رو برد میذاشتم بعد از ۲۰ دقیقه فریز میکرد،میبردم میگفتن درسته ،دوباره میدیدم همون مشکل قبلیرو داره ،چند بار بردم اوردم دیدم زیر بار نمیرن قیدشو زدم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 14 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

شرکت ایسوز اینا رو هم ... حساب نمیکنه چندتا ... دور هم جمع شدن از نمایندگی ایسوز دبی قطعه میارن در واقع نماینده نماینده! هستن نیروهاشون هم هیچکدوم آموزش و دوره ندیدن حتی بایوس با پروگرمر هم بلد نیستن!

واقعا عالی بود🙏

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، 780ti گفته است :

واقعا عالی بود1f64f.png

دوست عزیز از طریق تعزیرات اقدام کنین راه دعای این گارانتی ها اونجاس 

این لایف تازه خوبه کارت به سازگار نیوفتاده اما همین لایف همونطور که شما می گین اگر ایراد فیزیکی می داشت 100 درصد بهتون می گفت مسئول فنیش که قطعه رو قبل اینکه پذیرشش کنن یک ادم  حر...اده ای هست یه کارت گرافیک بردم نیم ساعت تا اخرت کارت رو چک کرد خدا شاهده اندازه یه سر سوزن زنگ زدگی رو پنل کارت دید نوشت ابخوردگی داره خداشاهده از سر سوزن بیشتر نبود حالاما برای مشکل فن برده بودیم اوکی شد گیر ندادن 

ویرایش شده توسط Divine
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 20 دقیقه قبل، 7alireza7 گفته است :

به منم  ضرر زده ۱ بار سر رم ،رو برد میذاشتم بعد از ۲۰ دقیقه فریز میکرد،میبردم میگفتن درسته ،دوباره میدیدم همون مشکل قبلیرو داره ،چند بار بردم اوردم دیدم زیر بار نمیرن قیدشو زدم 

,واقعا شرم آوربرای یک رم این رفتار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، Divine گفته است :

دوست عزیز از طریق تعزیرات اقدام کنین راه دعای این گارانتی ها اونجاس 

 

درود با تشکر حتما  از این طریق هم پیگیری می کنم

ویرایش شده توسط 780ti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 دقیقه قبل، Divine گفته است :

این لایف تازه خوبه کارت به سازگار نیوفتاده اما همین لایف همونطور که شما می گین اگر ایراد فیزیکی می داشت 100 درصد بهتون می گفت مسئول فنیش که قطعه رو قبل اینکه پذیرشش کنن یک ادم  حر...اده ای هست یه کارت گرافیک بردم نیم ساعت تا اخرت کارت رو چک کرد خدا شاهده اندازه یه سر سوزن زنگ زدگی رو پنل کارت دید نوشت ابخوردگی داره خداشاهده از سر سوزن بیشتر نبود حالاما برای مشکل فن برده بودیم اوکی شد گیر ندادن 

مادربرد که برگشت خورد توسط خریدار  با ذره بین30x   نگاه  کردم ایراد فیزیکی  نداشت  .سالم بود نمی دانم چطور کشف کردن با میکروسکوپ یا تلسکوپ که بود از داخل قطع شده نمی دانم واقعا قطع شده یا  یا دروغ محض چون هنوز تحویل نگرفتم مین را

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، 780ti گفته است :

مادربرد که برگشت خورد توسط خریدار  با ذره بین30x   نگاه  کردم ایراد فیزیکی  نداشت  .سالم بود نمی دانم چطور کشف کردن با میکروسکوپ یا تلسکوپ که بود از داخل قطع شده نمی دانم واقعا قطع شده یا  یا دروغ محض چون هنوز تحویل نگرفتم مین را

فقط تعزیرات شکایت کنین کار دیگه فایده نداره مثه اون بنده خدا که 480 ام اس ای داشت برای این گارانتی جواب نمیده 😅 بی خیالتر از این حرفان 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من اصلا سمت ایسوس نمیریم سوراخش باز شده 10 تا شرکت وارد میکنن معلوم نیست ریفر هستن چی هستن اصلا وضعیت خوبی نداره ایسوس. Msi هم که چند تا شرکت میارن. تنها برند خوبی که فقط یک شرکت میاره گیگا هست که اواژنگ . بنظر من فقط گیگا. بعدش شرکت های گارانتی یاد گرفتن خودشون آسیب فیزیکی درست میکنن بعد به مشتری نشون میدن میگن آسیب فیزیکی داره خارج از گارانتی هست. 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، zen گفته است :

من اصلا سمت ایسوس نمیریم سوراخش باز شده 10 تا شرکت وارد میکنن معلوم نیست ریفر هستن چی هستن اصلا وضعیت خوبی نداره ایسوس. Msi هم که چند تا شرکت میارن. تنها برند خوبی که فقط یک شرکت میاره گیگا هست که اواژنگ . بنظر من فقط گیگا. بعدش شرکت های گارانتی یاد گرفتن خودشون آسیب فیزیکی درست میکنن بعد به مشتری نشون میدن میگن آسیب فیزیکی داره خارج از گارانتی هست. 

 

فقط تابا خوبه اون قسمت اسیب فیزیکی هم از سازگار شنیدم برای هارد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Divine گفته است :

فقط تابا خوبه اون قسمت اسیب فیزیکی هم از سازگار شنیدم برای هارد

کلا ایسوس تو ایران خدمات خوبی نداره و کیفیتش هم نمیدونم چرا پایین هست خرابیش زیاده. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، zen گفته است :

کلا ایسوس تو ایران خدمات خوبی نداره و کیفیتش هم نمیدونم چرا پایین هست خرابیش زیاده. 

می گم جز تابا بقیه به مفت نمی ارزن کیفیتش هم که گفتین نمی دونم چرا این مثلا پرچمداراش اینقد تو ماین خرابی داشتن ! مخصوصا 580 استریکس غریب به اتفاق 90 درصد حداقل مشکل دما دارن و نیاز به تعویض خمیر تازه اگر خمیر باشه و لحیم سردی نباشه !!! مثلا استریکسش هم هست باور کن اینقد که تو استریکس خرابی دیدم تو بایواستار ندیدم !!!!!!!!!! ال ای دی هاشم خیلی بی کیفیته سریع می سوزه ! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

یادمه یه زمانی داشت جمع می شد که ای کاش اینطور شده بود!

من عید سال 94 یه ساعت 300 هزار تومانی کاسیو برای یکی از اقوام خریدم که گارانتی سه سال لایف بود! بعد از 5-6 ماه بند چرمی کامل از بین رفت، پس از مراجعه گفتند وارد نشده و بندش رو نداریم و بعد از مدتی کلا از کار افتاد و مجدد بردم گارانتی  و گفتند که باطریش تموم شده و عوض کردیم! منم بهشون گفتم شما پول کالای اصل میگیرین و رسما آشغال وارد می کنید. واقعا یه کالایی که اون زمان حدود 100 دلار در آمازون قیمت داشت تا این حد بی کیفیت بود! گفتم کالای شما با جنس دست فروش های اطراف پیاده رو تفاوتی نداره رسما و از اونجا خارج شدم. کاملا مشخص هست شرکت بی در و پیکر از نظر ارائه خدمات هستند و فقط به ظاهر و زرق و برق شرکت رسیدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، Divine گفته است :

فقط تابا خوبه اون قسمت اسیب فیزیکی هم از سازگار شنیدم برای هارد

خدا وکیلی تابا  دو تا مادربرد فرستم گارانتی درسته یکم طول کشید  درسته تعویض نکردن اما تعمیر کردن 

همینطور آوژانگ پنل مانیتور تعویض کرد ویه کارت گرافیکی چیپ گرافیکی اش تعویض کرد

همین طور گرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، zen گفته است :

من اصلا سمت ایسوس نمیریم سوراخش باز شده 10 تا شرکت وارد میکنن معلوم نیست ریفر هستن چی هستن اصلا وضعیت خوبی نداره ایسوس. Msi هم که چند تا شرکت میارن. تنها برند خوبی که فقط یک شرکت میاره گیگا هست که اواژنگ . بنظر من فقط گیگا. بعدش شرکت های گارانتی یاد گرفتن خودشون آسیب فیزیکی درست میکنن بعد به مشتری نشون میدن میگن آسیب فیزیکی داره خارج از گارانتی هست.

آقا نورانی به نکته خوبی اشاره کردن  ممنون از نظر سازنده ایشون

 به نظرم با ید خود فرد قطعه به گارانتی تحویل بدهد  وهم حواس اش به قطعه باشه  زمان تحویل - ویه عکس دقیق از قطعه داشته باشه هنگام تحویل

وگرنه برای ایسوس وسایر  شرکت هاتعویض چند قطعه مهم نیست.و عددی نیست 

افراد حقیر وگارانتی افتضاح این قدر سخت گیر ی می کنند

نمونه اش پردازنده اینتل بود که دچار نقص شد نمایندگی خارج کشور پردازنده تری تحویل گرفت وآکبند اش تحویل داد

ویرایش شده توسط 780ti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، HeX گفته است :

درود

یادمه یه زمانی داشت جمع می شد که ای کاش اینطور شده بود!

من عید سال 94 یه ساعت 300 هزار تومانی کاسیو برای یکی از اقوام خریدم که گارانتی سه سال لایف بود! بعد از 5-6 ماه بند چرمی کامل از بین رفت، پس از مراجعه گفتند وارد نشده و بندش رو نداریم و بعد از مدتی کلا از کار افتاد و مجدد بردم گارانتی  و گفتند که باطریش تموم شده و عوض کردیم! منم بهشون گفتم شما پول کالای اصل میگیرین و رسما آشغال وارد می کنید. واقعا یه کالایی که اون زمان حدود 100 دلار در آمازون قیمت داشت تا این حد بی کیفیت بود! گفتم کالای شما با جنس دست فروش های اطراف پیاده رو تفاوتی نداره رسما و از اونجا خارج شدم. کاملا مشخص هست شرکت بی در و پیکر از نظر ارائه خدمات هستند و فقط به ظاهر و زرق و برق شرکت رسیدن.

کاخ ای  زیبادرست کردن با خوردن حقوق مردم . وضایع کردن حقوق مشتریها

(شرکت بی در و پیکر از نظر ارائه خدمات هستند و فقط به ظاهر و زرق و برق شرکت رسیدن.)🙏

ویرایش شده توسط 780ti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

جناب نادری

ناراحت شدم شنیدم

دیگه از گارانتی که در مورد بایوس سوال میپرسی میشینه سازگاری سی پی یو با مین رو چک میکنه

 چه انتظاری هست (البته این سازگار بود)

اینا وارد کننده رسمی نیستن که یه مشت دوزاری میرن از یک نمایندگی دیگه هندی-چینی-اماراتی خرید میکنن

بابت هر 1000 تا خرییدم 50 تا هدیه میگیرن بعد میان میگن گارانتی کننده رسمی (که البته اون 50 تا رو هم میفروشن که دیگه چیزی واسه تعویض مشتری ندارن)

گارانتی فقط تابا-آواژنگ و گرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، VIP3R گفته است :

سلام

جناب نادری

ناراحت شدم شنیدم

درود 

ضمن تشکر از شما دوست گرامی

در هم اکنون، VIP3R گفته است :

دیگه از گارانتی که در مورد بایوس سوال میپرسی میشینه سازگاری سی پی یو با مین رو چک میکنه

 چه انتظاری هست (البته این سازگار بود)

اینا وارد کننده رسمی نیستن که یه مشت دوزاری میرن از یک نمایندگی دیگه هندی-چینی-اماراتی خرید میکنن

بابت هر 1000 تا خرییدم 50 تا هدیه میگیرن بعد میان میگن گارانتی کننده رسمی (که البته اون 50 تا رو هم میفروشن که دیگه چیزی واسه تعویض مشتری ندارن)

گارانتی فقط تابا-آواژنگ و گرین

به امید خدا پیگیری می کنیم همگی 

تا بالاخره  توی این کشور آخرش یک نفرجواب  می دهد  یا نه

نشد از طریق ایمیل  بقول اینها از کافر ها پیگیری می کنیم 

ویرایش شده توسط 780ti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینجا ایران است.

قانون ناگفته گارانتی در ایران : هر قطعه تا زمانی که خراب نشود شامل گارانتی میشود.هرگونه خرابی باعث ابطال گارانتی میشود.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...