رفتن به مطلب

روش احمقانه برای فرار از گارانتی(خدمات پس فروش به قطعات گارانتی شده) توسط لایف سرویس-- دوستان عنایت داشته باشند وراهنمایی کنید . در موردراههای شکایت از این شرکت وامثال این مورد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، ATER گفته است :

فلان قطعه رو درخواست دادم از شرکت سازندش برای ما بیاد تا بتونیم تعمیر کنیم ، نه تعویض میکنه  نه مرجوع ، حتی یه دستگاه رو خورد نمیکنه برای تعمیر بقیه ازش استفاده کنه

عجب ماجرایی هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 62
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، ATER گفته است :

فلان قطعه رو درخواست دادم از شرکت سازندش برای ما بیاد تا بتونیم تعمیر کنیم ، نه تعویض میکنه  نه مرجوع ، حتی یه دستگاه رو خورد نمیکنه برای تعمیر بقیه ازش استفاده کنه

عجب ماجرایی هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از دوستانم آیسی برق لپتاپش خراب شد به عبارتی لپتاپش برای 2 ثانیه روشن و بعد خاموش میشد ( برق به مادربرد نمیرسید) بردیم گارانتی سازگار تحویل دادیم چند روز بعد زنگ زدن گفتن آقا لپتاپت مادربردش سوخته باید عوض کنیم هزینش هم میشه 10 میلیون 😁😁 لپتاپ ایسوز هست 

ویرایش شده توسط Slasher
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 13 ساعت قبل، Slasher گفته است :

گارانتی سازگار تحویل دادیم چند روز بعد زنگ زدن گفتن آقا لپتاپت مادربردش سوخته باید عوض کنیم هزینش هم میشه 10 میلیون 1f601.png1f601.png لپتاپ ایسوز هست 

جالب بود  ومتاسفانه شرم آور 😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان اگه نماینده ایسوس در تالار عضو هست دعوت کنید ممنون  از لطف تون

(چون می دانم نماینده گرین وmsi  حضور فعال دارند در تالار)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بحث گارانتی کلا تو کشور ما یک چیز کاملا الکی و شانسیه

خودم اگه جنسی باشه که هم بصورت گارانتی دار هم بدون گارانتی باشه قطعا مورد دومو میخرم چون میدونم هر مشکلی هم در اینده براش پیش بیاد شرکت گارانتی کننده محصول جوابگو نخواهد بود.

البته احتمالات کمی هم هست که بصورت دقیق و کامل مشکلو برطرف میکنن.

حالا شما اگه وقتشو دارید برید تعزیرات شکایت کنید منتهی قطعا روالش طول خواهد کشید.

خلاصه اینکه بقول یکی از دوستان همین تاپیک اینجا ایرانه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان اگه نماینده ایسوس در تالار عضو هست دعوت کنید ممنون  از لطف تون

(چون می دانم نماینده گرین وmsi  حضور فعال دارند در تالار)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، 780ti گفته است :

جالب بود  ومتاسفانه شرم آور 1f602.png

دست 2 لپتاپ 9  تومنه ولی اونا گفتن 10 تومن بدین تا مادربرد رو با نو عوض کنیم نیم ساعت به سقف خیره شده بودم😶

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، hamidjalab گفته است :

بحث گارانتی کلا تو کشور ما یک چیز کاملا الکی و شانسیه

خودم اگه جنسی باشه که هم بصورت گارانتی دار هم بدون گارانتی باشه قطعا مورد دومو میخرم چون میدونم هر مشکلی هم در اینده براش پیش بیاد شرکت گارانتی کننده محصول جوابگو نخواهد بود.

البته احتمالات کمی هم هست که بصورت دقیق و کامل مشکلو برطرف میکنن.

حالا شما اگه وقتشو دارید برید تعزیرات شکایت کنید منتهی قطعا روالش طول خواهد کشید.

خلاصه اینکه بقول یکی از دوستان همین تاپیک اینجا ایرانه...

دقیقا تو مملکت دلالی گارانتی معنایی نداره البته بجز چند مورد خیلی اندک و خاص مثل گارانتی آواژنگ که من تاحالا هردفعه رفتم کارمو راه انداختن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان اگه نماینده ایسوس در تالار عضو هست دعوت کنید ممنون  از لطف تون

(چون می دانم نماینده گرین وmsi  حضور فعال دارند در تالار)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا  اوضاع برند ایسوس خیلی در ایران بده از لحاظ پشتیبانی و این حرفا! و به دلیل امکاناتی که در بورد هاش میزاره معمولا ادم راغب به خرید میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، Daniel Stark گفته است :

والا  اوضاع برند ایسوس خیلی در ایران بده از لحاظ پشتیبانی و این حرفا! و به دلیل امکاناتی که در بورد هاش میزاره معمولا ادم راغب به خرید میشه

با گارانتی تابا  این مشکلات نداشتم با این شرکت بی هویت این قدر مشکل پیدا کردم وگرنه برای شرکت بزرگ نظیر ایسوس وگیگا ,msi وازراک... هزینه جزیی واصلا تعویض قطعه عددی نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 ساعت قبل، 780ti گفته است :

با گارانتی تابا  این مشکلات نداشتم با این شرکت بی هویت این قدر مشکل پیدا کردم وگرنه برای شرکت بزرگ نظیر ایسوس وگیگا ,msi وازراک... هزینه جزیی واصلا تعویض قطعه عددی نیست

اگه  ایسوس در کشور  ،  نمایندگی اصلی داشت  این مشکلات نبود ، کلا چند وقتیه که گارانتی ها ضعیف شدن و بسیار ضعیف عمل میکنن ، یه رم داشتم که حدود   دوماه پیش به مشکل خورد  و گارانتی داشت

ابتدا در تماس تلفنی و با خوندن سریال نامبرش  گفتن گارانتی اش تمومه

بعد از مشورتی که با دوستان و فروشنده رم   داشتم   ، در تماس تلفنی دوم ذکر کردم که تاریخ پایان گارانتی را روی لیبل نزدین ، وگارانتیش لایف تایم بوده و هشدار به ارجاع داوری توسط صنف و اتحادیه 

راضی شدن رم را ببرم

اما در نهایت گفتن ایراد فیزیکی داره و یک smd روی برد ندارد

حالا من مستوجب  این ایراد فیزیکی بودم یا نبودم  خدا میدونه  به واقع

چون تا لحظه تحویل  به متصدی مربوطه  بی خبر بودم از این مسله

ضمنا هیچ گونه ردی هم  تا کنون  مربوط به  شکسته شدن smd  توسط خودم  تا کنون نیافته ام

 

این شک در من  ایجاد شده  که نکنه  خدای ناکرده این شکسته شدن smd  توسط گارانتی رخ داده باشد

 

چون  تا کنون هیچ  گونه شواهد و ردی از ایجاد صدمه به smd  توسط خودم نیافتم !!!

به واقع خدا میدونه  و قضاوت  نمیشه کرد واقعا

هیچ وقت با رم به مشکل نخورده بودم ، واقعا نمیدونم چی بگم

خدا کنه مشکل حل شه

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...